4 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
Já nevím co to maj lidi za blbej zvyk vyřazovat z kopce na neutrál...i v autech je to absolutní kravina...
Jo a jestli chceš jezdit ten kopec se spojkou no tak to ti asi taky spojka nepoděkuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
2 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
jsem vyuceny automechanik a parkrat jsme tento problem kdysi resili, ucitel vzdycky rikal : co se ti lip meni ? brzdove desticky nebo motor ?
i kdyz si myslim ze tech kopcu zas neni tolik aby to dostalo nejak poradne naprdel, podle meho nazoru , kdyby tam sel dat neutral, tak je to celkem jedno, ale takhle , nechavat kazdopadne sestku, spojku tim nicis
diskuze asi opet k nicemu,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
BagoBorec>Zkus tam nechat šestku
Já nevím co to maj lidi za blbej zvyk vyřazovat z kopce na neutrál...i v autech je to absolutní kravina...
Jo a jestli chceš jezdit ten kopec se spojkou no tak to ti asi taky spojka nepoděkuje
...neřekl bych, že je to u auta blbost.Jezdím autem pracovně poměrně dost,...na služebním autě mám za 4 roky 180 tisíc a při různých příležitostech vyřazuju uplně normálně.Samozřejmě při nějakém nebezpečném klesání, na vodě či na sněhu je to nebezpečný,....ale jinak bych v tom u auta nic nesmyslného neviděl.U motorky by mě to tedy ale fakt nenapadlo.
Naposledy editováno 28.10.2009 23:27:37
1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
A mít zmáčklou spojku je pitomost ještě větší, tím jí odrovnáš jedna dva.
1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
Motor, pokud neni zatizen a jen se toci, je namahan naprosto minimalne. Dokonce se lepe chladi a lepe maze, plati i pro ctyrtakty. Nejvetsi zahul (az 75 procent celkoveho opotrebeni) dostava motor pri studenem startu, kdy se jeste neprohral nebo dokonce nevytvoril kvalitni olejovy film.
Vyrazovat na motorce, ktera ma sekvencni razeni nesynchronizovane prevodovky je blbej a nebezpecnej napad. Jak pro tebe, tak pro motorku. Pokud tam ovsem nemas mezi 5 a 6 (nebo jinymi top kvalty) jeste jeden neutral. A pozor, ne falesnej.
Edit: Carky
Naposledy editováno 28.10.2009 23:37:07
Matess727x>...neřekl bych, že je to u auta blbost.Jezdím autem pracovně poměrně dost,...na služebním autě mám za 4 roky 180 tisíc a při různých příležitostech vyřazuju uplně normálně.Samozřejmě při nějakém nebezpečném klesání, na vodě či na sněhu je to nebezpečný,....ale jinak bych v tom u auta nic nesmyslného neviděl.U motorky by mě to tedy ale fakt nenapadlo.
A důvod toho vyřazování?
2 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
MarioV2>Odpovim za Matesse727: Ekonomickej. Vyuziti vydane kineticke energie a snizeni ztrat odpojenim hnaciho retezce (valive odpory atd.).
Mám vyzkoušený v autě na dálnici z kopce, při rychlosti 130 a zařazený šestce...okamžitá spotřeba 0,9 litru/100km...tak jaký ekonomický důvody?
Mnohem víc se ušteří předvídáním a plynulým provozem...zkušenost z Škoda Economy Run
1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
BagoBorec>Mám vyzkoušený v autě na dálnici z kopce, při rychlosti 130 a zařazený šestce...okamžitá spotřeba 0,9 litru/100km...tak jaký ekonomický důvody?
Mnohem víc se ušteří předvídáním a plynulým provozem...zkušenost z Škoda Economy Run
co třeba nižší otáčky motoru a tím nižší opotřebení ?
ekonomika provozu není jen spotřeba
BagoBorec>Mám vyzkoušený v autě na dálnici z kopce, při rychlosti 130 a zařazený šestce...okamžitá spotřeba 0,9 litru/100km...tak jaký ekonomický důvody?
Mnohem víc se ušteří předvídáním a plynulým provozem...zkušenost z Škoda Economy Run
...vyřazuju ne z žádných ekonomických důvodů.Už jsem prostě za těch 22 let co jezdím autem tak zvyklej.Co já vím,...při dojíždění před obcí k dodržení rychlosti v obci, při dojíždění ddo křižovatky atd.Vůbec o tom za ty roky nepřemýšlím.
a řekněte mi, čím to teda spojce tak vadí? u 350 to dělám hodně často, protože primár a sekundár nejsou nejnovější tak je pro jízdu z kopce bez plynu lepší vymačknout spojku - na motorce mám 62tis a spojka je původní včetně lamel - tak mi teda řekněte, co tý spojce vadí - víc jí podle mě vadí rychlý rozjezdy nebo přidávání plynu ještě během pouštění plynu, kdy klouže. čemu může vadit, když je vymáčklá a před koncem kopce spojku pustím a přidám plyn? stejně tak stojím na křižovatkách se spojkou většinou.
2 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
ed: u moto samo nevyřazuju ani nemačkám spojku, ale třeba starší guziny měly neutrál mezi každým kvaltem
Naposledy editováno 29.10.2009 07:24:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Němec>dva_hrnce> stejně tak se dá říct, že z pohledu spotřeby je lepší ne vyřadit, ne pustit plyn, ale naopak se z kopce rozjet, by auto získalo dobrou rychlost buď do následnýho stoupání, nebo se rychlost držela na mnohem míň plynu, než kdyby se dojelo dolů s neutrálem a pak zařazovalo a jelo..
jo, i tak se to dá říct.. Já jen vycházím z toho testu (byl to svět motorů nebo podobnej plátek) a také mě to samotného překvapilo, že byla spotřeba s vyřazováním menší..
jasný že nemá smysl vyřazovat z kopce když vím že pak pojedu do kopce a nebo budu chtít jinak akcelerovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
BagoBorec>Mám vyzkoušený v autě na dálnici z kopce, při rychlosti 130 a zařazený šestce...okamžitá spotřeba 0,9 litru/100km...tak jaký ekonomický důvody?
Mnohem víc se ušteří předvídáním a plynulým provozem...zkušenost z Škoda Economy Run
Přesně tak. Mě počítač při zařazený rychlosti a jízdě bez plynu ukazuje spotřebu v autě 0,0 na 100 ale když dám neutrál, tak je ta spotřeba tak 3,5 - 4,5.
Jak se na to dívám, tak neutrál má rozhodně vyšší spotřebu