Já si nedovedu představit jak to dělaj, že se nebojej high sideru a jak je možný že tu gumu tak lehce utrhnou ?
Docela by mě zajímalo zda jste někdo něco podobnýho zkoušel, nebo zda to dokonce umíte .
Naposledy editováno 07.11.2009 10:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
ten stroj se trochu podobá harleyům co se na nich jezdil dirt track z počátků SM ve státech
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
PRETORIAN88>pořiď dostatečně tvrdou gumu a dostatečně silnou motorku pak nech doma pud sebezáchovy a pude ti to samo
ten stroj se trochu podobá harleyům co se na nich jezdil dirt track z počátků SM ve státech
Nojo, ale i tvrdá Barumka změkne když gumuješ a pak je přilnavá ....
Na nějaký mrše bych do toho i šel !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
PRETORIAN88>Orgovany> to vypadá na nějakýho stuntmana takže bude mít volenej silnej převod a tvrdou směs a nevim jestli si při těch výjezdech nepomáhá přední brzdou, pokud ne, tak má prostě hodně tvrdou gumu....
Brzdu používá pouze při klasickým gumování ....
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
The cars quite often have different tires on the front and back, and the owner may have quite a few sets. This is because a single afternoon of drifting can destroy several new sets of tires. As a rule, good tires go on the front for good steering. On the back, hard-compound tires are used , quite often second-hand ones tend to end up in a cloud of smoke
PRETORIAN88>toto je v souvisloti s autama, ale fundament platí i pro motorky:
The cars quite often have different tires on the front and back, and the owner may have quite a few sets. This is because a single afternoon of drifting can destroy several new sets of tires. As a rule, good tires go on the front for good steering. On the back, hard-compound tires are used , quite often second-hand ones tend to end up in a cloud of smoke
Proč to máš v angličtině ?
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
http://www.evisor.tv...ermoto-und--1488.htm
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
Orgovany>Žádný padesátky, ale nadupaný čtyřkila ! A motárdy .....
http://www.evisor.tv...nd--1488.htm [/quote]
Ach jo, opakuji znovu svůj příspěvek, stačí pořádně číst: "Je tam všechno možný, ale v čase 5:10 je to fakt nějaká padina."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
Chotis>Ach jo, opakuji znovu svůj příspěvek, stačí pořádně číst: "Je tam všechno možný, ale v čase 5:10 je to fakt nějaká padina."
Já to viděl celý, jsou tam i padiny, ale to jsou pohý smyky. Ne akcelerační smyky - to je rozdíl.
PRETORIAN88>protože sem to už jednou četl a měl sem to zazáložkovaný tak sem jenom hodil výňatek z těch stránek, prostě na zadek tvrdou gumu a de to raz dva...
Ok, tak mě to ukážeš na parkovišti u nějakýho marketu a basta ! Místo navrhni ...
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
Naposledy editováno 07.11.2009 11:31:20
1 reakcí na tento příspěvek Driftování - jak na to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
Poggy>Martin MZ
Neni to náhodou přes brzdu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Driftování - jak na to ?
PRETORIAN88>Hostinné to je v Orl. horách? to by bylo blízko do hradce, přijeď, zajezdíme,tedkon jak je zima tak to bude klouzat ještě líp , ale musel bych přezout na něco tvrdšího....ve čtvrtek zrovna když byl ten hezkej den, tak sem byl jezdit a už při výjezdu z garáže na ulivi sem udělal tohle asi tak na dvaceti metrech sem jel šejdrem jenom pod plynem, jak byla studená guma.....
Ne, v Alpách !
Myslim že by jsi mohl mít i normál gumu v tomto sychravým studeným počásku ....
Navíc si i myslim, že u jednohrnku spíš utrhneš gumu než u 4válce. Myslim teda z fleku, uplně ubrat a dát plnej, ten přechod na změnu zatížení u jednohrnku je prostě kopanec !