Sotva jsem na tom odjel a zacalo prset
Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:
1. Je pomerne vysoka a dost siroka. Kretensky maly rejd.
2. Ty mody B, STD a A - no to je asi vtip Pan od Yamahy mi tam dal STD, ze to bude pry bezpecnejsi. No mne to vic bavilo na tom A B je asi pro.... ja nevim pro koho.
3. Cukani v nizsich otackach - mne to bavilo Nemam s tim zadny problem, cely zivot jezdim na cukajicich motorkach, aspon je citit, ze se tam neco deje, ze to uvnitr zije.
4. Motor - do 7000 otacek je to line hovno Potom to jede, ale zas takova divocina to neni, jak nekteri rikali. Trojku a ctyrku do omezovace, prijemne zrychleni, ale je to zaroven strasne hodna motorka. A je treba ji drzet hodne v otackach. : (a to nekteri rikaji, ze ta R1cka ma silny spodek....co potom jine litry?? jsou to dole jeste vetsi mrtvoly??)
5. Zvuk - uzasna vec, hodne navykove. Ale pouze tak do strednich otacek. Pak mi ten zvuk az prilis pripominal dvouvalce, a ty ja jaksi nemam rad
6. Podvozek: uzasna stabilita i pri +250km/h. Brzdy - nevim, nezkousel jsem na mokrem asfaltu.
7. Ochrana proti vetru a desti - nic moc A to jsem pomerne nizky. Navic pro mne ta nadrz je idiotsky tvarovana a kdyz jsem zalehnul, tak jsem poradne nevedel, jak tam drzet hlavu. Vyssi plexi by asi pomohlo.
8. Mam dojem, ze to jaksi hodne topilo na pravou pulku sedla.
9. Celkova ergonomie - super!! Mam dojem, ze bych na tom mohl jezdit stovky km denne. Posez celkove (az na tu hlavu) je hodne dobry. Nevim, co vsichni maji s tim, ze sporty jsou nepohodlne.
Celkove hodne fajn motorka. Zmenil bych pouze toto:
-vyssi plexi
-jiny zvuk nad 7000 otacek
-trosku jinak tvarovana nadrz
-aby to melo trochu vetsi spodek..
Ale jinak je to velmi fajn motorka, je zabavna, takze se na motorky jeste nevyseru.
[URL=
verybusy>assassin> Nikdo netvrdí,že je debil,to je zvláštní konstrukce.Jenom si dovolím tvrdit,že lže,když píše,že na tom jel 250+ v křiváku s límcem a zipem,kterej by tý motorce nadělal zcela nový look a v počasí o kterým píše,že se bál zabrzdit.To je celý,taková obdoba rybářského zveličovacího syndromu.
Za to se podepíšu. Např. SRAD má mnohem vyšší ochranu kapotáže než tohle, tím víc odvádí vzduch. A jen jednou jsem pokusně zrychlil v kožené bundě, která byla podstatně upnutější!!! než tenhle křivák na cca 240. A co se v tu chvíli začalo dít, když přišlo třepotání té bundy, to si nepřejte vědět. Takže pochybuju, že by na mokru v tomhle to mohl někdy roztáhnout na 250+. A s tím nemá nic společnýho to, jestli třeba 10krát obkroužil rovník tempem babičky na babetě. To z nikoho řidiče neudělá.
edit: btw, teď koukám víc na tu bundu, jak mu v oblasti "bicepsů " je naprosto volná, dle záhybů. Tahle oblast je na třepotání na kapotovaném supersportu dalekosáhle nejháklivější. Tam stačí i malá vůle a nad 220 je mlácení k posrání.
Naposledy editováno 06.11.2009 13:06:24
1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
KDO PRIJEDE?
PS: ale zas musim jeste rict, ze jsem mel na sobe batoh, proto zadne problemy s bundou.. pravda je, ze batoh se mi za jizdy otevrel
Tom_L>Myslím že nejde o nic ..... je to tak, že kluk, který rád jezdí po světě, se svezl na sportu a docela se mu to líbilo, toť vše. O debilovi nikdo nepsal, ale pokud si to sám nazval "dlouho očekávaným testem" to je opravdu směšný. A věř mi, že když v chladnu a mokru otočíš u R1 neopatrně heftem, tak ležíš v tu chvíli . A co si můžu myslet o tom, že v podmínkách, kterých uvádí jel "250"
'dlouho ocekavany test' to byl proto, protoze sme porad cekali, kdy neco napise, pac zalozil vlakno vedle, ze de testovat a pak bylo 3 dny ticho
to ze neznas okolnosti je tvoje minus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
yeuop>fajn, pro vsechny kecalisty - jestli se zadari, stavte se pristi tyden do Polska (35km od Ceskeho Tesina), mozna budu mit jeste jednou k dispozici tu R1cku (jestli vyjde cas i pocasi), tak vyjedeme na nejakou rovinku, kde pojedu v tom krivaku 250, ok?
KDO PRIJEDE?
Kdy? Kde?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
verybusy>Tahle provokace mě nechává ledově klidným!!!!! Po dálnicích nejezdím a na okreskách Kawy snídám nalačno.Z naší grupy naseru maximálně Fíra a ten tu herku stejně chce prodat,takže v poho....
To se nijak netyka toho, ze nevis co udela krivak nad 250. Takze opet odpoved mimo misu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
ale na rovinu ti reknu, ze nemohu ti zaridit svezeni na tom..
1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
jezdil sem na litrovym dzikseru i v horsim pocasi nez je ted a na tom jet rovne nad 200 nevidim problem...
stejne tak jako se rika ze nejde jet na nahaci pres 200 pri 220 uz se nikdo neudrzi.. taky podle me tvrzeni nekoho kdo na tom nikdy nejel... ja sundal z TL kapoty a jen se svetlem sem jel rovinku zdice zebrak(3km) co to jelo cca lehce nad 240 ... jo jako 50km bych nevydrzel, na hlavu je to napor.. ale da se to...
Naposledy editováno 06.11.2009 13:43:37
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Btw, fakt jede tl-s bez kapot!! 240?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
nebo s cim vlastne mas problem? ctes vubec, co sem pisu?
tak jeste jednou pro tebe - mel jsem na zadech batoh - mozna tedy proto mi krivak neplandal.. a jak jsem psal na zacatku: i pri 250km/h to bylo naprosto stabilni.. nejel jsem vice, protoze jsem nenasel delsi rovinku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Bludevil>assassin> Proto jsem taky výslovně jmenoval že to musí být kožené! I u volnější cordury se mi nestalo (když teda v sobě mela thermovložku, samotná jo), aby ve vysoký rychlosti plandala. Ale pevnej těžkej volnej křivák? Nezlob se na mě... Zkus si to. Udržíš to tak vteřinu v těch 250 a zaklapneš. A o mašině se nedozvíš nic, protože v tu chvíli je celá vyváženost podvozku, stabilita, všechno v řiti jen díky úplně zmršené aerodynamice.
Btw, fakt jede tl-s bez kapot!! 240?
nevim v nicem kozenym sem nikdy nejel... ale v normalnich hadrech to nic nedela.. a nemyslim jen tu cordurovou moto bundu.. planda to ale jde to.. jezdil s nama kluk co jezdil v bomberu (na efjecku:) ) a plandalo to na nem fest a drzel to furt, tak to asi jde:)
jo tachometrove to da, ale tacho dost keca, realnejch 240 je tam pri maximalce s kapotama.. nekde kolem 265-270tacho... (ale mam dojem ze uz v dobe kdy jsem to zkousel jsme mel o zub min vepredu)
yeuop>Bludevil> ty jsi asi tak trosku kecalista, vid?
nebo s cim vlastne mas problem? ctes vubec, co sem pisu?
tak jeste jednou pro tebe - mel jsem na zadech batoh - mozna tedy proto mi krivak neplandal.. a jak jsem psal na zacatku: i pri 250km/h to bylo naprosto stabilni.. nejel jsem vice, protoze jsem nenasel delsi rovinku..
