se mezi 15ti a 16ti zubem. Originál tam je 17ti zub a ten je fakt zbytečně móóóc do rychla,
šestej kval tam je se seriovým převodem (17/42) úplně nanic. Když jsem měl GSX-R tak ten jeden zub byl o hodně změna k lepšímu, ale jak to tady čtu, tak všichni dávaj na RSV nebo Tuono 15ti zub. Mám strach aby to nebylo jen řazení (1,2,3,4,5,6) a zátah nikde
Naposledy editováno 21.10.2009 19:11:26
1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko
Již už dřív tady někdo psal nevím ten poměr , že to bylo jak na krosce pač se to hrozně ryhle vytáčelo - každýmu sedí něco jiného....
Je agilnejsi, divocejsi, pruznejsi, zabavnejsi.......
Sestka to v pohode pobira od cca 100 km/h (cca 4 tis otacek).
Na 6 tis otacek to drive jelo 170 km/h, ted je to cca 164 km/h
Jinak pokud si chces hrat, zde je zajimavy link
Gearing commander
2 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko
Jinak postřehy k samotnýmu převodu:
je to fajn do města, pokud člověk jezdí jakž takž přijatelně - páč to dvojka a s trochou citu i trojka bez odporu skousne a člověk nemusí jezdit furt na jedničku
nicméně: 1, 2, 3 se vytáčej zbytečně rychle a tah nic moc, je to jak na krosce... nejlíp mi přijde že to zrychluje na vyšší (=delší) kvalty. (viz video, tam je to docela vidět...) krom toho je to nepříjemný při předjíždění pomalejch aut, když to skopu až na jedničku :\
topspeed klesne, to je jasný. ale: čekal jsem, že když zkrátím sekundár, že tam maximálka bude hned. a ono ne od dvou kil je každý číslíčko na budíku doslova vymodlený, naprosto stejně jako předtim
nádherně se zvedá jenom plynem (bez výplachu) na jedničku i dvojku jednou jsem to hodně okouřil a šla i na trojku, ale to už bylo jen takový to pusinkování asfaltu
další faktor je životnost řetězu... někteří tvrdí, že větším "zalomením" řetězu na malým kolečku jde rychle do háje... mám na řetězovce 15 tis a opotřebená mi nepřijde akorát to s malým kolečkem na nízký kvalty trošku vibruje do stupaček, ale nic děsnýho.
suma sumárum, pro příští sezónu se rozhoduju, zda zase zub nepřidat (16/42) nebo zda se rovnou nevrátit k továrnímu převodu... oni ty dlouhý kvalty mají něco do sebe, tahle motorka "nejede výkonem, ale krouťákem" jak jsem tudle slyšel
1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko
Zasky>Nevíte jestli sériový převody u RSV do 2000 a tom novějším modelu byly stejný?
98-03 (ME, RP) měla 17/42, akorát US verze měly 16/42 (nebo 16/40? abych nekecal)
jo, ale 03 (RP-NG) měla už převodovku jako ten novej model (04+)
Naposledy editováno 22.10.2009 09:33:54
1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
Jinak si myslim, ze zmensenim retezoveho kolecka o jeden zub se neda nic zkazit, spis naopak. Tolik moje zkusenost.
Jezdim nejradsi zatacky v kopcovitem terenu uzivam si tu silu, ktrerou ma motorka na vyjezdech ze zatacek.
Cus
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
Sefo>FiZzeR> a proč je to špatný na přejdíždění pomalejch aut? Já myslel že právě na předjíždění to bude good, když se to dobře zvedá na zadní, tak to bude i dobře akcelerovat ne??
můj subjektivní pocit... když přidám plynule, tak mi přijde jak kdyby se ten motor roztáčel naprázdno, prostě takovej pocit jak když to netáhne (a když tam kopnu vyšší kvalt tak z malejch toček se roztáčí pomalu), a když přidám prudce tak se zvedá předek, hlavně v kopci je to blbý a když je to v zatáčce tak to taky neni ideální. resp. bojim se toho a mám z toho blbej pocit.
Naposledy editováno 22.10.2009 11:22:52
FiZzeR>můj subjektivní pocit... když přidám plynule, tak mi přijde jak kdyby se ten motor roztáčel naprázdno, prostě takovej pocit jak když to netáhne (a když tam kopnu vyšší kvalt tak z malejch toček se roztáčí pomalu), a když přidám prudce tak se zvedá předek, hlavně v kopci je to blbý a když je to v zatáčce tak to taky neni ideální. resp. bojim se toho a mám z toho blbej pocit.
jeee on se boji toho co vsichni u tehle motorky hledaj... jestli mas KO tlumic rizeni kup lepsi a hura na predjizdeni.. neni nic lepsiho nez predjizdet auta s kolem v luftu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
2 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
Bordel to dělalo hustopekelnej to jsem se tě právě chtěl zeptat, kdes schrastil ty laufy, bo je nemůžu nikde najít
Hele ty laufy taky nechápu, značka Thunder...na netu ani zmínka, nikde jsem nenašel. Koupil jsem je tenkrát od typa co měl nějaký díly od dalšího typa, kterej svoje falco někam poslal pod kamion, jenom vejfuky a zadní kolo zůstaly, tak jsem je koupil, nahodil, co se ozvalo za zvuk se nechápal, ale když už jsem je měl, tak sem si je nechal a jezdim:) nevim jesli jsou dělaný doma nebo co, ale zase kvalita zpracování mi přijde jako hodně dobrá, tak nevim.
1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko
GRASSEL>HoRnSzVa má laďák po mě a to byl zvouček takovej kulomet
Nevtírej se
to ti v životě nevodpustim žes ho střelil někomu jinýmu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |