Akce jsou za námi a Vám všem velký dík za účast a podporu
9.10.2010 Vás zveme na párty do Prahy, slavnostní vyhlášení výsledků sezony 2010.
EDIT 25.3.2010:
Množí se dotazy, jestli nebudeme dělat ještě nějaké zvýhodnění
pro ty co si doposud nezakoupili ježdění s naší agenturou.
Rozhodli jsme se, že Vám nabídneme slevu 5% z naších
cen.
Jak tuto slevu můžete získat? Aby to nebylo samozřejmě úplně zadarmo
, tak podmínkou získání slevy je, abyjste se domluvili s kamarády a ...
zaslali najednou 5 přihlášek na jakoukoliv 2-denní akci, kterou letos
pořádáme. Další podmínkou pro získání této slevy je zaplacení částky
do 10dnů od obdržení platebních pokynů z naší strany.Tato akce
je časově omezená a platí od 1.4.-30.4.2010.Peter DA RACING
Na úvod bych Vám všem chtěl poděkovat za důveru, kterou jste projevili, když jste se zůčastnili našich akcí v Mostě v sezoně 2009. Obě akce proběhli hladce a já bych Vás rád viděl na dalších společných eventech.
Dovolte mi abych Vás pozval do nové sezony. V sezoně 2010 jsme pro Vás připravili DA RACING CUP. Seriál se pojede v 7 závodech. Závody se pojedou vždy v kubatuře do 675ccm, nad 675ccm, závod pro zbytek pole bude vyhodnocen zvlášť a pojede se jako Rookies cup. V kubatuře do 675ccm a nad 675ccm se pojede vždy v několika kategoriích. Všechny kategorie budou vyhodnocované samostatně.
Všechny závody se pojedou na 8 kol. Před ostrým startem proběhne otevření pitlane, vyjetí z boxu a start warm up, po war up proběhne ostrý start do závodu na 8 kol.
Vyhodnocované kategorie:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci.Platné pro oba kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro oba kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro oba kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce. Jestli se zástupkyně něžnějšího pohlaví nekvalifikují do hlavního závodu v kategorii do 675ccm, nebo nad 675ccm budou sbírat body do Ladies cupu i když pojedou Rookies cup, v případě, že se umístní na bodovaných pozicích v Rookies cupu, budou vyhodnocované v obou kategoriích. Pro chlapy tato výjimka neplatí, ani když si dají paruku atd.
Hlavní myšlenkou Rookies cupu, je abychom nabídli atmosféru opravdových závodů i ledem, kteří se trochu bojí, stydí, nebo by si to chtěli vyzkoušet. Body získané v Rookies cupu a Amateur Cupu se nesčítají. V případě, že někdo za honbou po slávě se schválně kvalifikuje pomalým časem do Rookies závodu, a v závodě zázračně zrychlí, bude diskvalifikován.
Bodové ohodnocení:
Ve všech kategoriích se bude udělovat stejný počet bodů za umístnění do 15. Příčky:
1. Místo 30bodů
2. Místo 25bodů
3. Místo 20bodů
4. Místo 15bodů
5. Místo 13bodů
6. Místo 11bodů
7. Místo 9bodů
8. Místo 8bodů
9. Místo 7bodů
10. Místo 6bodů
11. Místo 5bodů
12. Místo 4body
13. Místo 3body
14. Místo 2body
15. Místo 1bod
Na konci sezony proběhne vyhodnocení vítězů. Do 5. Místa budou udělovány hodnotné ceny v kategorii Amateur cup v obou kubaturách. Tyto ceny budou v celkové hodnotě 50.000,-Kč. Zvlášť vyhodnotíme 3 nejrychlejší z Ladies cupu, Pro licence cupu a Rookies cupu. I pro tyto kategorie budeme mít hodnotné a věcné ceny.
To vše proběhne na párty, kde bude pro zůčastněné připravená tombola v hodnotě 100.000,-Kč.
Po každém závodě vyhodnotíme 5 nejrychlejších v kategorii Amateur cup do 675ccm, nad 675ccm, 3 nejrychlejší v Ladies cupu, Pro licence cupu, Rookies cupu. Vždy Vás odměníme pohárkem.
Naše akce budou vždy probíhat ve formě tréninků, motoškoly a závodů. V případě jednodenních akcí bude kvalifikace dopoledne, případě dvoudenní, tak vždy dopoledne když se pojedou závody. Závody budou probíhat vždy odpoledne po polední pauze.
Věrnostní program:
Pro ty, kteří se přihlásí na 6-7 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili PLATINOVOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 2000,-Kč, 20litrů benzinu, poukázku v hodnotě 2500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Pro ty, kteří se přihlásí na 4-5 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili ZLATOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 900,-Kč, 10litrů benzinu, poukázku v hodnotě 1500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Pro ty, kteří se přihlásí na 3 akce a zaplatí je do konce ledna jsme připravili STŘÍBRNOU KARTU (majitel získá: triko DA RACING v hodnotě 300,-Kč, 5litrů benzinu, poukázku v hodnotě 750,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Přesný seznam partnerů, výběr zboží značek, seznam slev uvedeme již brzo.
Vzhledem k tomu, že se množí dotazy na zakoupení jednotlivých jízd na našich akcích, které proběhnou v sezoně 2010, rozhodli jsme se, že Vám to umožníme.
Budete si moct zakoupit dopoledne, nebo odpoledne 4 jízdy po 20minutách. Registrace je ideální předem vyplněním formuláře, který si zde můžete stáhnout. Ve formuláři u daného dne napište že jde o dopolední, nebo odpolední jízdy.
Ceny pro sezonu 2010:
1. 20.-21.4. MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.
2. 26.-27.5. BRNO, cena za 2 dny je 8600,-Kč/332Euro, cena za 1 den je 169,-Euro, nebo 4390,-Kč,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2400,-Kč.
3. 30.6.-1.7 MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.
4. 15.-16.7. PANNONIA cena za 2 dny 219,-Euro, cena za 1 den je 125,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.
5. 4.-5.8. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.
6. 1.-2.9. LAUSITZ, cena za 2 dny 209Euro, cena za 1 den je 120,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.
7. 29.-30.9. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.
Důležité upozornění: vzhledem k tomu, že na našich akcích budou vždy druhý den probíhat závody, v tyto dny si není možné objednat odpolední jízdy.
Všechny akce budou probíhat ve 3 skupinách, t.j. 8 jízd po 20min na den. V případě závodu se pojede dopoledne 4 krát. Odpoledne si každý zajede závod a po závodech otevřeme pitlane, nebo budeme pokračovat v daných skupinách až do večera dál.
Předem bych Vám chtěl poděkovat za Vaše přihlášky a budu se těšit na Vaši účast
Peter Theisz
DA RACING, s.r.o.
Naposledy editováno 02.10.2010 19:25:32
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
A.F.I.>Ještě mě napadlo - proč se s open pitline počítá zrovna PO těch závodech? Co dát open pitline na závěr prvního dne? Aspoň se my pomalíci můžem domluvit s někým ze skupiny střelců, že by nás mohl chvilku táhnout ... jinak se na dráze míjíme, když jsme rozdělený do skupin.
Me by spis zajimalo, co vsichni na ty open pitline vidite? Neznam vetsi hovadinu, nez open pitline. O bezpecnosti se tam neda mluvit, bo se promichaji vsechny skupiny. Pokud je naplnena kapacita akce, tak se clovek na trat kolikrat dostane treba po dvaceti minutach cekani v boxovce a ve vysledku radsi stejne po dvou kolech sjede, bo kdyz je pomalej, tak kolem nej litaj strelci silenou rychlosti a kdyz je rychlej, tak ho zase naopak ten mrak pomalejch zavre v kazdy druhy zatacce.
Open pitline je IMHO jenom marketingovej tah, kterym organizator natahne naivky a nezkuseny lidi na lakadlo 2,5 hodiny jezdeni a podobny kecy. Normalne bych to uz jenom z bezpecnostniho hlediska zakazal. Zlaty jizdy verejnosti proti tomuhle.
Budte radi, ze je u DA open pitline po zavodech, bo to dava aspon nejakou elementarni nadeji, ze se bude dat jezdit. I tak je to ale hodne moc mala nadeje a nejspis plana.
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
a básník (já) chtěl říct, že já radši odjezdím třeba dvě jízdy po obědě a pak závody a šmitec než v poledne pauza, pak závod a pak do konce dne open pitline, jak jsem pochopila jednu z možných variací
Naposledy editováno 11.12.2009 13:50:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
Je fakt, ze z meho pohledu jsou 7-8kolove zavody tak trochu o nicem, neb jsem i v CEC pozoroval, ze dost lidi, kteri treba velmi slusne jeli v PMC, tak v CECu nic moc, neb po 15-20min. vyrazne ztraceli na rychlosti, jak jim dochazely sily, muj nazor je, ze kvalitni okruhovy zavod je od 15kol vyse.
Naposledy editováno 11.12.2009 14:01:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
Každemu něco ja jsem pro !!!
Ať si každy vezme to na co má chuť
Za 2 jde vždycky o prachy 2,5-3 hod za +- 3000 za to stoji víc nežli volné jizdy
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
.......takže zase tady řešit pomalé a rychlé a bezpečné a nebezpečné,je sice na místě,ale nemá cenu ty "pomalé" odsouvat někam do rohu!
A ta "pit line"si myslím, je už skutečně jen jako "hobby" a nikoliv na "honění" času" a ti rychlí asi musí počítat s těma pomalýma!
.......a těm pomalým přímá konfrontace může pomoci zdokonalit styl a způsob jízdy!
.......potom by teda museli tu "turbo" jezdci do licencí a na MČR a CEC a nebo "rychlé" agentury!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
gorkin>Berte to tak ze né všichní chtěji mermomoci závodit !! že si to chtěji vyzkoušet právě při otevř. Pit Lane !!
Každemu něco ja jsem pro !!!
Ať si každy vezme to na co má chuť
Za 2 jde vždycky o prachy 2,5-3 hod za +- 3000 za to stoji víc nežli volné jizdy
Ja jsem asi fakt hloupej. Co si vyzkousis pri open pitlane? Jediny, co jsem si kdy pri open pitline vyzkousel ja bylo, kde je moje hranice strachu z ostatnich lidi na trati. Nejdyl jsem to vydrzel snad 15 minut a pak jsem sel radsi balit stan.
A co se tyce 2,5 hodiny za 3000k, tak mi dovol, abych se zasmal. Nikdo tam tak dlouho nevydrzi fyzicky a i kdyby ano, tak mu stejne po hodine dojde benzin. A kdyz odectes cekani na boxovce, aby ses dostal na preplnenou trat, vyjde ti v realu maximalne hodina mizernyho jezdeni o nicem. To mi teda prijde rozhodne smysluplnejsi jezdit 40 minut ve skupine se stejne rychlejma lidma a mensim mnozstvim lidi na trati.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
2LEKO>........já bych jenom chtěl upozornit,že DA ježdění bylo pojato a snad i ještě je, jako "amaterské" - pro širokou veřejnost!
.......takže zase tady řešit pomalé a rychlé a bezpečné a nebezpečné,je sice na místě,ale nemá cenu ty "pomalé" odsouvat někam do rohu!
A ta "pit line"si myslím, je už skutečně jen jako "hobby" a nikoliv na "honění" času" a ti rychlí asi musí počítat s těma pomalýma!
.......a těm pomalým přímá konfrontace může pomoci zdokonalit styl a způsob jízdy!
.......potom by teda museli tu "turbo" jezdci do licencí a na MČR a CEC a nebo "rychlé" agentury!
Leko, tohle je prece blbost. Rozdily v rychlostech jsou kurevsky i mezi hobikama a naopak bych rekl, ze u hobiku jsou ty rozdily mnohem vetsi nez u tech rychlejch. Zadna konfrontace se stejne nekona, bo ten pomalej potka toho rychlyho asi tak na tri vydeseny vteriny a pak uz ho ani nevidi. A pokud se u sebe drzi dyl, nejspis by spolu tak jako tak byli ve skupine.
Rekni mi, na co je jezdeni po okruhu, kdyz jedes na 30%? Clovek, co jede brno za :18 ho pojede za :30 s jedou rukou v bok. Takze at se bude snazit bejt sebepomalejsi, tak pro nej porad budou lidi s :50 smrtelne nebezpecny a naopak. A proc by to vubec delal, ze. A to nemluvim o tom, ze se tam nejspis vyskytnou uplny zacatecnici, co budou normalne jezdit ve skupine s instruktorem a pojedou to pres 3 minuty.
Open pitline je zlo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
Jde tady oto dát možnost jiným než-li honičům času !!
ja taky parkrát mel horkou chvilku když jsem měl předsebou gurupu hlemyžďů a nevěděl co od nich čekat !!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
_dfy>Ja jsem asi fakt hloupej. Co si vyzkousis pri open pitlane? Jediny, co jsem si kdy pri open pitline vyzkousel ja bylo, kde je moje hranice strachu z ostatnich lidi na trati. Nejdyl jsem to vydrzel snad 15 minut a pak jsem sel radsi balit stan.
A co se tyce 2,5 hodiny za 3000k, tak mi dovol, abych se zasmal. Nikdo tam tak dlouho nevydrzi fyzicky a i kdyby ano, tak mu stejne po hodine dojde benzin. A kdyz odectes cekani na boxovce, aby ses dostal na preplnenou trat, vyjde ti v realu maximalne hodina mizernyho jezdeni o nicem. To mi teda prijde rozhodne smysluplnejsi jezdit 40 minut ve skupine se stejne rychlejma lidma a mensim mnozstvim lidi na trati.
Nevim co a kde jezdis, ale pro nas treba open pitlane vyznam mela a ma, protoze prave potrebujeme odtrenovat-odzkouset jezdce ve "standardnich" podminkach prave tech 40-50min., protoze tak se jezdi vytrvalostni zavod, pro nas jsou treba ty 20min. sice pekne, ale treninkove nam daji min, je fakt, ze pri 8kolovem zavode vetsinou nikdo kolo nedostane, tim padem odpada potkavani s pomalejsim jezdcem, ale v CECu se tomu nevyhnes, takze i tohle je trenink.
Nevim s kym a kde jsi zazil takovouhle pitlane, ale moje zkusenost je naprosto jina, at uz Rehm, BP atd. tak ze 2,5hod. pitlane za 70€ jsme poctive na draze stravili 120min, coz za cca 2000Kc je 500Kc za 30min., coz je levnejsi, nez kdejaka volna a jeste k tomu se tam nikdo neprohani ani v textilu a ani na enduru, takze se opakuji, ale open pitlane ma smysl, ale ne pro uzavrenou spolecnost, kde vsichni jeli pred tim zavod.
_dfy>Ja jsem asi fakt hloupej. Co si vyzkousis pri open pitlane? Jediny, co jsem si kdy pri open pitline vyzkousel ja bylo, kde je moje hranice strachu z ostatnich lidi na trati. Nejdyl jsem to vydrzel snad 15 minut a pak jsem sel radsi balit stan.
A co se tyce 2,5 hodiny za 3000k, tak mi dovol, abych se zasmal. Nikdo tam tak dlouho nevydrzi fyzicky a i kdyby ano, tak mu stejne po hodine dojde benzin. A kdyz odectes cekani na boxovce, aby ses dostal na preplnenou trat, vyjde ti v realu maximalne hodina mizernyho jezdeni o nicem. To mi teda prijde rozhodne smysluplnejsi jezdit 40 minut ve skupine se stejne rychlejma lidma a mensim mnozstvim lidi na trati.
Když jsme u te vydrže tak jsem ze 3 hodiny byl na trati 2,40 min !! Věř nebo něvěř
gorkin>_dfy> Ty máš problem v tom že se na to díváš jen jako závodník
Jde tady oto dát možnost jiným než-li honičům času !!
ja taky parkrát mel horkou chvilku když jsem měl předsebou gurupu hlemyžďů a nevěděl co od nich čekat !!!
Asi tak nejak ako pises. Pre mna napriklad uz ta open pitlaine tiez nema vyznam ale viem to pochopit ze pre ludi co idu 2.30 a horsie v Brne je to super povozenie.Ale ako trening do CEC to nie je zle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
Nevim s kym a kde jsi zazil takovouhle pitlane, ale moje zkusenost je naprosto jina, at uz Rehm, BP atd. tak ze 2,5hod. pitlane za 70€ jsme poctive na draze stravili 120min, coz za cca 2000Kc je 500Kc za 30min., coz je levnejsi, nez kdejaka volna a jeste k tomu se tam nikdo neprohani ani v textilu a ani na enduru, takze se opakuji, ale open pitlane ma smysl, ale ne pro uzavrenou spolecnost, kde vsichni jeli pred tim zavod.
Napr. loni Bike Promotion v Brne a DA Racing v Moste . U BP se dalo na drahu dostat sice uz po peti, deseti minutach cekani, nicmene na draze se odehravaly totalni jatka. U DA se sice na draze odehravaly jatka o neco mensi, ale cekaci doba pro vjezd na drahu byla tak dlouha, ze jsem to 2x vzdal!
Musim uznat, ze jako trenink pro endurance by open pitline mohla fungovat. Proste tam opatrne krouzis, dokud neumres. Ovsem jako team manager bych zvazil, jestli neni v tomhle pripade ucinejsi hodina na veslovacim stroji v posilovne za 70Kc .
Naposledy editováno 11.12.2009 15:16:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
_dfy>........
Musim uznat, ze jako trenink pro endurance by open pitline mohla fungovat. Proste tam opatrne krouzis, dokud neumres. Ovsem jako team manager bych zvazil, jestli neni v tomhle pripade ucinejsi hodina na veslovacim stroji v posilovne za 70Kc .
Tak jeden priklad za vsechny, letos v lete s Jura Racing Brno, test nove CBR s Koldou, prvni runda 18kol, pak na parkoviste zadni guma nevydrzela(byt to byl novy Dunlop Racer slick, nikoliv KR) , pak prezout na Bridgestone a dalsich 20kol, to vse v casech +- 2.16, vcetne tehda noveho osobaku 2,14, tak ze za me jak jsem psal, to vyznam melo, btw. nejde o fyzicku, tu samo kluci berou jinde, ale jde o simulaci 40-50min. ve stresu na okruhu, t.j. pomaly jezdci, jezdit srovnatelna kola po celou dobu atd., ale myslim, ze mi rozumis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
_dfy>Leko, tohle je prece blbost. Rozdily v rychlostech jsou kurevsky i mezi hobikama a naopak bych rekl, ze u hobiku jsou ty rozdily mnohem vetsi nez u tech rychlejch. Zadna konfrontace se stejne nekona, bo ten pomalej potka toho rychlyho asi tak na tri vydeseny vteriny a pak uz ho ani nevidi. A pokud se u sebe drzi dyl, nejspis by spolu tak jako tak byli ve skupine.
Rekni mi, na co je jezdeni po okruhu, kdyz jedes na 30%? Clovek, co jede brno za :18 ho pojede za :30 s jedou rukou v bok. Takze at se bude snazit bejt sebepomalejsi, tak pro nej porad budou lidi s :50 smrtelne nebezpecny a naopak. A proc by to vubec delal, ze. A to nemluvim o tom, ze se tam nejspis vyskytnou uplny zacatecnici, co budou normalne jezdit ve skupine s instruktorem a pojedou to pres 3 minuty.
Open pitline je zlo!
Píšu o amaterském ježdění!.......a o DA Racingu!.........já vím a znám co udělá výrazně pomalejší jezdec,a jak je to nebezpečné!A taky jsem to kritizoval!
Ale ta organizace DA umožňuje a koná rozdělení do skupin a ta Pit Line je jen o využití tratě a času na konci dvoudenního ježdění!
A dle zkušenosti je známo,že tam nekrouží desítky jezdců a že je to přeplněné!
Jasně v atraktivní termíny tam je lidí dost!
I u ostatních agentur v ČR ,Německu i Maďarsku potom na závěr u "Pit Line" krouží různí jezdci všech kvalit!Taky se jedná samozřejmě i o ty finance!Třeba se potom jezdí dle počtu lidí se slevou!
A jen namátkou ,vzpomínám na pár špičkových jezdců,kteří by se vlastně na okruh nedostali podle časů dosažených při začátcích jelikož jezdili o 20 s pomaleji než špička,ale jenom tím že byly ty "volné" jízdy tak zrychlovali!
A jasně ,že taky záleží na sebereflexi a sebekritice........někomu nepomůže zrychlit nic a motat se budou pořád!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
DanMagna>Tak jeden priklad za vsechny, letos v lete s Jura Racing Brno, test nove CBR s Koldou, prvni runda 18kol, pak na parkoviste zadni guma nevydrzela(byt to byl novy Dunlop Racer slick, nikoliv KR) , pak prezout na Bridgestone a dalsich 20kol, to vse v casech +- 2.16, vcetne tehda noveho osobaku 2,14, tak ze za me jak jsem psal, to vyznam melo, btw. nejde o fyzicku, tu samo kluci berou jinde, ale jde o simulaci 40-50min. ve stresu na okruhu, t.j. pomaly jezdci, jezdit srovnatelna kola po celou dobu atd., ale myslim, ze mi rozumis
No jo Dane, ale zrovna Jura Racing je agentura, se kterou jezdi stary ostrileny pardalove a bejvali zavodnici a uplnejch zacatecniku je tam snad nejmin ze vsech agentur. Navic s nima nebejva nacpano. Jo, dokazu si predstavit, ze Jurou by mohla bejt open pitline v pohode.
Jinak ti ale rozumim, pro trenink na endurance si to dokazu predstavit. Nicmene ja osobne bych to teda odmitl podstoupit. Po definitivne posledni zkusenosti s BP jsem se zarekl, ze na open pitline uz nikdy. I kdyz, s Jurou... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
_dfy>No jo Dane, ale zrovna Jura Racing je agentura, se kterou jezdi stary ostrileny pardalove a bejvali zavodnici a uplnejch zacatecniku je tam snad nejmin ze vsech agentur. Navic s nima nebejva nacpano. Jo, dokazu si predstavit, ze Jurou by mohla bejt open pitline v pohode.
Jinak ti ale rozumim, pro trenink na endurance si to dokazu predstavit. Nicmene ja osobne bych to teda odmitl podstoupit. Po definitivne posledni zkusenosti s BP jsem se zarekl, ze na open pitline uz nikdy. I kdyz, s Jurou... .
Si musis umet vybrat , ale za nas musim rict, ze ani u BP a ani u Rehm Race jsme nikdy s open pitline problemy nemeli, takze bud my jsme klikari a nebo ty smolar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
DanMagna>Si musis umet vybrat , ale za nas musim rict, ze ani u BP a ani u Rehm Race jsme nikdy s open pitline problemy nemeli, takze bud my jsme klikari a nebo ty smolar
Vy si to zase vybirate pri zavode... . Sorry, vim ze je to hnusny, ale kdyz ty sis tak krasne nabehnul .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
_dfy>Vy si to zase vybirate pri zavode... . Sorry, vim ze je to hnusny, ale kdyz ty sis tak krasne nabehnul .
Mas recht , tise doufam, ze sezona 2010 bude o 1000% jina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
Naposledy editováno 11.12.2009 16:35:15