CBRko 250R
VFR 400
Suzuki GSXR400
Kawa ZXR400 - i kdyz ta jedina by klidne mohla byt v my garazi v originale...
FZR400
Naposledy editováno 18.07.2009 17:35:45
1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi
Naposledy editováno 03.04.2010 09:44:56
Jinak za mě rozhodně vede VFR 400
A pro toho, kdo by chtěl rýpat, tak to vpředu není bubnová brzda, ale chlazený kotouč - to měl i starý Goldwing...
Naposledy editováno 08.02.2011 09:52:35
1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi
Spieke píše: tak tohle mam jeste doma,ale nemam na nu vubec cas.technicky je na tom super jen vizuelne se musi na ni zapracovat.Je to 85rok celokapotaz,ale kapotu mam dole.Myslim,ze po laku vylesteni svodu a par jinech blbosti to bude zase kraska,ale kdo to oceni?Bude to mit nejakou cenu?Naklady na lak a veci aby trochu vypadala nejsou zas tak velke.Slysel jsem,ze jich je hrozne malo.Co myslite bude o to v budoucnu nejakej zajem?
1 reakcí na tento příspěvek Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi
6ky jsou ted uplne nekde jinde a 4ka v nicem neni lepsi jak 6ky.
z-x-r píše: ..
6ky jsou ted uplne nekde jinde a 4ka v nicem neni lepsi jak 6ky.
To si dovolím trochu oponovat. Měl jsem GPZ400 i GPZ600. 400ka měla už v roce 85 hliníkový rám (GPZ 600 se hliníku nedočkala nikdy, ani GPX, až ZX6R v roce 95!)
Suchá váha 400ky byla 165kg, 600ky 185kg.
Totéž platí pro CBR400, od roku 86 měla hliníkový rám s hmotnost opět 165kg, 400RR od následujícího roku jen 162kg. CBR 600f má opět o 20kg více.
A kdy se hliníkového rámu dočkala CBR 600? Ha? V roce 1999 !!
400ky jsou "libovky" pro japonský trh, výkon 60 koní je omezený kvůli jejich legislativy, jinak by z nich šlo dostat mnohem více.
Ta GPZ400 jela téměř stejně dobře jako GPZ600, v maximálce rozdíl 20km/h, samozřejmě rozdíl v krouťáku byl znatelný, ale díky váze a charakteristice motoru byla 400ka živější než líná 600ka (nesvádějte na kus, měl jsem 3)
No dneska to už je ale jinak.. Dnes by asi skutečně nová 400ka význam neměla, když stejnou technologii má i 6ka nebo raději 750
Naposledy editováno 08.02.2011 22:20:31
Její potenciál absolutně dostačujicí pro naše podmínky na silnici. Když chcete tak to 200 jede. Výkon je svižný a předjedete cokoliv. Zrychlení na stovku lepší jak závodáky. No mluvím o svojí, dle mého asi té nejpomalejší motorce v kategorii 400. Ty ZZR jsou ještě větší střely, vlastní zkušenost Je to zlatý střed
Jako příklad tu je někde v inzerci docela pěkná VF 1000 R www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vf-1000-r/honda-vf-1000-r-219525.html navíc v limitovancý barvách Rothmans (stejná edice jako jsem měl já) a majitel ji začne nabízet za nesmyslné peníze. Asi si myslí že na tom zbohatne, ale pochybuju že se mu ji podaří prodat. Prodává ji už víc jak rok a stále nic...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Seřízení karburátoru Honda VFR 400 Honda VFR 400 | V700 | 7 | 17.1.2023 v 22:38 2stroke |
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Jakou novou motorku Honda CBR300 vs... Honda CBR 400, Honda CBR 300R, Kawasaki Ninja 400 | MirekPha | 13 | 30.11.2020 v 17:30 zelinar22 |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |