tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
motor SP v serii nic moc velkyho.... stejne se pocitalo ze kdo to koupi na zavody koupi kit... pak uz je to jinde.....
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
tlr bude asi pohodlnější ,
SP1 je okruhovka :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
2 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
Ona je totiž pravda, že jsou dost levné a když Ti nejde o časy, tak je to s tím dvouválcem správná dávka zábavy na okruhu *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Nevím kolik máš na tlr odjeto,ale sám za sebe mohu potvrdit,že pohodlnějšího supersporta neznám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
Jestli jsem někoho urazil tak sorry ale mě to tak připadne.
Přesně tak kup si co se líbí tobě, u mě vítězí asi ta SP2 *yes*
A když si představíš že kdysi stála přes pul mega :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Povídej mi o tom :lol: . :lol: *yes*
S dovolením ale stále zatím budu jezdit na skládačce, která se mi moc líbí a strašně mi vyhovuje. Spíš to vypadá, že přikoupím ještě jeden kus (už třetí) :lol: *yes*
Povídej mi o tom :lol: . :lol: *yes*
S dovolením ale stále zatím budu jezdit na skládačce, která se mi moc líbí a strašně mi vyhovuje. Spíš to vypadá, že přikoupím ještě jeden kus (už třetí) :lol: *yes* [/quote]
hehe, tak to ses fakt fanda :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
taky neplanuju vymenu skladacky:) staci nesedat na lepsi:) jo a treba tuning v podobe lehkejch kol .... a chovanim se to dost priblize tem novejm... oni ty novejsi maj totiz o dost lehci kola a to je sakra znat.... na karbonech(horcikach) se da udelat tusim asi 6kg na TL a to je na neodpruzenejch rotacnich soucastech sakra hodne..... ale ta cena:(((((
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
dalsi upravy v planu.....
Co psali kluci výš, jen shrnu svoje dojmy...
Jel jsem na VTR SP1 (ale prý se to moc neliší) a na TLR. Pár desítek kiláků, takže spíš takové "z rychlíku".
TLR je velká motorka s krátkým rozvorem, motor je - teď nevím jak to nazvat přesně - "měkčí". Jde sice brutálně za plynem, ale není to tak tvrdý jak SP. Dá se na tom cestovat, stačí povolit tlumiče a můžeš vyrazit na dovolenou. Ale v zatáčkách ji SP spráská s prstem v nose.
SP je tvrdá i s totálně povolenýma tlumičema. Před pár lety s námi kámoš odjel za prodloužený víkend Slovensko, nechápu, jak přežil. Letos na ní jel Paříž, jižní Francii a přes Alpy zpátky za 6 dní (cca 3 tisíce km) - taky nechápu. Je fakt, že z Paříže do Nice jel po dálnici, zatímco ostatní si dali dva dny zatáček v kopcích. Mně stačilo cca 40 km, abych věděl, že ji nikdy nebudu chtít. Úžasná pokud máš kvalitní asfalt a nebudeš na ní sedět déle než půl hodiny. Za hodinu začíná být "za trest".
Obě jsou (respektive začátkem století byly) vynikající, ale každá pro jiný účel