Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.
Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!
Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39
Anti: Ducati je v něčem podobná Buellu,ale spíš ho předčí.Taky šla svou cestou,nikdo jiný nemá desmo rozvod...
Jestli to nebude tím, že desmo je patent Ducati a za jeho použití by se muselo platit tak krvavě, že motorka by nebyla cenově konkurenceschopná...
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
Naposledy editováno 19.10.2009 23:33:46
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
kdyby je H-D prodal, ztratil by na ně práva. pokud ukončí výrobu, práva mu zůstávají a může to kdykoliv rozběhnout znova, obnovit. neni to z milwaukee taktika jak si teď ulevit ale protože ví že je to výhledově perspektivní značka tak nevydělají na prodeju teď ale na výrobě potom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
DMC.motobiker>Anti> No tak třebas zrovná já se za příznivce Desmo rozvodu moc nepovažuju , tohle řešení podle mě nemá v normálních silničních motorkách moc velký význam, protože jeho konstrukce vyžaduje častější a náročnější seřizování , což je její velká nevýhoda, a výhodou je snad jen to že umožňuje hodně vysoké otáčky a přetáčení, které se ale může uplatnit jen v Desmosedici RR , normální Superbike kterej si můžeš koupit v obchodě má omezovač asi na 10 tisíc, kde má potenciál Desma tak poloviční využití :\ , takže pro mě za mě, kdyby to mělo normální OHC s pružinkama pod ventilem a servisní intervaly tak 3 - 5x delší, pro mě by to bylo určitě lepší , ale jak říkáš, je to něco co nemá nikdo jiný takže bych na to asi měl být hrdý... Jinak ale řemínky jsou super , tiché, přístupné, čisté a jejich výměna vyžaduje tak maximálně hodinku klidné práce bez nutnosti složitější demontáže stroje , a ani si při tom neušpiníš ruce, za tohle řešení palce UP!
Co ty víš o využití desma? Vždyť díky Taglionimu se dává do dvouválcových motorů už od přelomu šedesátých a sedmdesátých let. Proč teda myslíš, že se dá uplatnit jen u čtyřválce?
To je jak kdybych řekl, že se mi Buell vysrat na dvouválce s HD, protože čtyřválce jsou výkonější.
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
Ale jinak za mě samozřejmě také Viva la DESMO! Viva! Viva!
DMC.motobiker>RomanSS> Já neříkam že se dá využít je u čtyřválce , klidně se hodí i na Supermonu, což Ducati předvedla , ale podle mě ten jeho pravý smysl a využití jeho potenciálu má jen u motoru co točí víc jak 15 tisíc RpM , u těch našich traktorů je to spíš jen kuriozita , než že by tam měl racionální uplatnění....
Ale jinak za mě samozřejmě také Viva la DESMO! Viva! Viva!
Ale má. Co si myslíš, že točilo Taglioniho SSko? To bylo také vzduchové Lko.
2 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
DMC.motobiker>RomanSS> No tak je pravda že i vzducháč dokáže přetáčet, třebas když jedu na Monsteru na 1. víc jak 90, tak podle mě už má přes 11 tisíc otáček , což je pro ten motor kalup, ale pro Desmo je to pořád ještě zívačka , protože je stavěný na dvakrát tolik, a u 916? Tam mám omezovač na 10 tisíc (mimochodem zabere když to teprve začíná trošku jet ) a tam je ta rezerva fakt veliká , ale pokud myslíš že Desmo se dává do silničních Superbiků proto aby mohli jezdit s konstrukčně tou samou mašinou SBK, tak na tom něco bude...
No to bude tím, že mašina v SBK musí být konstrukčně stejná, jako ta silniční mašina.
A nejde tam jen o přetáčení, u OHV atd přetlačuješ pružiny, tady ne (ikdyž máš vačku navíc).
Ale vačka navíc, v tom to asi nebude, hlavní rozdíl oproti normálnímu OHC je že je tam o jedno vahadlo na ventil víc, který ho zvedá, a taky o pružinu pod ventil méně , a když už mluvíš o OHV, tak u takovýho těžkýho ventilu, jakej by OHV dvouventil asi měl má právě Desmo velikej význam, protože právě díky tomu že se ten ventil zvedne nuceně to pak dokáže přetáčet , pružina by ten ventil totiž už nemusela stíhat zavírat... Třeba u starých Nortonů, který v sérii točily nějakých 5 tisíc se podložením pružiny zvedly otáčky až na 7000 RpM , o tom co to dělá s dlouhozdvyhovým masivním jednoválem se asi nemá cenu bavit , ale na výkonu to bylo sakra znát , už ten starej Matchless 500 OHV z padesátých let měl ve sportovní úpravě 44 koní, což je dost blízko i o 40 let novějšímu Monsteru 600... Takže když se to tak vezme, tak u dvouventilů má Desmo význam, ale u čtyřventilů už asi moc ne, tam jsou ventily lehoučký a malinkatý , a pružinky je bez potíží stíhají zvedat i při 20ti tisících, takže tam už je Desmo spíš rarita a technická zajímavost, jinak ale nechci aby to vypadalo jako že tvrdím že je na nic a na hov... To fakt né, to Desmo mám moc rád a je to takovej pěknej šicí stroj , o jeho převratných výhodách by se ale dalo polemizovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
DMC.motobiker>RomanSS> ... třebas když jedu na Monsteru na 1. víc jak 90, tak podle mě už má přes 11 tisíc otáček , což je pro ten motor kalup, ale pro Desmo je to pořád ještě zívačka
Desmo asi v pohodě bude, ale střední pístová rychlost docela na hranici, doporučuji nedělat moc často...
Váňa>Desmo asi v pohodě bude, ale střední pístová rychlost docela na hranici, doporučuji nedělat moc často...
Jo jo, střední pístová rychlost jak u F1...
No moc často to nedělám , ale když ono to nemá otáčkoměr , tak jezdím podle "citu" , jak se říká...
Naposledy editováno 20.10.2009 13:30:41
karf>Váňa> buď muj taťka (50+) neni tenhle typ nebo ti tam něco nesedí. na hd se svezl a byl z toho ZDĚŠENEJ. doma má v-stroma takže žasnul nad převodovkou převzatou ze Zetora, vibracema jak u kompresoru a rámem z vlnitého plechu s totožnýma vlastnotma
Aha, takže to bude dědičný
Ať se taťka honí dál u V-stroma a neleze na motorku pro chlapy - ještě by se mu mohly vyklepat z těch vibrací plomby
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
Váňa>DMC.motobiker>
Jel jsem na všech mašinách co zmiňuji a vidím to tak jak píšu. Buell nejméně tahá za ruce a jeho motor je nejméně pružný. Je mi jasný že ty tohle nikdy neuznáš. Mám však svou zkušenost a mohu tak pobaveně sledovat řeči o megabrutální krouťáku véček z Milwaukee. Pokud si dovolím poznamenat (zásadně bez urážek) že to úplně tak není, následuje téměř hon na čarodejnice (většinou s urážkami). I to o něčem vypovídá...
neuvěřitelný kraviny... máš svou zkušenost...nejmíň pružný... chacha
Snad abys přestal prudit, napsal upřímně to, co všichni víme: "nemám rád HD,Buell,a vůbec všechno z USA" ,
tyhle kecy se nedaj číst, fakt víš kulový, virtuále ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
Jel jsem na všech mašinách co zmiňuji a vidím to tak jak píšu. Buell nejméně tahá za ruce a jeho motor je nejméně pružný. Je mi jasný že ty tohle nikdy neuznáš. Mám však svou zkušenost a mohu tak pobaveně sledovat řeči o megabrutální krouťáku véček z Milwaukee. Pokud si dovolím poznamenat (zásadně bez urážek) že to úplně tak není, následuje téměř hon na čarodejnice (většinou s urážkami). I to o něčem vypovídá...
ChopTop>neuvěřitelný kraviny... máš svou zkušenost...nejmíň pružný... chacha
Snad abys přestal prudit, napsal upřímně to, co všichni víme: "nemám rád HD,Buell,a vůbec všechno z USA" ,
tyhle kecy se nedaj číst, fakt víš kulový, virtuále ...
Karf>Aha, takže to bude dědičný
Ať se taťka honí dál u V-stroma a neleze na motorku pro chlapy - ještě by se mu mohly vyklepat z těch vibrací plomby
Díky,díky, díky ani ve snu jsem nečekal, že důkaz přijde tak brzo a bude tak přesvědčivý...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
Jistěže, většího odborníka na motky tu v republice nemáme, a kdybys nás nepoučil, nevíme nic
Ale přece jenom - třeba se z toho ještě někdy vylížeš, a uvědomíš si, jakýhos tu ze sebe dělal kašpara.
BTW, zdá se, že už jsi vyrost z těch nálepek na nádrži.. to by bylo dobrý znamení, že ještě není všechno ztracený
ChopTop>Váňa> Chtěl jsem ti spíš pomoct, protože sám už na sebe nemáš náhled a neuvědomuješ si svojí trapnost.
Jistěže, většího odborníka na motky tu v republice nemáme, a kdybys nás nepoučil, nevíme nic
Ale přece jenom - třeba se z toho ještě někdy vylížeš, a uvědomíš si, jakýhos tu ze sebe dělal kašpara.
BTW, zdá se, že už jsi vyrost z těch nálepek na nádrži.. to by bylo dobrý znamení, že ještě není všechno ztracený
A nenapadlo tě třeba,že s tím má Váňa takovou zkušenost a jen tu napsal svúj názor? Ne vždy se nám názory jiných líbí,ale to neznamená,že nemůžou být pravdivé.Já na Buellu nikdy nejel a asi bych ho nikdy nechtěl,ale nabídku ho vyzkoušet bych neodmítl.Tím chci říct,že je škoda každé značky co padne i třeba Yuki..protože každá si najde svého majitele.Nerad bych zase zažil dobu co se u nás po městě proháněli jen Jawy,ČZ,Simsony,MZ pak jeden Norton,Matcheles a asi pět rejží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
ChopTop>neuvěřitelný kraviny.
Snad abys přestal prudit, napsal upřímně to, co všichni víme: "nemám rád HD,Buell,a vůbec všechno z USA" ,
...
Nechápu, proč by někdo měl obdivovat (nebo zavrhovat)něco jen kvůli zemi původu.
Jo - docela mužu americkej bourbon. To bývá fakt dobrý.
Míň už třeba kalifornský vína.
.....
Proč asi Bulíček mizí ze scény? Kvůli tomu, že byl nedostižně nejlepší? To snad ne!
Prostě promluvila ruka trhu, která se podobá přírodnímu výběru - přežívají a rozvíjejí se životaschopní. A ti ostatní - no - ... Podívej se, jak dopadli dinosauři
Naposledy editováno 22.10.2009 07:28:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
když se porozhlídneš tak nikdo z těch lidí co tady buell haní na něm v životě nejel, 3/4 ho neviděly ani kolem sebe projet, polovina ho naživo neviděla vůbec. dobře, možná nějaký vyjimky na něm jely. jenomže prostě všichni kamarádi říkají že je to na hovno, co na tom že to taky nemají ze své hlavy, je to tak! je prostě in preferovat japonce, evropa se možná dá přinejhorším přežit, ale usa, to hřích. je to něco jako anti-marketing, odhánění zákazníků.
proto se může stat že buell nebude mít takový prodeje, jaký by třeba v krizi byly potřeba.
jinak když se podíváš třeba na řadu xb tak je to mašina promyšlená do detailu, technicky geniální. od přední brzdy která ušetří tři kila na předním disku, což je nejenom snižování váhy ale aji neodpružené hmoty až po odlehčování, snižování těžiště a centralizaci hmoty na tlumiču pod motorkou. úžasný- a teď se podivej na rok kdy s tim přišli- geniální!
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
2 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila
memphis.unv>650ccm> no, ruka trhu může byt chromá, třeba honda kdyby začala dělat hůř než čína tak se udrží protože je to přece ona
když se porozhlídneš tak nikdo z těch lidí co tady buell haní na něm v životě nejel, 3/4 ho neviděly ani kolem sebe projet, polovina ho naživo neviděla vůbec. dobře, možná nějaký vyjimky na něm jely. jenomže prostě všichni kamarádi říkají že je to na hovno, co na tom že to taky nemají ze své hlavy, je to tak! je prostě in preferovat japonce, evropa se možná dá přinejhorším přežit, ale usa, to hřích. je to něco jako anti-marketing, odhánění zákazníků.
proto se může stat že buell nebude mít takový prodeje, jaký by třeba v krizi byly potřeba.
jinak když se podíváš třeba na řadu xb tak je to mašina promyšlená do detailu, technicky geniální. od přední brzdy která ušetří tři kila na předním disku, což je nejenom snižování váhy ale aji neodpružené hmoty až po odlehčování, snižování těžiště a centralizaci hmoty na tlumiču pod motorkou. úžasný- a teď se podivej na rok kdy s tim přišli- geniální!
Jistě - Erick přišel se spoustou netradičních řešení. Proti tomu chlápkovi ani slovíčko.
Jako celek ale Bulíčci asi nebyli konkurence schopní. Proč by jinak krachovali? Vždyť ta téměř kusová produkce by se krásně vešla třeba jen na americký trh - kdyby alespoň tam byla schopná konkurovat Japonsku a Evropě!
V tom je ten vtip.
O úspěchu či neúspěchu motorky rozhoduje to, zda se najde dost lidí, kteří sáhnou (reálně sáhnou - ne imaginárně na netu) do kapsy a ty peníze za tu motorku dají.
I Ty jsi mohl Buellu pomoci - prostě jsi měl jít a koupit si ho. Kdyby to udělali všichni jeho horliví zastánci, co se tu rojí, tak by Buell nezkrachoval.
Howgh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 110 | 17.10.2024 v 13:26 AveKT |
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX | Werny_xb9sx | 51 | 12.7.2023 v 23:32 fischpis |
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |