Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.
Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.
Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
DaliboRR>Honda- i když tak tomu opravdu už není,rozdíly v kvalitě jsou spíš v určitém modelu než značce jako celku- bude vždy brána za tu nejkvalitnější(proto to tu některé tak vytáčí) a Kawa zase za tu z japonské čtyřky nejhorší co se týká kvality.To je těžký...zaběhlé trendy se těžko dostávají lidem z hlavy.Já s tím nemám problém...na co by mi bylo všude číst jak je určitá značka nejlepší a přitom by se to furt jebalo.
Jo je to tak, ja sem jen prave nastoupil na misi vytloukani nesmyslnych trendu lidem z hlav.
Naposledy editováno 26.10.2009 16:26:42
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
DaliboRR>Honda- i když tak tomu opravdu už není,rozdíly v kvalitě jsou spíš v určitém modelu než značce jako celku- bude vždy brána za tu nejkvalitnější(proto to tu některé tak vytáčí) a Kawa zase za tu z japonské čtyřky nejhorší co se týká kvality.To je těžký...zaběhlé trendy se těžko dostávají lidem z hlavy.Já s tím nemám problém...na co by mi bylo všude číst jak je určitá značka nejlepší a přitom by se to furt jebalo.
no tak v cechach jsou ale casto zazite trendy ponekud mimo treba si Cesi mysli ze skodovky jsou kvalitneji udelane nez konkurence, levnejsi a jsou k nim levnejsi a dostupnejsi nahradni dily....
assassin>no tak v cechach jsou ale casto zazite trendy ponekud mimo treba si Cesi mysli ze skodovky jsou kvalitneji udelane nez konkurence, levnejsi a jsou k nim levnejsi a dostupnejsi nahradni dily....
Já jsem u jedné nejmenované automobilky zaměstnán jako testovací jezdec...často nám na okruh přivezou fungl novou přímou konkurenci všech možných světových top značek.Kolikrát zůstává rozum stát co jde například z německé automobilky na trh.Ono je taky důležité místo určení daného auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
FiZzeR>Bubrak ZX10R> no nevim nevim - současným tempem při těch 100tis to už bude z 99% jiná motorka
Nebude, snad vidis, ze tam mam porad puvodni kapoty a nekupuju novy, ale nechavam je spravovat. Original nadevse, krom xenonu teda.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
SensationBlaack>assassin> Dle dostupnych informaci je to konektor, pres ktery se po sestaveni motorky v tovarne testovaly vsechny elektronicke systemy....no a pak se to proste premostilo svorkou a zaizolovalo.
Udajne to po letech na modelech 99 a 00 Honde nadelalo tolik problemu, ze v zaruce kabelaz menili za svazek bez teto veci:)
To je k tomu kurvitku o kterem jsem mluvil...
faktem je ze Honda je jediny vyrobce kerej umi vyrobit vacku ktera se vydroli po 10 tis km (VF) a jako jedini prisli u Hondy na to ze urcit pasmo otacek ve kterem se ma tocit motor(omezovac) lze prejmenovat na VTEC
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
čau
hansell>Koukám, že je tu veselo, nevím o čem se tu debatuje, prostě když se mi bude nějaká mašina líbit, tak si ji koupím a hotovo, je mi jedno, jestli je to anglie, Itoška, Čína, nebo Japonec.
Já bych viděl jako maximální držák starou Yamahu FJ1100, kterou jsem měl, byla z roku 1984, tehdy to byl dokonce supersport, 120k, vůbec nebrzdila a měla asi 2 tuny, ale letěla jak dělová koule. Starej dobrej vzducháč FJ1100 dodnes žije v motorech XJR. Prostě držák neskutečný! To samý v bledě modrým je Suza GSXR1100 která navíc trochu lépe brzdí a taky vypadá... Některým mašinám oravdu všechna čest.
No sice jsem trochu mimo téma, ale nedalo mi to
No zrovna ta 11ka GiXo nic moc, snad vsem odeslo dvojkovy soukoli v prevodovce. To ta olejova 750 byla lepci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
Bubrak ZX10R>Nebude, snad vidis, ze tam mam porad puvodni kapoty a nekupuju novy, ale nechavam je spravovat. Original nadevse, krom xenonu teda.
Takovej fanda a nemáš chut vyměnit za 09´tku?Mi neříkej
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
[img]
3 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
illMedvědGuzzin>no ten výfuk je tam jak pěst na oko...
šiši to je oponent,běž si dát kafíčko
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
Kubák>Já jen pořád nemůžu přijít na to,co maj nový mašiny proti starejm a mohlo by se pokazit,aby to mělo vliv na funkčnost jako takovou..Materiály a zpracování budou asi na vyšší úrovni než tomu bylo před dvaceti lety..
No jenže před 20ti lety se používaly třeba motory s ocelovýma vložkama, které bez vážného opotřebení vydržely přes 200tis km, ale v dnešním boji o každý gram a ušetřené výrobní náklady se používájí mnohem jednodušší hlinikové válce, na kterých je nanesen jen nějaký tvrzený povrch. Jistě, má to své výhody jak ostejná tepelná roztažnost pístu a válců, měnší tření, ale jaká životnost takové kokotiny? Jo, vyšší než nikasil u dvoutaktu, ale i tak pochybuju, že motor BEZ ocelových vložek přežije 100tis. Stačí se podívat na testy v motorradu, moderní motorky mají značné opotřebení již v 50tis km.. Předtím v testech Fireblade, NTV, CB 500, ER500, VS1400, XTZ 750, Africa všechno zvládlo 50tis nebo 100tis km bez známek použití..
Dále tu padlo, že jedině honda dokáže vyrobit drolicí se vačky.. Kravina a krátkozrakost většiný účastníků tohoto fora.. Trpěly tím ve stejné době i první vodou chlazené GPZety a taky první GSX katany, dnešní jednobuchy tím trpí dodnes.. Ale zase je kravina říct, že honda dělá jen kvalitní motorky, jak již byl opsáno dříve, první hondí véčkový čtyřvál VF 750 F i S byla katastrofa. Na motorech docházelo k fatalním poruchám způsobených nedostatečným mázáním, zadíraly se prvně nahoře a brzo i dole. Honda si tehda hodně pošramotila pověst. Naštěstí jejich závodní motory tím netrpěly a proto použili výrobně velice náročnou techniku ze závodních strojů do civilních. V článku o VFR jsem četl, že výroba byla z počátku ztrátová a nedokázali motorku vyrobit ani za cenu, za jakou ji vyráběli. Bylo to dost drahé získání opětovné reputace.. Ale vyplatilo se. Takže je velice zajímavé, jak dokázali z největšího shitu vyrobit jeden z největších držáků.. Ale i Honda šlápně vedle a nové supersporty mi zrovna 2x spolehlivé nepřipadnou. Bohužel to platí i pro jiné značky..
Měl jsem 2 Kawy, jednu Suzu a teď Hondu. Nelze posuzovat celou značku podle jedné motorky (To bych si už Kawu v životě nekoupil ) Kdyby teď VFR "umřela", tak si klidně koupím ZX9 nebo ZX10 nebo Gixero a nebo Fazera a nebo SV a nebo Triumpha
Apropo nedávno jsem slyšel SRADa 750 s najetými 70ti tis km.. To byla tragédie, nevěřil jsem, že na tom chce odjet po vlastní ose.. (a to jsem na mlácení z motoru z jawy zvyklý, ale tohle bylo "natvrdo") Ale zase to neznamená, že bych si SRADa nekoupil, když se teď pohybují za směšných 40tis :D
Proč třeba moderní litrový supersport potřebuje přívěru pro získaní tahu v nízkých otáčkách?! To neumí vyrobit litrový motor, co jede odspod? No o přívěrách se psalo už jinde hodně, logicky přívěra u litrového motoru je totální nesmysl a marketingový blábol, je tam z jiných důvodů, které se tímto snaží zastřít.. Na volnoběh snižuje hluk skoro o 70% a to je jediný důvod, proč ji všichni používají.. Takež většina "inovací" je jen nutnost, aby splnili požadavky rádoby ekologům a další pakáží, která tímto může na motoristickém průmyslu parazitovat.
Dále je pravda to co už taky bylo napsáno, dnes se nedělají motorky, co by měly vydržet.. Naopak dělají se motorky s projektovanou životností. Ne všechny, ale supersporty určitě..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
šmudla>illMedvědGuzzin> ten výfuk je tam právě pecka - nic fádního a uhlazenýho,
akorat tam asi nak trci ve vzduchu, tipuju ze ke kyvce pridelanej neni
1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu
Statistiky TÜV jsou matoucí. Každý majitel vozidla má stejný zájem na TK projít, takže toto hodnocení beru s rezervou.
Naposledy editováno 26.10.2009 19:16:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
Bubrak ZX10R>akorat tam asi nak trci ve vzduchu, tipuju ze ke kyvce pridelanej neni
Netrčí,od přepáčka tam jde takovej jakoby srp a ten drží trumpetku,která musí ječet fest takovýhle vyloženě zlý věci můžu i na japkoncích... Tak jdeš do ní?? Zabiješ se,neblbni něco ti tam vyskočí a seš na cucky mi říká strejc vždycky když přijde řeč na to,jak silný stroje to jsou...Považuji za nutnost te upozornit že to ve"strahováku" půjde na prdel zas o něco líp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
Poggy>Tak sem teda taky něco napíšu. Zcela objektivně nikdo nezjistící míru spolehlivosti té či oné motorky. K tomu by všichni výrobci museli uvolnit informace o záručních a pozáručních opravách. Pak by to někdo musel vše zpracovat a pak by se dalo soudit na míru spolehlivosti a kvality té či oné motorky. A ke zjištění jestli dřív byly motorky spolehlivější by bylo třeba porovnat tyto údaje minimálně 25 let zpět. Toť ke kvalitě.
Statistiky TÜV jsou matoucí. Každý majitel vozidla má stejný zájem na TK projít, takže toto hodnocení beru s rezervou.
Hele netrap se statistikami,já už totiž vím že nevětší mrtky jsou R6ky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu
Ďuričko22>Netrčí,od přepáčka tam jde takovej jakoby srp a ten drží trumpetku,která musí ječet fest takovýhle vyloženě zlý věci můžu i na japkoncích... Tak jdeš do ní?? Zabiješ se,neblbni něco ti tam vyskočí a seš na cucky mi říká strejc vždycky když přijde řeč na to,jak silný stroje to jsou...Považuji za nutnost te upozornit že to ve"strahováku" půjde na prdel zas o něco líp
No s tim KIMS prave naopak se to nezvedne.