Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 15:26 | Nahoru | #1411
DanMagna> Tak teď já ...a vezmu nejdražší variantu - Hungaroring a celej víkend ježdění s jedním závodem PČR (Volná nad 600) a jedním MČR (SST1000 nebo SBK):

1. Cesta tam a zpět ...3500,-Kč ( 1300km, auto 1.6 benzin, s vozejkem 10 l/100km)
2. Tréninky ...4000,-Kč (4x 30min. x 40 Euro)
3. Startovné ...6700,-Kč (2x závod - 260 Euro)
4. Pneumatiky ...18000,-Kč (3x zadní, 1x přední D211)
5. PHM do motorky ...1800,-Kč (cca 100kol x 0.8 Ltr. x 24,-Kč Natural 95 bez DPH)
6. Olej, mazadla, 1x destičky, opotřebení převodu ...3000,-Kč
7. Jídlo, atd. ...nepočítám, jíš i mimo závody
8. Odprodej pneu ...-5000,-Kč (1x sada + 2x zadek D211)

Takže v plný palbě víkend, pokud nespadnu a nebudu se rozmazlovat na každou jízdu novýma pneu (jj, občas hold otočím zadní jeté z předchozích závodů ) mně vyjde celej víkend na Hungáči na 32.000,-Kč .
Ale to jsou dva závody a je v tom 4x 30min. volný trénink, 4x 30min. kvalifikace, 1x(2x) 10min Warm-Up a 2x závod (12-14kol). S tímhle přístupem se dá bojovat o poháry ve Volný a občas se k němu přiblížit třeba v SST1000 (tedy spíš v r.2008, letos už moc né :\ ).

Vidím to jako zajímavou a pro mě prestižnější variantu k agentůře, kde mě dva dny stojej kolem 7-8.000,- Kč jenom za poplatky.

Míň to nejde ani náhodou, pokud chci jet v takovýmhle rozsahu a víkend na 650km vzdáleným okruhu opravdu využít

Naposledy editováno 19.11.2009 15:54:55

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 15:52 | Nahoru | #1412
A teď varianta dvě ...nejlevnější - Most a jen závod PČR (Volná nad 600), bez tréninku, protože to tam přece máme najetý :

1. Cesta tam a zpět ...600,-Kč ( 250km, auto 1.6 benzin, s vozejkem 10 l/100km)
2. Startovné ...3500,-Kč (1x závod)
3. Pneumatiky ...8300,-Kč (1x zadní, 1x přední D211)
4. Olej, mazadla, 1x destičky, opotřebení převodu ...1500,-Kč
5. PHM motorka ...750,-Kč (cca 40kol x 0.8 Ltr.)
6. Jídlo, atd. ...nepočítám, jíš i mimo závody
7. Odprodej pneu ...-2000,-Kč (1x sada D211)

Takže v sociální verzi jen s účastí ve Volný nad 600 a s kvalifikacema na z.gumě z předchozího závodu (pak je ještě odprodám na ulici) vyjde závod Volné nad 600 na 12.000 - 13.000,-Kč

Levněji to zkrátka už nejde a i takhle se to dá pojmout a dovízt si třeba i pohár..

Co se týká té dražší a rozumnější verze - příspěvek #1411 (pořád je to totální sociální rozpočet proti některým týmům, se kterým se snažíme "soupeřit" :\ ), dá se několik položek dost zredukovat, např. tím, že si založím tým a vedu účetnictví, odečítám DPH z materiálu, PHM, atd., snažím se získat alespoň nějaké malé sponzory a některý materiál až s 50% slevou (oleje, kapotáže, oblečení, ...). Občas se i ty volný tréninky dají "nějak udělat" a prostřídat se...zkrátka trochu ušetřit, protože 40Euro za půl hoďky je už docela zlodějina. To je trochu to negativní na MČR, co se jezdí společně s AACupem..
No pomoct si se dá jakkoliv a malá podpora se celkem vždycky dá dohodnout.. Pak se vejdu do 20-25tis. za víkend s dost ježděním a dvěma závodama..

Čoek jen nesmí chtít luxus, kamiony, hotely, tři mechaniky, atd. Pak jsou rozpočty cca 10x a víc vyšší a to je pro většinu z nás úplně mimo a nereálný

Naposledy editováno 19.11.2009 15:58:19

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 17:06 | Nahoru | #1413
koukám, že jsem tu rozvířil pěknou debatu....) všem díky za odpovědi.... jenom nevím, zda do toho jít a šmrdlat se někde v půlce a nebo se šmrdlat v půlce s agenturama.....co je podle vás lepčí?
ono cenově to vyjde dost podobně......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 17:11 | Nahoru | #1414
Perňa #81> dik za oba rozpocty

Ducati 1098> no my to resili kvuli Koldovi a neb i v roce 2010 chceme jet CEC, tak varianta MCR padla, to uz se neda ufinancovat, kdyz nemas sponzory

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 17:17 | Nahoru | #1415
Jen nahazuju odkaz na hodně zajímavý téma o REPASOVÁNÍ PODVOZKU a také ELEKTRONICE + TRACTION CONTROL :

========= TOTO VLÁKNO =========

Naposledy editováno 19.11.2009 17:24:56

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 17:36 | Nahoru | #1416
DanMagna> V pohodě, to víš, taky furt počítám a přehazuju vidlema balíčky peněz a snažím se z toho nějak rozumně vybruslit.. Je fakt, že každý rok jedu na vyšší úrovni a víc závodů, ale nestojí mě to víc. ...protože se čoek víc otrkává a snaží se přijít na to, jak i po finanční stránce to dělat líp. A to je moc důležitý, jinak všichni brzo dojezdíme, pokud nemáme firmy s miliónovými obraty a nijak moc nás nezatěžuje, ten náš "koníček"... a takových šťastlivců tu moc nebude.

Ono pak už takovej lepší tým žije tak nějak setrvačností a vždycky nějaký ty základní finance získá. Jenže jet z "nuly" jen za to, co čoek vydělá nejde anebo jen tak pro radost bez nějakých větších závodních ambicí a to i na úrovni MČR.. Pokud chceš zasahovat do špičky MČR, musíš se smířit s tím, že na to potřebuješ slušnej balík a nejde to řešit od "výplaty k výplatě"...a tak to já bohužel zatím mám, takže letos uvidím, jak dál. Finančně se sežrat nenechám, to se raději vrátím o krok zpět a pojedu spíš pro tu "radost" třeba i jenom CEC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 18:07 | Nahoru | #1417
PEPER> Zdarec,

zkoušel jsem DID ERV 3 vydržel mi na R6R celou sezónu a i rozety sem neměnil.

Další sezónu jsem jel Tsubaki-výsledek stejný jako DID.

Sezónu 2010 pojedu asi RK-DXW Gold 520 podle pevnostních údajů opět srovnatelné s DID i Tsubaki. Oni to asi dělají všichni podobné.

Cenu mám momentálně nejlepší na to RK ve zlaté barvě 4800,-Kč za celou řetězovou sadu.Sada obsahuje řetěz RK DXW Gold 520 120 článků+ sponka + rozeta Superprox duralová + odlehčený pastorek. Myslím že to není špatný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 18:09 | Nahoru | #1418
Oňas> nazdar rychlíku,právě tady nad těma R6kovejma motorama dělám nějakou rozvahu co s tím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 18:33 | Nahoru | #1419
RiCi96> Jak píše Riči dá se volná odjet i za "pár" kaček.

Já měl nejdražší víkend v Mostě se dvěma pády sem se dostal přes 100.000 Kč!!!!! což je fakt v piči!!!

Ale jinak sem letos ojel 12 předních a 17 zadních pneumatik. Jako prioritu sem si dal výsledek v SSP a tam jsem vždy dával novou sadu do 2 kvalifikace a pak do závodu vyměnil zadní zase za novou. Teda mimo Brno-tam jsem nedokázal najít nastavení(po sezóně mi došlo že to bylo z 90% geometrií) a hodně mi tam odcházely pneumatiky i předky. Další fakt, že letos o bylo opravdu tragické a nebyly dostupné potřebné směsy-prostě obouvalo se co bylo.
Pokud někdo opravu chce ušetřit, vyplatila se mi letos jedna věc. Začátek kvalifikace jsem jel na ojeté šlupce a na poslední kola sem přehodil zadek a dal sem tam druhý kolo s new pneu. Dal jsem na ní 3 rychlý kola a bylo po kvaldě. Do druhé kvaldy sem zase vyjel na šlupce-většinou sem na ní jel jen o 0,5 sek. húř jk na new pneu v 1.kvaldě. NO a na poslední 3 kola dal zase tu new pneu z 1. kvaldy a osobáček se vždycky dostavil. Další věc kterou dělám (nikomu to nevnucuji ani nedoporučuji-ať si mě zase v IV Racingu neberou do huby) běžně tu pneu mezi kvalifikacemi otáčím do protisměru. Nikdy jsem nezaznamenal problém, zadky ani nevyvažuju-jen nové a předky točím taky Předek teda vyvažuju vždycky-teda když to stihnu Nejhorší co je, když přijdeš k motorce před závodem a sundáváš nahřívák a zjistíš, že ti Horaška(mechoš) kokot obul z. pneu do protisměru. Jako to už mě přijde trapný, jít do závodu s new pneu a mít ju do protivky

Výhody tohoto systému:

opravdu se dá jet rychle
za pár korun
mimo Brno na této z.pneu dáš i závod

Jinak k tomu otáčení, rozhodně to není nejlepší způsob. Ale problém byl v tom, že pneu stojí balík a nestíhal jsem ojíždět mírně ojeté pneu a hlavně druhá chyba nejsou buť potřebné směsy a nebo jako letos na jaře ani žádné pneu!!!

Pokud najdeš vhodnou pneu(myšleno směs + nastavení + tlak pro dané podmínky) dá se jet celej víkend na jeté p. pneu a s jedním novým zadkem. Myslím si, že se tak i dá vyhrát volná, na bednu se tak dá jet určitě. Zase je jesnýže ta jetá přední nesmí mít 200 kol. Ale třeba 50 kolová D211 6680 to je new pneu-ale špatně se zhání(pro závistivce-mám jich už 10 sad doma nachystanejch na jaro )

Třeba letos jsem ve volné nejel nikdy new p.pneu a zadní jsem dal tuším jen v Pannonii novou do závodu.Je teda pravda, že jsem měl hodně slušné pneu třeba po SSP kvalifikaci nebo po minulém závodě SSP, žádný mrtvoly sem nejezdil.

Myslím že závod volné se dá za 10.000,-Kč odjet jakžtak v pohodě, samozřejmě to není žádná hytparáda, ale na bednu to je. A i vyhrát se to tak dá...snad nám to i Riči v sezoně 2010 ukáže, že za málo peněz-hodně muziky bude ve Free bungalovu hrát

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 18:36 | Nahoru | #1420
Murkin> Hlavně jak jsme se domlouvali-všechno dobrý z toho vytáhni a nachystej to pro mě. Pro Dava ti po něděli dovezu ten motor z té FZ6 a jen mu k tomu vytiskneš graf s 160 koňma a oberem ho o love za brzdu a mooooc drahejch a rychlejch dílů. No a Dav bude zase natěšenej až do Hungáru jakej to má zatah...nooo a pak se vypaříme...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 18:50 | Nahoru | #1421

Oňas>Murkin> Hlavně jak jsme se domlouvali-všechno dobrý z toho vytáhni a nachystej to pro mě. Pro Dava ti po něděli dovezu ten motor z té FZ6 a jen mu k tomu vytiskneš graf s 160 koňma a oberem ho o love za brzdu a mooooc drahejch a rychlejch dílů. No a Dav bude zase natěšenej až do Hungáru jakej to má zatah...nooo a pak se vypaříme...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:08 | Nahoru | #1422
Oňas> Oniku ty mě chceš zase odrbat jako loni, to jsem to zároveň s tebou dal Filipenskýmu a všech v hajzlu .. ale nějak si na mě hodnější když mi chceš dát motor v Fazera, přece jen ten loňskej z XT stál fakt za piču .. tak přece jen porychlím , no hlavně když ty budeš zase Mistr

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:10 | Nahoru | #1423

Murkin>Oňas> nazdar rychlíku,právě tady nad těma R6kovejma motorama dělám nějakou rozvahu co s tím


Jak co s tím , chci to co psal Onik .. pod 160ps mi to nevracej !!! a ne že to budou mít oba dohromady !!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:15 | Nahoru | #1424
Nemusíš mít strach,zatím to vypadá,že když to dobře dopadne,tak budeš mít cca 200 Ps v obou dohromady.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:16 | Nahoru | #1425
Murkin> ok ... to beru , ale popřemejšlej jak je oba narvat na jednu motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:18 | Nahoru | #1426
DavR1> Přesně tak, jen ten motor Mistra z něho udělal!! Teda pardóóón, Přeborníka Aby se do mě někdo zase neobul, jako na motoczech.cz, že nikdo z Volný není žádnej Mistr, ikdyž jsem to tam napsal s nadsázkou a dal to do uvozovek..

Tož koukám, Freemoto bude na špici Volný nad 600 v r.2010?? Dave, přebíráš žezlo, jsi si toho vědom!?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:23 | Nahoru | #1427
Perňa #81> jak nad 600 ??
Ten druhej motor nesmí být vidět
... já jsem už fakt přemejšlel hodit motor z R1 do té šestky .. jinak totiž fakt nemám šanci .. kurvy jedny rychlý
a s tím přeborníkem máš pravdu .. ale zní to otřesně, proto o to ani nestojím

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:25 | Nahoru | #1428
Oňas> Čoeče, já vyšel letos se 7mi předkama a to i včetně CEC. DUNLOP se prostě mění jen z psychickejch důvodů, ne proto, že by se ojela.. No a tak mám doma ve sklepě mraky předků, na pohled skoro nejetých

Jinak na litru si nemůžu moc dovolit vyjet do závodu s víc jetou pneu, než 10kol. Vše ostatní je už i v DUNLOPU jetá jebka :\

Jinak jak říkáš, několikrát jsem se dostal na 2:10 i pod v Brně na 30kol jetý a otočený(!!!) D211. Nijak jsem nepozoroval, že by se to chovalo jinak a pěkně jsem gumu zahladil z obou stran

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 19:57 | Nahoru | #1429
Hotel,žrádlo,pohoda,klídek,ženský............to jsou podmínky,to se pak závodí!!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 20:15 | Nahoru | #1430
2LEKO> jj, to měl loni náběh na toho "přeborníka" ... ale jak to dopadlo !!
... a příští rok už z něj nic nebude
Leko nechceš zase vozit cirkus pro někoho kdo má opravdu na něco šanci ??
Takovej Riša a jeho pomocník (já ), zase budeš v TV

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 21:42 | Nahoru | #1431
DavR1> Strejdo LEKO!!!!Nezapomeň kdo ti do cirkusu letos nanosil nejvíc pohárků!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 21:51 | Nahoru | #1432
Oňas> další takovej co už příští rok nic nedostane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:02 | Nahoru | #1433
Oňas> Hezky si to napsal o tech gumach Dobre rady.
Ale jen by me zajimalo jestli by jsi to napsal stejne kdyby si jezdil treba o 7s rychleji,pripadne o 7s pomaleji nez jezdis.
Nemyslis ze v takovych pripadech by system jake a jak pouzivas gumy bud nemusel fungovat,respektive by se mohl jeste zusportnit.Aniz by to melo velky vliv na vykon jezdce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:14 | Nahoru | #1434

Oňas>DavR1> Strejdo LEKO!!!!Nezapomeň kdo ti do cirkusu letos nanosil nejvíc pohárků!!!!



.....to víš že jo,ty kluku závodnická!........stůl v Hořicich!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:19 | Nahoru | #1435
Nutno dodat, že Onik psal o gumách zn. Dunlop, Pirelli se otáčet nedají ... to nemá smysl, tam ta guma funguje dokud se neroztrhá a pak už to otáčet nemá smysl .. . Pirelli nikdo neotáčí .. Dunlopy vydrží odost víc, ale zase jsou dražší ... a taky celkově se hůře shání, zmatené značené směsy, jiné chování na dráze atd.
Prostě já jsem zvyklej na Pirelli a moc se mi to za Dunlop nechce měnit ... ale třeba to zkusím taky.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:47 | Nahoru | #1436
DavR1> JJ už su velkej kluk...už chcu jen dospělý pohárky

Já už si svý odnesl....je čas to nechat jiným...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:53 | Nahoru | #1437
NoFear4> No fajn dotaz...

Je hroznej rozdíl v rychlosti...

Když sem jezdil v Brně 2:18 myslel jsem si jakou jedu kládu a ničil pneumatiky hodně, dnes vím že těch 2:18 se dá jet skoro na "plátně" ale to samý si myslí třeba Patrik Vostárek o mejch 2:11.Tady je důležitý naučit se nájezdy do zatážek a včas a agresivně zatopit na výjezdu.Hlavně pro Brno to platí.
Kdybych jel o 7 sek. rychleji, tak bych na z.gumě nenajel 50 kol ale jen tak 15. Prostě ti co letí v Brně na šestce 2:04 to sou vylízanci a ti snad drží furt plnej.

Jako kdybys chtěl jet na šestce volnou a jezdil jen závody a kvalifikace + třeba dvě dvacetiminutovky tak ti musí stačit na sezónu tak 2 předky a 4 zadky a nějakej pohárek urve....teda pokud na to máš ruce.

Ale on žádnej best talent jen tak z nebe nespadne a trénují snad všichni a já hlavně z jara docela dost...ale šlo by i víc

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:55 | Nahoru | #1438
2LEKO> Strejdo za ty pohárky vděčím i tobě....před závodem se vyspát v cirkuse s krásnou línající šedicou tanečnicí, to by bylo abych nedovezl pohárek

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:56 | Nahoru | #1439
DavR1> Já bych točil i Pirelli....kdo se bojí nesmí do lesa....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.11.2009 v 22:58 | Nahoru | #1440

PEPER>prasouš>dík...řadíš v Brně šestku s tímto převodem?


jj dávám jí tam, ale jen na chvíli, ale i tak je v max. otáčkách...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 37118 Dnes v 00:19 fireblader_puvodni
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 Polik0 61 Včera v 20:44 FILODENDRON
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 Krugs 3 21.10.2024 v 11:18 xb
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 maree 5 11.10.2024 v 14:54 maree

TOPlist