1 reakcí na tento příspěvek Problemy s vidlici na CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s vidlici na CBR 600 RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problemy s vidlici na CBR 600 RR
zmerit to neni zas tak horky.... polozis na rovnou desku a vidis, nebo s tim zatocit v soustruhu..... kdyby byli zkrizeny uz v brejlich tak aby to chcalo by mela byt videt odchylka uz okem.....
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s vidlici na CBR 600 RR
jak rika chlumak...staci polozit na nakou rovnou desku..... odchylka ktera by zpusobila netesnost gufera uz by musela byt sakra videt.... nebo dat do soustruhu a zatocit tim... videl bys jak to na konci lita.....
proste pokud vidle chodi ...tzn jde do celeho zdvihu bez zadrhavani apod a nejsou na ni videt nake chyby pouhym okem...tipnul bych na spatne/stare gufero, spatne namontovane.... moc oleje .... apod..... coz uz zde vse nekdo rekl..... tak teda ja se k tomu nazoru priklanim ...... jo a pokud servis nedokaze zjistit jestli ma motorka krive vidle...asi bych popremejslel o zmene servisu......
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s vidlici na CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek Problemy s vidlici na CBR 600 RR
BTW.... laserem..... ale vicemene je to jako kdybys meril pravitkem zname rozmery treba predni osa zadni osa.... jen laser se ti jako pravitko neprohne.... takze presnejsi.....
rekl bych ze u vidlice celkem k nicemu.... ale zadej do googlu mereni/rovnani ramu a razem vis kde to delaj.....
BTW co dela takovej servis kterej nema mechanika? nejak me nic nenapada.... to je asi jako restaurace ktera nema kuchare.....no nic....
bych ti pral videt jak opravuji vidle lidi co tahaj bouracky (nekteri samo) a jak se tam hraje na tisiciny:) kdyz to neni hnuty v centimetrech tak ani nic nepoznas:) zas takova veda to neni.....
tak sem se asi fakt popletl, asi to bude ten laser. Na google se podivam... Dik za rady! A stim servisem: nemaji ho proot, ze si v pondeli zlomil obe ruce pri nehode. Jeden byvalej mechanik, co unich delal, je tedka soukromnik, takze me na nej odkazali...
Další možnost je přiložit rovnou skleněnou desku na trubky mezi spodními brýlemi a vrchy kluzáků - musí dosednout bez vaklání, jinak je některá trubka šejdrem. Tím se dá zjisti i křížení brýlí.
riderhenry: I zběhlému mechanikovi se může při nasazování gufera podařit načít břit, pak to začne valit během několika dnů až týdnů. Další možnost je, že se při přeplnění olejem a stlačení vidlice na doraz gufero lehce vzpříčí, břity pak nedosedají po celém obvodu a zase to sákne. Pokud jsou vyběhaná pouzdra, může nastat "pumpa efekt", který způsobí, že je olej za jízdy pořád tlakován proti guferu (nestačí se vracet pod futro) a to tlak časem neudrží. Stačí olej vylít a znovu nalít - pokud to nějakou dobu zase funguje a pak začne téct, je to právě "pumpou". A alfou a omegou je čistota a hladký povrch trubek - pokud není prachovka ve stoprocentním stavu a propouští pod sebe bordel, gufero vydrží maximálně pár tisíc kilometrů a měníš ho znovu. Vlastní zkušenost!