slunicko.cb500@seznam.cz diky
1 reakcí na tento příspěvek Trable s dobijenim
3 reakcí na tento příspěvek Trable s dobijenim
1 reakcí na tento příspěvek Trable s dobijenim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trable s dobijenim
Jsou dva zbůsoby jak odchází. První (můj případ) během jízdy se úplně odpojí a přestane dobíjet moto jede pouze na AKU, zpočátku stačí vypnout a zapnout zapalovaní a regulátor znovu naskočí. Tyto intervaly se stupňují až nenaskočí vůbec. Druhý případ (horší) regulátor propustí sice usměrněný ale velký napětí kolem 18-20V, potom je tím pádem na řadě AKU která to nevydrží (nafoukne se, prasknou články). Pokud to dělá nahodile tak bez kontroly napětí během jízdy nic nenajdeš dokud neodejde úplně.
1 reakcí na tento příspěvek Trable s dobijenim
1 reakcí na tento příspěvek Trable s dobijenim
..Roko..>Altík si myslím ,že je to poslední co odejde..Mě regulátor i atlernátor vydžel zkrat drátu od alternátoru..Dráty se mi dostali mezi rám a hranu nádrže, pak už jen fire..Dráty jsem popájel zaizoloval a zatím to po 2000km funguje pořát bez problémů..U Horneta mi na konci sezóny reglér odešel (vydržel 5let 36tis.km), ale mám tucha ,že to bylo tím, že jsem jezdil poslední dva roky na polomrtvou baterku..Někde jsem četl ,že reglér muže odpálit právě i špatná baterie..
No brachovi odesel jako prvni. Mel stesti, ze az po navratu z Italie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trable s dobijenim
zkušenosti.
www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/328277-previnuti-zapalovani-alternatoru.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trable s dobijenim
MAJK3>Věřím že tento pán si i s tímto dovede poradit.Skus ho kontaktovat.Já s ním mám ty nejlepší
zkušenosti.
www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/328277-previnuti-zapalovani-alternatoru.html
Covece kolem Pardubic sou sikovny lidi, o jednom sem vedel nekde kousek od Prelouce. Akorat uz nemam kontakt.
U těhle motorek je regulátor "ZKRATOVÝ" a z toho plyne jeho funkce že to co leze z altíku jednoduše zkratuje tak aby za regulátorem bylo cca 14,5V to znamená čím vyšší otáčky, tím víc zkratuje a tím pádem i hřeje, !! čím míň zapnutých spotřebičů !!, tím víc musí regler vyzkratovat a tím se i víc zahřeje. Proto rozhodně na těhle motorkách vždy svítit!
Pokud vznikne jakýkoli zkrat za regulátorem(i před regulátorem), regulátor to v žádném případě neohrozí natož aby ho to zničilo(ještě záleží na konstrukci ale většina diod co tam jsou předimenzované trvalým zkratem za reglerem by mohlo maximálně dojít k přehřádí 3diod pokud by se ovšem do té doby neusmažily dráty ). Jediný co je v ohrožení jsou kabely a hlavně spoje-konektory.
Pokud zkratujete vinutí alternátoru, alternátoru se nic nestane, je na to stavěný - trvale to ale na vysoké otáčky taky nevydrží. Každopádně to vydrží docela dlouho než se usmaží.
Pracovní teplota regulátorů může jít až ke 100°C, pokud má něco už 60-65°C tak už na tom většinou ruku neudržíte - spálíte se.
Naposledy editováno 15.11.2009 19:07:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |