Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.
Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!
Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
karf>no to je přece ten karakter woe jak je to drsný a jak se to úplně vzpouzí a musíš to krotit a řídit a prostě úplně ovládat jinak to dělá něco úplně jinýho woe s tuctovou jebkou woe
ty brďo, doteď jsem nevěděl co to je krouťák díky kucííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
GRASSEL>ty brďo, doteď jsem nevěděl co to je krouťák díky kucííí
Já jsem to už také pochopil , je to čára nakreslená někde v časopisu...
Moc mašin sem neměl,ale vždy jsem měl radši "outsidery",značky které přes své nesporné kvality stály ve stínu komerčně úspěšnějších strojů.Na druhou stranu mi museli "štimovat" po technické stránce.Buell byl sice koncepčně zajímavý,ale používání motorů HD mi přišlo jako z nouze ctnost nebo snaha z něho udělat něco co není.Neříkám,že to byl úplný propadák,ale prostě osobně mi to nesedlo.Přesto si této značky vážím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
Jel jsem na všech mašinách co zmiňuji a vidím to tak jak píšu. Buell nejméně tahá za ruce a jeho motor je nejméně pružný. Je mi jasný že ty tohle nikdy neuznáš. Mám však svou zkušenost a mohu tak pobaveně sledovat řeči o megabrutální krouťáku véček z Milwaukee. Pokud si dovolím poznamenat (zásadně bez urážek) že to úplně tak není, následuje téměř hon na čarodejnice (většinou s urážkami). I to o něčem vypovídá...
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
Až budu mít takovou možnost srovnání, s radostí ji využiju a kdo ví, třeba mi ten čtyřvál nakonec i urve ruce!
Tvoje jízlivost je ale znát dost často, dokonce i když píšeš zcela nevině a bez urážek...
BTW: A neměl bych problém uznat to že 4V tahá víc než V2 , rozhodně by to ale mojí přízeň k V2 nezměnilo, pro mě je to prostě jasná volba , i když je třebas ve všem horší, mě osobně baví a všechny tyhle měřitelné parametry jsou tam o hodně víc cítit , nejsem vyznavač motorek co nemají charakter , jako třebas jsi (bez urážky, ale máš to napsáno v profilu) ty! Ale proti gustu...
Naposledy editováno 19.10.2009 21:09:15
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
Naposledy editováno 19.10.2009 21:05:05
já se vždycky řídil ne značkou ale motorkou, prostě když mi sedne Kawa a bude to mít pro mě ten správnej požitek tak do ní půjdu, když Yamaha tak se tomu taky bránit nebudu. Zatím je u mě jasný vítěz GSXR díky kultu kterej vytvořili už první GSXR 750 a stali se pojmem, motory jsou u nich takový brutální, maj úplně jinej charakter než ostatní, ten zvuk prostě mi ty motorky seděj ale jsou i GSXR který mě nezaujali je mi prostě jedno jestli ta motorka je z japonska, Itálie, rakouska nebo bůhví odkud (ne čína) ale pokud ta motorka bude umět chitit mojí slabinu v srdci tak půjde prostě ke mě ale když bude jen hezká atd. tak to mi nestačí
Mimochodem,mě ke štěstí stačí lehce "potuněný" jednovál.Taky nemusím spotřebku,ale řeším to po svém-úpravami spotřebek....
Ty holt patříš do Kategorie dvě(jako já),a Váňa do kategorie jedna.Pokud měl možnost srovnání a nevyšlo pro Buell příliš pozitivně,jdou tvoje argumenty k šípku.Což ale neznamená že hu musíš přestat mít rád...
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
DMC.motobiker>DaliboRR> No jasně! Jenom dej bacha až mě budeš někde v zatáčce předjíždět! Snadno se vylekám a mohl bych to pak poslat do škarpy... I když mám dvouvál, kterej nejede , takže by to asi nebylo tak hrozný , asi něco jako když to spadne ze stojánku...
Nebuď blázen..Ducati 916? To spíš já,když pojedu kolem spadnu do škarpy jak ji budu očumovat Se mi stalo,že sem si myslel,že jdu před zatáčkou hóódně pozdě na brzdy a borec na motardu kolem mě profičel s full gas..ruka vpravém zápěstí zlomená jak to tam rval a za druhou zatáčkou už jsem ho neviděl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
Naprosto uznávám a respektuji, že mnohým lidem někdy trochu neurvalé dvouválce vyhovují. Mě ale ne, i když na něm jezdím (yamaha sice hodně snažila ten motor uhladit, ale dokonalost 4V to není). Cenduro (které mi typově vyhovuje) se čtyřválem bohužel co vím existuje jen v prototypu. Kdyby Erik postavil něco takového, budu okamžitě Buel-fans (a velmi netolerantní )
[url= 190 kg ready to drive incl. cases.
Power: ~180 Pk on driveshaft.
Top speed: 260 km/hour.
Rolling chassis: ChroomMolybdeen frame with single sided rear fork.
Engine: Suzuki GSX-R 1000.
Exhaust system: Akrapovic, modified.
Suspension: Front: modified Marzocchi 50mm cross vork. Rear: HK suspension with adjustable pre-tension.
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
GRASSEL>DMC.motobiker>
Jsem moc rád že se alespoň na něčem shodneme...
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 101 | Včera v 14:29 TomasRA |
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX | Werny_xb9sx | 51 | 12.7.2023 v 23:32 fischpis |
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |