Horká novinka je, že Rici dle vyjádření Autoklubu České republiky může žádat o národní licenci B a jet i nadále volnou, čili příští rok je asi mistr volné třídy do 600ccm jasnej ... jde už jen o ty další místa
a může mi tímto poděkovat, že jsem mu zakázal jet supersporty v Mostě i na posledním Hungáči a tím se propadl až na 9.místo, ze kterého může o "béčko" žádat, být 8. tak konec ...
prasouš>No tak já příští sezónu budu likvidovat materiál opět v cecu a vypadá dobře DA racing. Ještě co udělá ČMN, takže všechno opět amarérský ježdění ... Jinak co se týče motorky, tak hodně uvažuju o komplet výměně brzd
copak copak,ono to nebrzdi?Dej poradny desky,maximalne pumpu a musi to fungovat.
1 reakcí na tento příspěvek Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek Českej mistrák 2010
2 reakcí na tento příspěvek Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
3 reakcí na tento příspěvek Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Českej mistrák 2010
1 reakcí na tento příspěvek Českej mistrák 2010
Ne ne borečci, půjdu po vás v českým mistráku a nejspíš SBK! Záleží, jak bude vypadat "startovní listina" pro tuhle třídu. Kdyby bylo málo jezdců, pojedu raději SST1000. Ale mám v plánu jet jinýho výrobce gum a tam je to jednoznačně lepší ve slicku (MICHELIN).
Co se týká motorky, tak buď osvědčená Yamaha R1 2008 anebo jedna velká neznámá a nová výzva..a nebude to jednoduchý, začátek prakticky od nuly a ze začátku si myslím, že budu mít horší výsledky, než s R1. Ale snad se to postupně podaří nastavit a rozhýbat a já budu moct bejt trochu exotický závoďák ..nikoliv snad úplně pomalej
Tady je ta alternativa, rozhodnutí padne do Vánoc :
[img]