Ano, kecálista, co na rozdíl od tebe má dva supersporty jako každodenní dopravní prostředek v sezóně Takže vím jak se chovaj, když máš/nemáš batoh, dle toho jaký máš hadry atd. A když mám něco vyzkoušený, že v něčem se prostě jezdit nedá a někdo mi tvrdí, jak je to úplně v klidu, přitom má na tom supersportu najeto míň, než o kolik metrů já ho potahal při čištění řetězu, tak si myslím svý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
assassin>nevim v nicem kozenym sem nikdy nejel... ale v normalnich hadrech to nic nedela.. a nemyslim jen tu cordurovou moto bundu.. planda to ale jde to.. jezdil s nama kluk co jezdil v bomberu (na efjecku:) ) a plandalo to na nem fest a drzel to furt, tak to asi jde:)
jo tachometrove to da, ale tacho dost keca, realnejch 240 je tam pri maximalce s kapotama.. nekde kolem 265-270tacho... (ale mam dojem ze uz v dobe kdy jsem to zkousel jsme mel o zub min vepredu)
Musíš vzít v úvahu hmotnost a tuhost té bundy. Křivák je těžkej a tuhej. Proto je rozdíl, když se na tobě rozplandá 200g hmotnosti rukávů mikiny, která je ještě maximálně ohebná a na druhou stranu cca 1.5Kg, co odhadem můžou vážit část zad a rukávy kvalitního křiváku s vysokou tuhostí. V tom je jádro pudla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Bludevil>Musíš vzít v úvahu hmotnost a tuhost té bundy. Křivák je těžkej a tuhej. Proto je rozdíl, když se na tobě rozplandá 200g hmotnosti rukávů mikiny, která je ještě maximálně ohebná a na druhou stranu cca 1.5Kg, co odhadem můžou vážit část zad a rukávy kvalitního křiváku s vysokou tuhostí. V tom je jádro pudla.
no jo ale pak uz tam je tolik faktoru pro to kmitani "vlastni freqvence volnych rukavu krivaku" , budici freq od proudeni vzduchu apod ze se asi neda tipnout co to dela.... me v leze za kapotama na TL neplanda nic, jen na zadech mi vznika festovni podtlak, kterej stahne tricko, vytaha obsah spatne zavreneho batohu apod:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Já jsem docela tolerantní, ale nesnesu, když si někdo otevřeně vymýšlí a chlubí se tím.
Bludevil>assassin> Zanedbáme rukávy. A co bude dělat límec s plochou jak křídlo boeingu, co je na té fotce, plus ta atrapa vojenských výložek na ramenou?
Já jsem docela tolerantní, ale nesnesu, když si někdo otevřeně vymýšlí a chlubí se tím.
no tak plandat to muze, uz sem jel na motorce v kdecem a spousta veci plandala, snury z ruznejch batohu umej fest pleskat pres nohy... ale proste tech par km to sneses... ja to klidne zajedu taky.. s tim rozdilem ze na ten test nekdo musi privezt krivak(nemam) a 250asi nedam.. tech 240 je tak rychlost co dam po okreskach bezpecne...
proste mi to neprijde tak nerealny... to tady ctu vetsi voloviny a lidi se kvuli tomu tolik necerti:)
Naposledy editováno 06.11.2009 14:34:32
jel sem dříve přes 200 s koženou bundou s límečkem a bez spojení s kalhotama a nic se nedělo..
teď u kombinézy mi taky chybí pár cm na bicákách a nikdy sem nepozoroval nějaký třepání..
A to je komboška těžká celých 5 kilo a tuhá je taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
yeuop>C.J.> okoli Bielska-Bialej, pravdepodobne ctvrtek..
ale na rovinu ti reknu, ze nemohu ti zaridit svezeni na tom..
A kdo by stál o svezení na námaze? Bych ti spíše dal na orecenzování VFR, ať víš, co je zábavná motorka
Akorát že přes týden to je beznadějné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Bubrak ZX10R>To se nijak netyka toho, ze nevis co udela krivak nad 250. Takze opet odpoved mimo misu.
256 tacho. Sice už v kombošce,ale posoudit to celkem dovedu.V běžný přiléhavý kůži bylo nad 230 hotový peklo,to víš,na naháči to chce celýho chlapa.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
verybusy>256 tacho. Sice už v kombošce,ale posoudit to celkem dovedu.V běžný přiléhavý kůži bylo nad 230 hotový peklo,to víš,na naháči to chce celýho chlapa.....
Tak asi zkus nesrovnavat nahace a R1. To je furt dokola. Nevis o cem mluvis ale musis porad neco dokazovat.
Naposledy editováno 06.11.2009 15:55:31
1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |