Cena do 50 000,- Do oka mi padli dvě a to Bandit 600 a Kawasaki ZR-7.
Obě jsou rok 2000, cena 45 000,-. Bandit najeto 26k a ZR-7 38k.
Chtěl by jsem poradit ohledně pohodlí, spotřeby a spolehlivosti. Mám 180cm.
Díky za info, derryn
edit: Oba mají 5q? nebo mají 6tku?
Naposledy editováno 19.10.2009 11:30:26
3 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
o zr-7 nevim nic, ale volil bych spíš tohle, spotřeba bude hodně podobná, určitě oceníš těch 100ccm navíc ve spodku a podvozek bude určitě taky lepší.
Bandit není špatná motorka, ale je těžkej a má tendence se vlnit, ten ocel.rám je znát, to je asi největší mínus bandasky..
plus je zase motor, jednoduchej,nenáročnej a nesmrtelnej vzducháč
ed: každopádně se na obou moto svez a uvidíš co Ti sedne víc..
obě jsou šestikvalt, 5q má bandit 1200
Naposledy editováno 19.10.2009 11:31:40
2 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
edit: Díky, mě právě zarazilo v autoškole byl bandit 650 a měl jen 5q. Proto se ptám:) mi tam ta 6 stále chyběla a řadil jsem do prázna :)
Naposledy editováno 19.10.2009 11:33:18
derryn>dva hrnce > Díky za info, bandit se mi líbí vzhledem, ale pravda že ZR má 750ccm, což asi bude znát:) Ale jde mi i o spotřebu, spolehlivost, či náročnost servisu.
edit: Díky, mě právě zarazilo v autoškole byl bandit 650 a měl jen 5q. Proto se ptám:) mi tam ta 6 stále chyběla a řadil jsem do prázna :)
Počítal dobře ?
Co vím tak Bandit 600 a 650 vzduch i voda měly oba 6 kvaltů,jenom Bandit 1200,1250 vzduch měla 5 a 1250 voda už jich má taky 6.
Jinak za mě Bandasku 6 seženeš všechno když ju nabudíš tak i jede za ty prachy lepší neseženeš je to klasika a nezničitelnej motor.Pokud se k tomu budeš chovat tak najede 100000km bez problému.
A jinak těm uváděným kilometrům věříš ?
já měl před Brevou gsx600f, což je vlastně bandit s kapotama. za 5 let jsem na ní najezdil 50tis.km, kupoval jsem jí v lednu 02 jako 4letou s 12tis, takže pokud byla stažená, tak ne nějak drasticky. Olej jsem měnil o 6tis.km a do nějakých 50tis.na tacho nebylo potřeba mezi výměnama ani dolívat.. Měnil jsem na ní pouze klasický spotřební věci a jinak sloužila bez problémů. jediný co bych jí vytknul, že na jaře nechtěla moc spolupracovat, na její obhajobu musím přiznat, že mé zazimování spočívalo v zamknutí garáže..
ale jak říkám, pokud se rozhoduješ mezi těmahle motorkama, vzal bych asi tu zr-7 ..
navíc pokud je to už stříkačka, odpadne ti starost o karbce..
A spotřeba o tolik větší nebude, tipnul bych max. pár deci navíc..
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
bandaska je taky vzduch-olej, teda aspoň obsah 600ccm..
a co je karbanátek?
Naposledy editováno 19.10.2009 12:29:16
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
takže Já říkám ZR 750
tak sem ti jí našel Tady jí máš
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
edit: ZR7 má vypratelnej vzduchovej filtr, navím jak Bandit.
Naposledy editováno 19.10.2009 13:26:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs. ZR-7
Poggy>K ZR7. Prevodovka 5 rychlostí, ale převodový ppoměr jsou důležitější. 5ka je docela do rychlosti. Max. 205 takže v tom bych problém neviděl. Měl jí známej dva roky a já jí servisoval. Kromě běžnejch dílů jí nic nechybělo. 3,6 l oleje, filt s výměnou vložkou, dva ventily na válec. Když jsem se svez měla pěknej, plynulej tah odspodu. Docela pohodlná i spolejezdce. Užitný vlastnosti budou stejný jak na Banditu, ale bude mít pořád trochu "šťávy" navíc. Navíc Bandita má skoro každej. Šel bych do ZR7. S Banditem zkušenost nemám, takže ti o něm nic neřeknu.
No a co že má Bandit každej? Proč asi ? Protože je dobrej.
Jinak Kawu neznám ale jestli má 2 ventil tak bude brát víc odspodu , pomůže i objem oproti Bandasce která má 4 ventily,ale jak je banďour v točkách tak taky pojede, maximálka je taky tak 200, výkonově jsou taky stejně takže musíš si je otestovat.
Za mě Bandit GSF600 S
b6 měl extra měkký podvozek, zvlášť předek, který jsem předělal, ale u 00 by už měl být předek trochu tužší. motor pod 4 tisíce nejel, pak se začal pomalu vzpomatovávat a v 7 začínal jet. když jsem byl rozježděnější, podvozek přestával stačit (jezdil jsem se sportama a motor vytrvale přes 10). motor žral olej až když jsem jezdil ve vysokých otáčkách. když jsem dal pohodovou vyjížďku, neřekl si ani o slzu.
zr7 proti b6 jela (sice konstrukčně starší, ale objem je objem), šla hezky odspodu a všude měla navrch. sedlo zhruba stejně pohodlné, a podvozek stejně měkký. jako většina zr7 žrala olej (cca litr mezi výměnama) - zkrátka kawy téhle starší konstrukce jsou na to náchylné a litr mezi výměnami byl normál.
jsou to relativně srovnatelné motorky = vyber podle stavu. spolehlivé byly obě. spotřebu neřeš, na cestování pořiď polokapotu (štítek, i když jsi malý, není to pravé oříškové)
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
Asi tohle bych bral jako krierium pro výběr.
Kawa je 2 ventil-táhne od spodu(jako bejk) a ve vysokých otáčkách nic(nemá cenu ji tam honit).
Bandit je 16 ventil-dole"nic" a ve vysokých(od 6tis?)"peklo"...
Já jsem pohodář-odkojenej chopperem a tak mě vyhovuje 2ventil(mám Yamaha xj600 Diversion).
Naposledy editováno 19.10.2009 17:58:00
derryn>dva hrnce > Díky za info, bandit se mi líbí vzhledem, ale pravda že ZR má 750ccm, což asi bude znát:)
Tak pak je jasná volba Suzuki GSX 750 Inazuma
Má trochu klasičtější vzhled než bandit, ale každopádně bych volil radějí ji než ZR7..
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/338721-gsx-750-inazuma.html
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/140289-gsx-750-inazuma.html
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/122725-gsx-750-inazuma.html
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
ZR7 je jen 5 kvalt !
Parametrově Inazuma strčí ZR do kapsy.. Při stejné váze má o 10 koní více než Kawa a má 6 kvalt..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs. ZR-7
C.J.>
Parametrově Inazuma strčí ZR do kapsy.. Při stejné váze má o 10 koní více než Kawa a má 6 kvalt..
Trochu se pleteš. Nejde o celkovej počet rychlostních stpňů, ale o převodový poměry.
Kawa 10 000 ot/min, max 204 km/h
Inazuma 10 000 ot/min, max. 212 km/h
Bandit 11 000 ot/min, max. 200 km/h
Tudíš Kawa bude pružnější, ale Ina bude mít o něco málo menší otáčky (cca 150 - 200). Nechce se mi stahovat manuál a hledat to. Zas bandit bude mít ze všech nejvyšší otáčky a nejmenší zátah.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs. ZR-7
Chotis>Co třeba XJ 600? Šly s cenou hodně dolů a řekl bych, že spolehlivostí a pohodlím strčí do kapsy jak zr7 tak b6. Pokud to chceš na pohodlné cestování, není moc co řešit a ještě ušetříš... Více na XJ stránkách
Ve spolehlivosti bych chtěl vidět jak XJ strčí Bandita do kapsy
Naprosto stejná koncepce motoru kromě toho že bandit má o vačkovou hřídel víc.
Takže ve výdrži motoru a spolehlivosti jsou na tom více méně stejně.Takže je to o majiteli jak se staral.
Motor je koncepčně téměř Bandit.Na bublačku v klasickým vzhledu není pěknější motorky ,ale šel bych do 1200.
Jedna nevýhoda je ta že jich relativně moc není takže náhr.díly a tak trošku problém.Na druhou stranu máš zas jistou exkluzivitu protože Bandasek a ZR 7 je daleko víc.
Jinak v autoškole byla opravdu verze bandita 650 s 5q. Proto mě to tak udivilo, jelikož jsem vždy měl za to, že každý měl 6q :)
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
Ne ,nic ve zlým
Já když jsem se rozhodoval co koupit pro blbce od rodiny (jako já),tak jsem silně uvažoval o INĚ , ale skončil jsem u Bandasky.A ani ne u eNka klasiky ale u eSka protože ten štítek je fakt bomba věc aspoň pro toho kdo už nemá tolik vlasů .
Všichni mě zrazovali že mě B6 nebude stačit že B12,ale já nejsem takovej střelec a ta motorka má v zatáčkách furt na víc než já takže .....
někdy možná až vypadnou děcka tak za 15 let B12.Ale ta se nebude už dělat tak GSX 1400 snad , nebo můj sen B-King
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs. ZR-7
Poggy>Trochu se pleteš. Nejde o celkovej počet rychlostních stpňů, ale o převodový poměry.
Kawa 10 000 ot/min, max 204 km/h
Inazuma 10 000 ot/min, max. 212 km/h
Bandit 11 000 ot/min, max. 200 km/h
Tudíš Kawa bude pružnější, ale Ina bude mít o něco málo menší otáčky (cca 150 - 200). Nechce se mi stahovat manuál a hledat to. Zas bandit bude mít ze všech nejvyšší otáčky a nejmenší zátah.
ZR7 při 10tis rpm
1 - 83km/h
2 - 119
3 - 152
4 - 186
5 - 221
GSX 750 převody přesně nevím, ale připadla mi stejná jako GSX-F 750.. max. bylo těsně nad 200km/h
1- 75
2 - 113
3 - 142
4 - 167
5 - 190
6 - 213
Na ZR7 jsem jel taky a připadlo mi to jako jedna z nejnudnějších motorek.. A převody mluví samy za sebe, ZR je slabší než Inazuma a má ještě delší převody Takže motor je méně pružný se slabší akcelerací.. Už jen to, že ZR7 se slabším motrem má na pětku vyššší maximální (teoretickou) rychlost než Inazuma, s mnohem kratším převodem (na pětku to dělá rozdíl 30 km/h) dosahuje i na šestku nižší maximalní rychlosti.. Prostě Inazuma je živější a basta Jízda na GSX je prostě příjemná, na ZR7 nudná.. Ale je to jen můj názor..
Tak spočítaný převodový poměry fakt nemám. Já bral hodnoty max. rychlosti z katalogu. Samo že teoretická max. se může lišit. Dobrá, GSX je živější, ale je to v týhle kategorii tak důležitý? Jen otázka zda-li je pouhý výkon vše. Na GSX jsem nejel, ale ZR mi pořišla hrozně uživatelsky příjemná a ke klasickýmu naháči se to podle mě hodí. Ale co koupit si musí derryn rozmyslet sám. Nejlíp odzkoušet.
2 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs. ZR-7
Jako on je základní rozdíl jasný, ZR7 je dvouventil, takže jízda mi připadala jako na rychlejším XJ600, motor Inazumy pochází z původní GSX-R 750 (85-91?) a je to cítit
Naposledy editováno 19.10.2009 20:43:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |