4 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
2 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
Motorka z toho co jsem já viděl, jede opravdu velmi hezky a její nádherně štíhlé tělo velmi napomáhá krásné ovladatelnosti a myslím si, že umožňuje nádherné náklony, protože ten klučina jel hezky, ale pořád měl pod sebou hrozně moc místa.
Takže z tohoto pohledu bych se té motorky vůbec nebál.
Nevím jak "levné", spíš tedy asi drahé jsou případné náhr. díly a jak je drahý servis.
2 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
Pokud se to nějak poladí tak se to snad zlepší .. záleží kolik do toho člověk narve.
Rozhodně bych volil raději R6 případně CBR kde stačí dát převod a jedeš i brzdíš, ale existuje rčení: Proč něco udělat lehce, když to jde složitě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
Ďuričko22>DavR1> Protože ne každej chce bejt další ovce v tupym stádu...
aha
tak to jo , já myslel že na okruhu jde o to zajet co nejlepší čas a ne se koukat konkurenci na zádá
ale možná se pletu .. někdo si tam chce jen kroužit, dobře vypadat a hlavně mít něco jinýho než ostatní
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
Ďuričko22>DavR1> No vydíš to si myslel špatně,ono totiž,když budou všichni všechno dělat stejně,tak to pak nikoho nebude bavit.Jinak rád bych videl,jak ty jako kluk z ulice ukážeš záda třeba Garrymu nebo co bys předváděl v souboji s Matějem...fakt bych to chtěl vidět
Myslim ze Dav je sice tvrdak, ale takovy, aby vydel. To zase ne!
Jestli jsi tak zvedavy na to, jak by dopadl v zavode se jmenovanymi, pak by jiste prohral...natolik je motoristicky sport a vykonnost jezdce citelna.
Jen nechapu jak to souvisi s tematem a proc se snazis navazet do nekoho kdo jediny prispel osobni zkusenosti s tou motorkou a pridal svuj nazor?!
I u nás to jezdí v mistráku třeba Bittman nebo Loučka a jezdí dobře, ale jak říkám, je to o tom co v té motorce je a hlavně KDO TO ŘÍDÍ
... dokonce jsem letos v Jerezu mluvil s M. Moserem (samo že pomocí překladatele ),kterej to letos jezdí v IDM a loni jel R6 Cup, ten má neskutečně našlapanýho Triumpha a říkal že kdyby tam neměl to co má, tak se to nechytá na R6 co jel v Cupu a to byla stocková motorka bez úprav.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
Ale okruh je něco jinýho než normální cesta, tam jde o snahu nějak uspět, něco zajet .. stačí se zamyslet proč je v těch výsledcích momentálně všude R6, občas CBR méně už GSXR téměř žádná ZX6R a velmi ojediněle T675, nikdo ty kluky nenutí jezdit určitou motorku pokud je to na poloamatérské bázi, ale oni sami si to zvolí a jedou to co je konkurence schopný za méně peněz, množstvím dílů atd. .. a proto to momentálně vypadá jako R6 cup.
je pravda že já bych ji jel ikdyby byla druhá nejlepší .. ovšem pokud by to měl být outsider, tak radši oblíbenou značku změním ..
Třeba v litrech je to vyrovnanější, mýslím že nyní je špička CBR1000RR v těsném závěsu R1 a pořád výborná K5-6 která ikdyž starší furt letí ... absolutně se nechytají Ducati, to už jede v celé Alpe Adrii snad jen Duchyňa. Kawa taky nic .. myslím jedna MV.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
jinak ja bych do ni sel...na cestu urcite... je pekna...takova uzka stika...otazka jakove si telesne konstituce...protoze to asi fakt nebude pro kazdeho...
skoda, ze se neozval jeste zadny majitel...nekolik jich tady na forum chodi... a rekli klady a zapory tohoto anglana...
ja muzu poreferovat max. o speedovi...
jinak zkus kluky tady ...par kluku ji tam ma...a snad i radi reknou zkusenosti....
ja se u triumphu nasel...vyzkousel jsem toho dost...ale ten anglan me proste bavi...
Zdvihový objem: 675 cm3
Jmenovitý výkon 91 při 12 600 1/min.
Maximální točivý moment 72 Nm při 11 600 1/min.
Stavba motoru, počet válců: řadový motor, 3
Vrtání x zdvih: 74,0/52,3 mm
Kompresní poměr: 12,7:1
Rozvody/počet ventilů: dohc/4
Čištění škodlivin ve výfukových plynech: řízený katalytický systém + Systém dodatečného spalování
Vstřikování/karburátory (počet, průměr): el. Vštřikování
Startér: E
Počet přev. stupňů: 6
Sekundární převod: řetěz
PODVOZEK
Druh rámu/materiál: dvojitý páteřový/hliníková slitina
Zdvih kol vpředu/vzadu: 110 mm / 130 mm
Úhel hlavy řízení: 66,5 °
Stopa v mm: 87
Rozvor v mm: 1392
Stopa v mm: 87
Brzdy vpředu/vzadu: 2S/S
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 180/55 ZR 17
MÍRY, HMOTNOSTI, ÚDAJE VÝROBCE
Výška sedla: 825 mm
Objem nádrže/rezerva: 17,4/- l
Hmotnost s plnou nádrží: 186 kg
Celková hmotnost vč. nákladu: 380 kg
Maximální rychlost: 260 km/h
NAMĚŘENÉ HODNOTY
Hmotnost s plnou nádrží: 190 kg
Zrychlení z 0-100 km/h: 3,4 s
Spotřeba paliva: 5,3 l/100 km
Zdvihový objem: 675
Jmenovitý výkon 91 při 12 600 1/min.
Maximální točivý moment 72 Nm při 11 600 1/min.
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 180/55 ZR 17
Hmotnost s plnou nádrží: 18
jen tak...nedávno jsem na ní koukala,kdybych byla na "kapoty",šla bych do ní....už jen,že toho není všude moooc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona 675 dobra masina?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
no, ono to zas tak rapidní nebude a platilo to možná v době uvedení do provozu T675, oproti R6 08 má jen o 5Nm víc což nepoznáš, za to o 8kw méně což už poznáš citelně ...
R6 08 má proměnné sání což už výrazně zlepšuje průběh ve spodních otáčkách ... je to fakt poznat oproti R6 06-07 co jsem měl před tím ... na startu je problém tu bestii udržet na obou kolech až do trojky ..
R6 08
Typ motoru Čtyřtaktní řadový čtyřválec, 16 ventilů, D0HC
Chlazení motoru Kapalinou
Zdvihový objem 599 ccm
Vrtání x zdvih 67.0 x 42.5 mm
Kompresní poměr 13.1:1
Maximální výkon S náporovým sáním: 99.6 kW (135 k) @ 14,500 ot./min
Bez náporového sání: 94.9 kW (129 k) @ 14,500 ot./min
Maximální kroutící moment S náporovým sáním: 69.1 Nm (7.05 kg-m) @ 11,000 ot./min
Bez náporového sání: 65.8 Nm (6.71 kg-m) @ 11,000 ot./min
Systém mazání Olejová náplň
Karburátor Vstřikování paliva
Typ spojky Vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka Se stálým převodem, 6rychlostní
Sekundární převod Řetěz
Objem palivové nádrže 17.3 L
Objem olejové náplně 3.4 L
Suchá hmotnost 166kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona 675 dobra masina?
ale je to jedno ... to jsou kraviny
At ti to jezdí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37035 | Dnes v 21:09 fireblader_puvodni |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |