Kdo vás naopak i zklamal ?!
Podle mě z těch nej jsou: 1. Kubikula Smrž, 2. Ježek/M. Smrž, 3. Pešek
Naopak jsem tak trochu zklamaný z výsledků Karla Abraháma nato že od začátku sezony jezdí na tovární Aprilce. Podlemě by měl jezdit pravidelně do 5. místa !
Naposledy editováno 13.11.2009 09:21:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Fananek-Jarda>Je to uz trosku mimo pac dotycnej neni mezi nama (skoda) ale ja hlasuju pro Frantu Stastnyho
... se slzou v oku také prohlašuji, že bych jej ještě rád viděl na Jawě.
Pro mě byla česká závodnická špička právě z dob minulých - Franta Štastný, Frankie Mrázek, Gustav Havel, Koštíř... a mnoho mnoho dalších, nejen ze silničních závodů.
A vůbec - ted tu sedím, pročítám si 3stránkový článek o Velké ceně Československa v časopise Svět Motorů - číslo 19té 1958, jeden z mé četné sbírky ...
... trať Velké ceny Československa měří 17.800metrů. Má 35 zatáček vlevo a 38 vpravo a výškový rozdíl 171 metrů. Trať je náročná jak svým charakterem, tak proto, že je těžké si ji zapamatovat. K tomu přistupuje ještě více než 70 zatáček o různých poloměrech - to je Závod družby národů ...
Průměrné rychlosti se pohyboval kolem 120km/h .. ale na jakém provrchu, že
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Raisidlo77> ... se slzou v oku také prohlašuji, že bych jej ještě rád viděl na Jawě.
Pro mě byla česká závodnická špička právě z dob minulých - Franta Štastný, Frankie Mrázek, Gustav Havel, Koštíř... a mnoho mnoho dalších, nejen ze silničních závodů.
A vůbec - ted tu sedím, pročítám si 3stránkový článek o Velké ceně Československa v časopise Svět Motorů - číslo 19té 1958, jeden z mé četné sbírky ...
... trať Velké ceny Československa měří 17.800metrů. Má 35 zatáček vlevo a 38 vpravo a výškový rozdíl 171 metrů. Trať je náročná jak svým charakterem, tak proto, že je těžké si ji zapamatovat. K tomu přistupuje ještě více než 70 zatáček o různých poloměrech - to je Závod družby národů ...
Průměrné rychlosti se pohyboval kolem 120km/h .. ale na jakém provrchu, že
My máme doma taky starý Světy motorů z různých let, některý dokonce svázaný .
Naposledy editováno 08.11.2009 19:34:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Orgovany>Mi máme doma taky starý Světy motorů z různých let, některý dokonce svázaný .
Kolik ?
Chybí mi hlavně začátky - tj. 40.léta a "éra stovek" - tj. 70.léta ... ale beru cokoliv, pro ucelení a výběr nejlepších kusů, do sbírky
edit: Co je starší jak 1989 a plný sračkometů "Škoda Favorit - konečně pořádný český vůz " mě nezajímá... ale zase krom časopisů, tak sbírím i knihy kolem motocyklů ... je zajímavý se občas počíst o problémech úprav motocyklů na závody v knize z roku 1939 ... nebo "uživatelskou příručku" k Jawě 250 Speciál 1934 ... pánové, já to prostě žeru .
Naposledy editováno 08.11.2009 19:30:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Orgovany>Mi máme doma taky starý Světy motorů z různých let, některý dokonce svázaný .
ale dáváš te češtině na prdel !!! MY MÁME !! CYPE!!
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Raisidlo77>Kolik ?
Chybí mi hlavně začátky - tj. 40.léta a "éra stovek" - tj. 70.léta ... ale beru cokoliv, pro ucelení a výběr nejlepších kusů, do sbírky
edit: Co je starší jak 1989 a plný sračkometů "Škoda Favorit - konečně pořádný český vůz " mě nezajímá... ale zase krom časopisů, tak sbírím i knihy kolem motocyklů ... je zajímavý se občas počíst o problémech úprav motocyklů na závody v knize z roku 1939 ... nebo "uživatelskou příručku" k Jawě 250 Speciál 1934 ... pánové, já to prostě žeru .
50., 60., 70. léta. Svázaný máme spíš ty starý. Jinak máme taky nějaký starý knížky o ůpravách a technice motoru, nějaký soutěžáci ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
PietroTedesco>Orgovany> Právě že i ve světe je dobrý.
Kdo ale ?
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
nazlobenej>Ahoj,těžko se mi posuzuje náš nejlepší silničář,měl jsem vždy pana Šťastného za vyjímečného.Pan Dokoupil se skvěle uvedl na Tourist Trophy,zřejmě plně využil moderní záznamové techniky než tam jel,bude mít taky zvláštní talent na zapamatování detailu trati v reálu.Pan Huleš měl zůstat a bojovat,nevidím do toho,ale mrzí mě to.Jakub Kornfeil vyhrál(teď nevím zda světový či evropský) seriál IDENTICKYCH motocyklů Red Bull rookies cupu-a to považuji za velkou předzvěst! 16 let!Jen nevím,jestli orgovany ocení vítězství mezi identickými motocykly,když si tak rád pomáhá v kategorii seriových motocyklů ve sprintu.Nazdar.
Jasně že uznávám i kapový závody, pozná se tam talent . Taky proto jsem ho zaředil do ankety.
Jinak Red Bull je podle mě mistrovství Evropy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Orgovany>V Hořicích je hodně dobrej , ale ve světě by měl problém se kvalifikovat .......
Myslím si, že by to šlo i otočit. Spousta jezdců ze světa by mělo problém zajet třeba na Manu tak jako Indi. Nebo taky by na to spousta jezdců neměla nervy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Tommyy>Myslím si, že by to šlo i otočit. Spousta jezdců ze světa by mělo problém zajet třeba na Manu tak jako Indi. Nebo taky by na to spousta jezdců neměla nervy.
Myslim že pro většinu jezdců je holej nesmysl jen na to pomyslet. Ani jedou totiž takovou palici která se na přírodních okruzích prostě nejede !
Tommyy>Myslím si, že by to šlo i otočit. Spousta jezdců ze světa by mělo problém zajet třeba na Manu tak jako Indi. Nebo taky by na to spousta jezdců neměla nervy.
jj, žádný únikový bezpečnostní kačírky, všude stromy a baráky a jeď, takhle střídat pár okruhů naštudovaných na PS nebude zas tak těžký
Naposledy editováno 08.11.2009 20:49:25
Orgovany>50., 60., 70. léta. Svázaný máme spíš ty starý. Jinak máme taky nějaký starý knížky o ůpravách a technice motoru, nějaký soutěžáci ....
Bylo by z toho něco k mání ? Popř. copak mohu nabídnout já Tobě z tohoto odvětví ?
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
LukyCat>Orgovany no nevím,když si vemeš čas(a průměrnou rychlost) Čermáka co zajel ted v Hořicích( a ani rekord to nebyl,ale chybělo mu málo ) a přepočítáš to třeba na Brno,tak tam jedou sakra velkou palici..........
To přece nejde přepočítávat!
Orgovany>Myslim že pro většinu jezdců je holej nesmysl jen na to pomyslet. Ani jedou totiž takovou palici která se na přírodních okruzích prostě nejede !
No myslím, že třeba takovej průměr přes 200 km/h co se jede na jedný přírodní trati v Irsku je dost velká palice(jak ty píšeš). A i u nás průměr přes 160 km/h v Těrlicku je dost slušný. Na přírodní trati se jen musí jet víc hlavou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Ale prirodni okruhy s dromy srovnavat fakt nejde.