Jenže při koukání jsem zjistil, že Kawasaki vyráběla(možná vyrábí) model KLX 650, který se mi líbí mnohem víc a má vyšší obsah.
Proč je KLX 650 kolem roku 93-96 výrazně levnější než KLR? vzhledově má i jiný motor.
Jaká je spolehlivost KLX? KLR byl velký držák
A jaký je vlastně rozdíl mezi těmito stroji ???
děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Ještě jsem měl problém s řetízkem k vyvažovacím hřídelím. Má KLX vyvažováky? Vím, že ten řetízek byl docela drahý.
Má KLX taky ten ventilátor na chladiči? Co vím tak ho KLR dost často spínalo..
Jo a ještě v zadu je 17´´ ráfek? Jaká šíře pláště jde použít a jaká je psaná v TP?? do KLR šla 130.
matess - jinak četl jsem deník a zkouknul nějaké videa. Hned jsem se dozvěděl zase pár věcí máš to pěkně zpracované. Závidím, že máš s kým jezdit, v mém okolí kluci přešly na silnice nebo to prodaly uplně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
storeman>Sice vlastním KLR650 ale jen od 1.7.2009 a zkušeností zas tolik nemám a vše podstatné již bylo řečeno tak snad jen, že se u nás vyskytuje i americká verze KLR650 kterou do Evropy navozili američtí vojáci sloužící hlavně v Německu. Tuto verzi používá i americká armáda.
Má větší nádrž asi o 3 litry, větší výkon o 3 kW, větší přední masku, zadní blatník jako stará KLR a otáčkoměr.
Něco jako tady. ale to už je nový typ.
.....
Naposledy editováno 30.11.2009 22:10:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
kadeloid>Hele nemá to obě kola zadní?
...asi má přední rozbitý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
kadeloid>Fenix> Mates mluví o Céčku. "R" má vzadu 18ku a v tp myslim 120/90. Ale nejsem si jistej. Každopádně 130 by tam šla. Rozvodovej řetízek je drahej. Hlavně má dva. Vyvažovák má jeden. S tim ale problémy snad nejsou. Já neměl jedinej. Jen sem mu vyměnil ložiska protože řvali jak svině. Větrák "R" nemá! Já si ale přidělal navíc hned dva s proměnlivou regulací otáček Když je 30 ve stínu tak se to docela hodí na ty krokový pojezdy lesem. Měl sem tam i teploměr a bez větráku se to docela hřálo. Lezlo to i nad stovku. Já mám ale dost pobouchanou jednu půlku chladiče tak mi to hůř chladí. S větrákem mám 80-90. Víc málokdy.. Ale už se mi teploměr rozbyl takže teď nevím jak to topí.
Takže KLX má 2 rozvodáky a jeden vyvažovací řetěz? to jako na každou vačku zvlášť? U klr jsem rozvody dělal (teda jen ten řetěz) stál kolem 1500,-
Jinak u KLR jsem problém s vodou měl, ale asi jen kvuli tomu, že někdo ztratil zátku a jen to zaslepil kusem plechu ( nemělo to tlak a přehřívala se)
Kdyby byl problém s tou vačkou (že by byla vydřená. Jak se řeší oprava? a kolik to pak stojí?
Fenix>Takže KLX má 2 rozvodáky a jeden vyvažovací řetěz? to jako na každou vačku zvlášť? U klr jsem rozvody dělal (teda jen ten řetěz) stál kolem 1500,-
Jinak u KLR jsem problém s vodou měl, ale asi jen kvuli tomu, že někdo ztratil zátku a jen to zaslepil kusem plechu ( nemělo to tlak a přehřívala se)
Kdyby byl problém s tou vačkou (že by byla vydřená. Jak se řeší oprava? a kolik to pak stojí?
To si nerozumíme Má to dva rozvoďáky. Jeden od kliky zhruba do půlky válce na ozubený kolo a z toho vede novej na obě vačky. Vyvažovací řetěz nemá. Má to vyvažovací hřídel a ten je poháděnej ozubenym kolem přímo od kliky. Ty rozvoďáky stojej myslím dohromady kolem 2-3tis. Záleží na značce. Spodní myslím kolem 800 a horní asi 1300. Chtěl sem je koupit ale potřebuju vymněnit i to spodní ozubený kolečko ale to se nedá sehnat... Zadřený sem doma už opravoval. Záleží jak moc to je.. Já to měl ještě celkem dobrý. Vačky zůstali v pohodě. Jen na těch osazení pro ložiska byly navařený kousky toho hliníku z hlavy. Ve hlavě byly ložiska taky slušně vyjetý. Vůle tak zhruba 1mm na díře. Musí se nechat přebrousit hřídelky, Přebrousit výstružník na míru hřídelek, sfrézovat víko vaček a ten hořejšek hlavy, prostružit díry pro vačkový hřídele. Pak už jen jemnej šmirgl a pořádně to hodladit. Pak nechat chvíli běžet aby se to zajelo. Hodně často měnit olej a filt. Já ho zatim teda jen propírám (Což by se nemělo, ale mojí kawě už to neuškodí ) Celkově mě to vyšlo asi na 50 korun a flašku rumu... Musel sem si nechat přebrousit hřídelky a výstružník... Jinak nevim kolik by si mohl říct zámečník za to.. Ale drahý by to bejt nemuselo.. Snad do 2000 by se to mělo vejít. Jde o to že se musí "zničit" jeden výstružník no...
Jo a samozdřejmě se změní vůle na ventilech takže nový podložky.. Já je mám silný asi 1,4mm. Je to docela málo. Udělal sem si vlastní a zakalil je taky doma. No nemít takový možnosti co mám tak bych to asi rosekal a prodal na díly
Naposledy editováno 01.12.2009 13:19:53
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
V případě opravy je několik možností.Ta zřejmě nejlepší je popsaná výše.Občas se dá pomoci návarem a následným přebroušením.Ale viděl jsem i pouzdro z bronzu.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Anti>Já měl na palici štěstí,vždy jsem vlastnil KLR s dobrou hlavou.Pak jen stačí hlídat olej.
V případě opravy je několik možností.Ta zřejmě nejlepší je popsaná výše.Občas se dá pomoci návarem a následným přebroušením.Ale viděl jsem i pouzdro z bronzu.
Jo z bronzu by to taky bylo fajn. Ale těžko říct jak by to tam fungovalo.. Mylím že je to věčí máslo než ta slitina hliníku z kerý to dělaj a nevím jestli by to dlouhodobě vydrželo.. Ale možná jo. Každopádně mě to stačilo vzít o milimetr tak sem vložky nedělal..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Přepákování bych ti taky mohl pořešit Jediný co nesvedu tak tužší pružinu.. Šlo by jí vypodložit, ale to mi přijde naprd.. Já sem přední tlumiče dělal nedavno tak ti taky můžu poradit. Dal sem tam novej olej a to sem koukal co z něj vyteklo Teď mi ale přijde že sou ještě tužší. Dal sem tam 5W co se dávaj do krosek tak nevim no.. Každopádně si stěžovat nemůžu Teď v zimě se chystám rozebrat zadní tlumič protože mi z něj asi před 4ma rokama začal v zimě chcát olej.. Uvidim kolik mi zbyde dílů a kdyžtak ti nějaký dám
Naposledy editováno 01.12.2009 17:26:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
kadeloid>Matess727x> No o tu tvojí hlavu se tolik nebojím. Spíš se bojím o tu Mírovo... Zdá se mi, že mu to začalo trochu tikat.. A jak sme tenkrát jezili a on tam dolik asi 3/4 litru oleje tak těžko říct... No snad to bude v pohodě.. Každopádně mu to žere oleje jak svině. Snad to budou jen ty gufera na ventilech. Já rovnou dělal i výbrus a olej je fakt už v pohodě....
...je ale fakt, že já teď nějak moc nedolejval a měl stále oleje dost,...začal jsem tedy lít jinej olej, tak nevím jestli to mělo vliv.Pak jsem taky rád, že mě nikde olej neteče a neprosakuje.Teď jak jsem to po posledním ježdění naprosto detailně umyl,...i motor nějakým přípravkem, tak jsem si to se prohlížel,...při mytí jsem i sundal plasty a vše umyl i pod nima.Až jsem měl strach, aby někde nenatekla voda a motorka šla nastartovat.Ale šla na první břinknutí.Po té, jak jsem čistil ten karbec a zvedl tu jehlu jak jsem ti říkal,...jo ještě mám novej filtr, tak chytá naprosto luxusně,...jak studená se sytičem, tak teplá.Pamatuješ, jak mi občas teplá nechtěla chytnout, já musle dát sytič, to hned chytla a hned sytič zpět,...tak to už se nic takového neděje.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Anti>A co jiný celý zadní tlumič?Já tam nacpal WP z KTM,úprav minimum,štelování komplet.To,co je na starterové KLX jako zadní tlumič je smutné.
...klidně bych do nějakého lepšího šel,...ale netuším do jakého a jak to mám zjistit,...jaký by tam šel a byl by za solidní prachy.Težko si někde nějakej půjčit a zkoumat, jestli tam pasuje,....kdyby byl nějakej vyzkoušenej konrétní typ, tak bych asi neváhal. Ale třebas Horner tam má původní, ale má jiné přepákování,...motka je vyžší a tužší.
Můj tlumič je snad z LC4.Často je k zahlédnutí na motoinzerci.Dyk ti stačí délka a provedení ok,což by mělo sedět.Měl jsem ten samý jak na šestikilu,tak na starším i novějším 650.Na KLX by to snad mělo pasovat taky.Když sem měl KLX,plánoval jsem přestavbu tlumičů a na zadek jsem počítal se stejným...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Fotku KLX nemám,měl jsem ji jen krátce a byl jsem z ní tak zklamaný,že jsem ji po třech týdnech poslal dál.Připadala mi pocitově hodně malinká a měla strašně ale strašně měkké tlumiče.Taky byla dost zanedbaná,ale poslal jsem ji dál v cajku.
Mám pocit,že to byla tahle:
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Tahle moje byla nejspíš hodně terénně užívaná-jehle v kyvce,ložiska v krku řízení hyn a ty pružiny-určitě unavené...
Je to v podstatě táhlo,kyvka přes ně stlačuje centrál.Ano,čím kratší,tím je to víš.Setkal jsem se jednou na KLR s delšíma,bývalý majitel byl prcek.Já jsem velkej,a ten před KLX jsem měl Gran Canyona,proto ten pocit malinké motorky.
Napsal jsem to blbě,neztlačuje,tahá to nahoru jak jde dolů.
Naposledy editováno 01.12.2009 19:36:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
Matess: A nestačilo by se pohrabat ve šroubkách co se s nima šteluje tlumič? Ty průtokový? Nebo to máš měkký pružinou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Klr 600 vs KLX 650
kadeloid>Anti> Já si to myslel
Matess: A nestačilo by se pohrabat ve šroubkách co se s nima šteluje tlumič? Ty průtokový? Nebo to máš měkký pružinou?
...to nevím, jakým šroubkem...?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 | Dacann | 9 | 25.8.2021 v 12:00 Dacann |
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... | Pegos | 9616 | 25.8.2021 v 11:56 Dacann |