Spieke>dam priklad muj srad ma rucickovej tachec a kdybych tam mel 25kw roztrelil se nekde ve 250treba tak se rucicka sekne a oni budou vedet ze moto ktere ma 25kw nejede 250ze?
Ty ještě v 22 letech věříš na zaseklou ručičku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
dewwil>mě se budíky rozsekaly na hadry a ručičku jsme nenašli
a nemáš digitál, ručičky patřej historii1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
RIKORR>a nemáš digitál, ručičky patřej historii
nee, mám kombinaci ručiček a digitálu, taky mám legendární historickej stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Džanek>Z vlastni skusenosti: roztriskal sem na sracky ZXR o jednu zenskou. V tp 25 kw v realu cca 120 kobyl. Policajtum to bylo uplne jedno,ale pojistovak to nechal dat na expertizu. Zmerili onech 120 kobyl a byl problem,ze sem na tom nemel co delat,a tak sem sel za pravnikem a vzal sim si doklady od moto. Ve smlouve nebyla ani zminka o KW,jen stav,barva,vin atd ... Pravnik napsal dopis na pojistovnu a prochazel sem martiriem se znalcama... ve finale to dopadlo tak,ze pojistovne se nepodarilo prokazat jestli sem ji odskrtil ja a nebo jestli sem odskrcenou motorku mohl poznat a navrhla mimosoudni projednani cele zalezitosti. Ja nejsem povinen prezkoumavat Kw a jestli je neco zpusobyle nebo ne to pak rozhoduje soud,stk a zkusebna a pokud ja sem RS presvedcil o tom,ze sem nemel ani tucha o vykonu,ze papirove to vsechno sedi tak jak ma tak nebylo pochyb o me nevine.pojistovna vse zaplatila a zacla to resit s firmou co instalovala skrtici sadu,protoze ona je odpovedna za jeji funkcnost.... Doufam,ze to na objasneni staci
ps: mel sem v te dobe noty do 25kw
a policajti to jako dál neřešili?Obvykle si tyhle věci nechávají od pojišťoven posílat. Protože pak máš problém s tím,že jsi řídil moto nezpůsobilé a navíc bez ŘP .A to ,že ti pojišťovna nic nedokázala je sice hezké ,ale v případě ,že to budou poliši řešit dál,tak důkazní břemeno je na tvojí straně.A jednoznačně si na té motce něměl co dělat,to už mají od pojišťovny prokázané (ten výkon).Navíc pokud ten stroj dostane na prohlídku firma,která montovala restriktor,tak zjistí,že tam žádný není..... a jak jsem již uvedl v tenhle moment máš unést důkazní břemeno ty.Ty seš majitel. Tyhle argumenty mi připomínají některé "podnikatele" , kteří si myslí,že jim případný prohřešek musí dokazovat finančák.Opak je pravdou.Důkazy si musí shánět subjekt. A pokud si jakýmkoliv způsobem prošel přes STK a pak někdy boural, máš těžký problém, protože ještě na STK tam ten restriktor "určitě?" byl...co?
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Nebo se pletu? Pokud ano, v cem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Zkus někoho postřelit ostrým nábojem a pak se hájit, že jsi pistoli od někoho koupil coby plynovku, na kterou nemusíš mít zbroják a která by takový účinek neměla. Ty za to přece nemůžeš, neznalost toho, že to plynovka není, tě omlouvá a stát ti musí prokázat, že jsi o tom, že je to ostrá zbraň, věděl. Fakt věříš, že by ti to tak prošlo?
Džanek: Měl jsi štěstí, a buď rád. Ale to neznamená, že ho takhle bude mít každý. Není to precedens.
Mimochodem, ve kterém roce se to odehrálo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Kdyz mi v lekarne daj blbej lek a ja se tim otravim, tak me taky neznalost neomlouva, ze nejsem doktor ne?
Džanek>raw> no jen ti rikam P R A X I !!! a tehdy bylo uplne jedno na cem jedu,v TP 25 KW a hotovo a NEPODEPISOVAL sem zadne dodatek ke kupni smlouve,takze me ta sada doopravdy nezajima jestli tam je nebo neni. az si projdes tim co ja,tak pak mluv objektivne,ale neteoretizuj,takovejch teoretiku sem slysel uz moc
vzal si mi to z tlamy 1100Virago a ty Džanku buď opravdu rád za to,jak to dopadlo a určitě se nesnaž ostatní přesvědčit,že je to pravidlem OK?!?! Moje praxe je nepochybně delší než tvůj pobyt tady na té planetě,tak dělej všechno pro to ať mne překonáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
fallen>1100Virago> Pokud budu mit kupni smlouvu na plynovku, hadal bych se. Jednal jsem bona fide, presumpce neviny plati a pokud si to nekdo nemysli, tak at mi to pak tedy dokaze.
Kdyz mi v lekarne daj blbej lek a ja se tim otravim, tak me taky neznalost neomlouva, ze nejsem doktor ne?
máš pravdu doktore, problém bude mít lékárník,který vydal lék v rozporu s předpisem od lékaře,anebo lékař,který tě špatně diagnostikoval.V každém případě v tomto hypotetickém případě ti to už bude jedno
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
co já vim tak před každou jízdou musim zkontrolovat určitý věci pohledem než vyjedu ale jak mam kurva zkontrolovat výkon? ten musí být přeci napsanej v TP kterej mam možnost před jízdou zkontrolovat
tohle mi pořád nedává smysl
ps: a stesti sem nemel,stacil dobrej pravnik kerej umi vylozit zakony tak jak sou zrovna potreba
Naposledy editováno 12.01.2010 21:28:57
fallen>raw> ano a k tomu se snazim dobrat. Prodejce motorek mi prodal moto ktera ma v papirech 25kw. V TP nejsou pod datu koupe zadny zmeny evidovany. Proc prodejce neni "lekarnik" v tomto pripade?
U nových strojů bych nepředpokládal,že oficielní prodejce si dovolí prodat moto bez té "dovýbavy",ale 100% to vyloučit nemohu. U strojů "z druhé ruky" , když dojde na lámání chleba bude VŽDY prodejce tvrdit,že restriktor tam byl (z praxe...). Např. odebraných TP za chybějící přepážky v osobních/nákladních vozech v době kdy se tím řešilo DPH. Policistu ani nikoho dalšího kdo to řešil prostě nezajímá kdo jí vyndal a jestli tam byla v době prodeje.Pro něj je rozhodující staus quo, současný stav a ty jako majitel té "věci". Prostě je to součást majitelovy zodpovědnosti.Už jsem někde výš psal,že vím o tom,že to není v mnoha případech ideální,ale prostě je to tak.Jsou to vše jen taková "malá" a vědomá/nevědomá porušování pravidel, pak někdo další poruší daná pravidla a překročí rychlost,někdo nedá přednost a někdo třebas ukradne motorku či auto.Jen porušil pravidla, ale on jí přece neukrad, on se chtěl jen svézt.......seitown>Ridermito> Udělal bych to stejnětak, jen bez toho smajlu. Pokud mi někdo způsobí nějakou škodu (navíc mlaďoch na stroji, na kterým nemá co dělat), půjdu po něm. Motorkář, nemotorkář.
myslím si totéž....
a to jsem motorkář ...............
3 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Už jste taky slyšeli pojem presumpce neviny? Nechci nic říkat, ale tenhle pojem (narozdíl od vaší neznalosti zákona) existuje nejen v zákonech, ale také v ústavě
K tématu: Motorka se na brzdu nedává, jak už bylo výše řečeno, tak se v případě expertýzy hledají škrtící součástky, pokud tam nejsou, tak smůla v pojišťovna odmítne pojistný plnění Není to ale častá praxe - dělá se to pouze na popud účastníka nehody anebo při velký škodě na zdraví či majetku (info od dopraváka, co tuhel práci dělal 30 let)
K diskuzi: V zákoně nikde není napsáno, že po koupi musím motorku podrobit expertýze na změření výkonu a pravdivosti údajů v TP - od toho tady máme EK a STK Jinými slovy: povězte mi, kde mám napsáno, že musím poznat výkon motorky? Jsem laik, topspeed jsem nezkoušel, hodnotu maximálky v TP nepřekonal, tudíž nemám jedinej důvod nevěřit údajům v TP - žádnou úpravu na motorce jsem neudělal. Dokažte mi, že jsem motorku, na který nemám co dělat, řídil vědomě Pokud tohle nedokážou (což by se dalo udělat pouze doznáním, nebo dohledáním papírů, že jsem změnu výkonu (otevření) udělal, nebo nechal udělat ), tak mi můžou právě díky presumpci neviny maximálně tak zamávat a popřát šťastnou cestu Pokud se přijde na nesrovnalosti údajů v TP, tak naopak můžeš podat trestní oznámení na prodejce, že ti zatajil skutečný technický stav motorky, v důsledku čehož ses dopouštěl trestného činu řízení bez příslušné skupiny ŘP (váš postoj: motorkář nemotorkář, uvedl mě v omyl tak ať si to vežere ) Ale pořád mi nikdo nemůže dokázat to, že jsem to řídil vědomě
...hlavně že je tady 6 stránek rozumů od lidí, který o tom ví hovno
Takže asi tak
Ruku na srdce, stejnak je drtivá většina motorek 11/25kW otevřenejch, tak nevim, co tady moralizujete - kdyby tyhle možnosti byly za vašich dob, tak mi neříkejte, že byste toho nevyužili Jinými slovy - sáhněte si do svědomí, kdo z vás neporušuje zákon (o tom, že překročení povolený rychlosti o 40Km/h a víc je trestným činem snad radši ani nemluvim)
Neříkám, že jsem neviňátko, ale aspoň nejezdim jako prase a neohrožuju okolí
P.S.Omlouvám se za útočné naladění textu a jeho dýlku, ale názory a rady některých expertů mě fakt docela vytočily
Naposledy editováno 12.01.2010 21:55:33
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Něják to tady změklo, nikdo mi tu nenadává do debilů, idiotů, mladýho hovada a nechce se se mnou hádat
co se děje...
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Kdyby nebyl tak posranej zakon a bylo treba 35, 40kw aby to melo smysl, pak prosim, asi bych tyhle podvody neomlouval. Ale takhle se rad pohadam. Zvlast kdyz si myslim, ze to co rika sharkis i ja je pomerne smysluplna interpretace.