mám dotázek v podstatě ryze technický.
Chystám se koupit SV 650S. Mám cca 25 inzerátů SV-cek od 2004-2008 a 60000-90000Kc, 5000-20000 najeto, vsech barev a doplnku.
Nakonec jsem výběr zúžil na 3 (2x2007 a jedna 2008) po 90tis. korun, v podstate v základu až na jeden kuft u tý 2007.
A teď k dotazu. Dnes moje přítelkyně byla u bráchy (jejiho) v servisu pro nahradni dily na jeji CBRo a tam ji s kámošem řekli, že ať si vezmu spíš ten starší model, tj. 2004/2005, právě protože má jednu svíčku na válec a ty 2007-XXXX mají dvě, čímž ztrácí 10-15% výkonu....
Vzhledem k tomu, že ten kluk dělal X/dost let v Suzuce a teď má cca rok svůj vlastní servis (navíc dal do rychtiku moje GSo snad zázrakem) a prostě ví, tak mu bezvýhradně věřím, že ví co říká....
A teď mi někdo řekněte/vyvrattě, kde je tedy zakopaný jádro pudla.
Byl bych rád za skutečný a relevantní informace, ne někdo řikal, že prej to jede po dvou kolech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
karf>Troufám si tvrdit, že všechny SVčka se stříkačkou katalyzátor mají
Já jsem si teda myslel, že ne...Jedině v tom výfuku, ale já ho tam nemám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
apropos>2-hrnek> odpojim ho a smerem k ridici jednotce dam rezistor 10k a poradne zaizoluju...aby do toho nenachcalo..
Ja teda pokukuju po drazsi variante
GIpro ATRE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007
je teda pravda že s motorkama to jde do prdele čím novější tím horší,prostě je to všechno udělaný moc pro lidi(bezmozku vzdorný),ta brutalita se vytrácí,...takový tlko,nebo starší karbecový litry,to byla asi jízda,dneska všade serou moc elektroniky a místo řidiče vede motorku počítač
Dany1788>BlackSabbath> Katalyzátor je opravdu v koncovce. Kvůli její výměně za laděnou se musí svod řezat flexou (pokud se nemění komplet i svody) a pak jde v koncovce vidět jemná "včelí plástev" katalyzátoru. Ta koncovka je taky pěkně těžká. Když jsem ji měnil na LeoVince,přišlo mi,že origo má minimálně 10 kilo a Leo maximálně dvě... Jinak ten kat byl u mé 2006 bez lambdy,takže u modelů před 2007 bude asi katalizátor neřízený,porom už řízený.... Tzn bych bral asi max 2006 a hned tam dal něco otevřenýho....u těch novějších už pak může být problém právě s tou lambdou.
Já mám právě 2006 a koncovku upravenou, takže nevím, co tam bylo předtím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
DawidER5>mám 07 dvousvíčkový,jel sem i na 03ce a rozdíl pocitové žádnej,až na to že ta 03 měla ladák takže to hustokrutě burácelo
je teda pravda že s motorkama to jde do prdele čím novější tím horší,prostě je to všechno udělaný moc pro lidi(bezmozku vzdorný),ta brutalita se vytrácí,...takový tlko,nebo starší karbecový litry,to byla asi jízda,dneska všade serou moc elektroniky a místo řidiče vede motorku počítač
Jel jsi na litru se stříkačkou? Já myslím, že je to živé až dost... Teď nemyslím Hujdu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
BlackSabbath>Jel jsi na litru se stříkačkou? Já myslím, že je to živé až dost... Teď nemyslím Hujdu...
Zivy mozna... Ale neco tomu proste chybi.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007
pylot>Zivy mozna... Ale neco tomu proste chybi.
Ono když tomu dáš pořádně, tak začne takovej tanec, že o žádné elektronice ani hladkým chodu stříkačky nic nevíš... A na užití si nejsyrovější syrovosti mám Jawu 21 Sport...
BlackSabbath>Ono když tomu dáš pořádně, tak začne takovej tanec, že o žádné elektronice ani hladkým chodu stříkačky nic nevíš... A na užití si nejsyrovější syrovosti mám Jawu 21 Sport...
vsak tu mam doma taky, tam je elektroniky vsehovsudy asi 10 dratku... tam to regulujes akorat tim, kolik ovsa tem konim das
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007
a důvod tohot všeho je velmi prostý...prostě to všechno museli osekat z důvodu splnění emisní normy EURO3, jinak by ty motorečky vůbec nesměli do EU dovážet!!!!!
Takže to je shrnutí a já teď z toho stojím před novou otázkou!
Koupit radši starší model, 2003-2006 (spíš tedy 2005/2006 s černým, odlehčeným rámeme a zavěšením kol) nebo novější moto 2007/2008 a bohužel se smířit s tím, co vše je vyjmenováno výše!!!
Navíc rozdíl mezi 2006 a 2007/2008 je cca 5000Kc!!!
Teď si uvědomuji, co je to sladká nevědomost........
mám rok K0,jel jsem i na kamosove K5.Dojmy? z noveho modelu ( K3-az nyni,ac jsem jel jen K5 ),mam pocit,az moc velke linearnosti.Ne ze by obecne vsechny SV650,nebyly prime vice nez dost,ale to vstrikovani to totalne dohladilo.Muj karbenatek mi prijde znatelne ,,hrubsi,,a jsou tam znat mensi ,,skoky,, v prubehu vykonu..
jinak kazdopadne ale SV serie vytecne stroje at poridis jakykoliv
pristi rok zahajim s nim 3 sezonu a nic mi neschazi
moTomikiff>Tak jsem mluvil s kamosema trocha info mam, v podstate jde o to, ze motorka ma papirove vykon stejny, ale to je maximalni vykon, ktereho lze dosahnout pouze za urcitych podminek...jako je teplota motoru, kvalita benzinu, otacky atd....v podstate se jedna o to, ze jsou od 07 elektronicky rizene vstriky, stejne tak elktronicky rizena směs (poměr vzduch/palivo) lambda sondou a navic při dvou svíčkách sice dochází k dokonalejšímu spalovní, ale směr výbuchu nejde jako u jednosvíce přímo proti válci, od svíček i proti sobě....
a důvod tohot všeho je velmi prostý...prostě to všechno museli osekat z důvodu splnění emisní normy EURO3, jinak by ty motorečky vůbec nesměli do EU dovážet!!!!!
Takže to je shrnutí a já teď z toho stojím před novou otázkou!
Koupit radši starší model, 2003-2006 (spíš tedy 2005/2006 s černým, odlehčeným rámeme a zavěšením kol) nebo novější moto 2007/2008 a bohužel se smířit s tím, co vše je vyjmenováno výše!!!
Navíc rozdíl mezi 2006 a 2007/2008 je cca 5000Kc!!!
Teď si uvědomuji, co je to sladká nevědomost........
jak rikas, rozdil v cene je tam uz minimalni, spis si musis vybrat podle toho, co od toho ocekavas...
BlackSabbath>Ono když tomu dáš pořádně, tak začne takovej tanec, že o žádné elektronice ani hladkým chodu stříkačky nic nevíš... A na užití si nejsyrovější syrovosti mám Jawu 21 Sport...
Jo sak ja netvrdim ze to nejede to ani nahodou. Konkretne s gixerem nemam zadny zkusenosti ale treba to litrovy SVcko taky jede jak z praku ale pritom je to vechno tak nejak uhlazeny a vyvazeny.... Vubec se s tou motrkou nemusis prat ani se na ni ucit. Proste jenom sednes a jedes. Asi je to hlavne o zvyku ale me to proste nejak chybi...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007
Tady je to namerino , je tam docela dira neni liz pravda...
Jinak bych doporucoval SV650 novejsi (od K3), ale se vsema je porad velka zabava.
Naposledy editováno 03.12.2009 16:33:44
ultima.thule>Mam SV650 K7, predtim jsem chvili mel SV650 K4 a neco najezdil i na SV650 z roku 2000 (vsechno nahaci) a nejlepsi byla K4. Modely od 99 do 02 maji mirne delsi kvalty, proto se mi zdala ne tak moc ciperna jak K4, pokud dobre pamatuju na 6-ku na 6000ot/min jela stara cca 133km/h dle tacho, kdezto nova 125km/h dle tacho. K7 je kvuli EURO3 mirne uskrcena na maly kvalty.
Tady je to namerino , je tam docela dira neni liz pravda...
Jinak bych doporucoval SV650 novejsi (od K3), ale se vsema je porad velka zabava.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |