1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte
1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
bukaj>mrkni na Yamaha TDR na cestu super a na takove to jezdeni po motocrossove trati tak toho se tez neboji, osobne jsem ji mel sem tam jsem to prohnal mimo silnici akorat neni na skoky na lavicích z hlediska tuhosti tlumicu (spise oleje ) ale to uz je na vlastnim nastaveni
TDRko tahá do terénu s odpuštěním jen prase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
PosMiros>TDRko tahá do terénu s odpuštěním jen prase
souhlas... dejme tomu jeste nejakou polni cestu, ale na krosovou trat, chudak motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
JardaDKZ>Cosmogagy> proč by TDR v terénu nějak zvlášť trpěla?tak ono by trpěla při velkých skokách to určitě ale na to psal že to neni tak mi nepřipadá že by jinak nějak zvlášť trpěla...pokud vim tak je to hodně podobný(možná i stejný nevim přsně )podvozkově i motorově s DT a to znám docela dobře a nepřipadá mi že by v térénu trpěla... ale tak jestli je mezi DT a TDR nějaký zásadnější rozdíl tak je to možný,ale nezdá se mi to...
DT a TDR je úplně jiný.... jediný co je tam stejný je motor
1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
kony008>take kecy 4takt vs 2takt je ti 16 máš minimálně 2 roky do silnější motorky takže rozhodně 2takt a kdybych si měl já dneska vybrat 125 tak jdu rozhodně do Husy SM motard který jede 150,má super zrychlení a v zatáčkách dá každému na prdel
akorat nezapomen dodat ze zere jak sestikilo + kvalitni olej.. a kdyz se nahodou zadre - prece jen ta vydrz motoru neni buhvijak velka, protoze je ten vykon docela vysoky na tak maly objem - tak to sou celkem slusny palky navic..
a co se tyce davani na prdel v zatackach - zalezi na jezdci...
a doporucovat nekomu kdo to ma na dojizdeni do skoly, takze chce spolehlivost a nejspis i dost ekonomickej (rozumnej levnej) provoz tady tuhle Husku, to mi prijde vcelku ujety... tady je vazne na miste doporucit ctyrtakt ktery jede sice "jen" 110 treba (pokud se jedna o motard/enduro), ale zere necely tri litry, nelejes do benzinu drahy olej a motor vydrzi daleko vetsi naloz kilometru...
pokud by chtel ostryho motarda na litani a vyblbnuti, tak je na miste doporucit zase dvoutakt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
kony008>Cosmogagy> ten olej neni nic zas tak hrozného jednou za 1500km dát 250kč za olej není zas tak hrozné....a spotřeba dá se v klidu jezdit pod 5litrů při normál jízdě žádná lechtačka.
to je sice pravda, ale kdo takhle s 2T jezdi?? pokud chces s 2T takhle jezdit, tak jedes stejne rychle jako 4T dvacka, ktera ma stejne o 2 litry mensi spotrebu pri takovy jizde...
a olej.. maze se pokud vim porad 1:50... co znamena 1 litr na 50 litru benalu, coz je maximalne 1000km na flasku pokud nebude jezdit 90kmh... stojim si za svym, pokud chce nekdo radit, at jde do 2T a uzije si na nem.. pokud chce kazdodenne dojizdet a jen sem tam zablbnout nekde v lese, je 4T daleko daleko vhodnejsi
Naposledy editováno 17.01.2010 16:06:41
2 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte
jirreich>Tak tedy půjdu nakonec asi do te MZ sm... (a jaky je rozdil mezi sm/sx??))
MZ neni spatna volba jinak SM je supermotard - sedumnactky kola, silnicni gumy, do terenu k hovnu SM je endurko - vetsi kola, da se i do terenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
Mám podobnej problém jak ty nevím jakou 125ccm , jestli DT 125 nebo Aprilii MX 125.4Takt nechci na 100% a novej model DTčka už taky ne , protože mi přijde docela drahý , jen zřídka sem viděl cenu pod 50 000 Kč.Takže buď tu Aprilii nebo starý DT .V terénu jezdim minimálně takže motárd by mi nevadil.Jestli se ty rozhoduješ mezi těmito motorkama tak to je fakt na tobě . Mě se osobně víc líbí Aprilie
Když už to tady píšu, tak bych se chtěl zeptat jak ta Aprilia jede ?? Asi podobně jak DT ne ?? A jestli žere taky podobně jak DT ??
čeplin>jirreich>
Mám podobnej problém jak ty nevím jakou 125ccm , jestli DT 125 nebo Aprilii MX 125.4Takt nechci na 100% a novej model DTčka už taky ne , protože mi přijde docela drahý , jen zřídka sem viděl cenu pod 50 000 Kč.Takže buď tu Aprilii nebo starý DT .V terénu jezdim minimálně takže motárd by mi nevadil.Jestli se ty rozhoduješ mezi těmito motorkama tak to je fakt na tobě . Mě se osobně víc líbí Aprilie
Když už to tady píšu, tak bych se chtěl zeptat jak ta Aprilia jede ?? Asi podobně jak DT ne ?? A jestli žere taky podobně jak DT ??
pokud vim aprilka je o fous vykonejsi a dravejsi, tim padem taky o neco vic zere.. a taky se o neco vic sere pokud nebazirujes na co nejvyssim vykonu, sel bych do DT, jednoznacne. zvlast kdyz se jedna o starsi stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
Naposledy editováno 17.01.2010 20:25:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
bukaj>PosMiros> sak ja o síle nic nmnepsal je jasny ze nemuzes chtit po cestovnim enduru aby v tehle kubature drasalo hlinu,jasne DT je endurecko cistokrevne ma stejny motor jenom jiny rozety takze kdyby se nekdo chtel omezit na rychlosti tak si muze tu rozetu kupit ,jen jsem psal ze neni problem s tim sjet z cesty
ještě se liší motor v tom že jedna strana kliky je jiná bo DT má nakopávačku a TDR elektrický startér
1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte
1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte
PosMiros>ještě se liší motor v tom že jedna strana kliky je jiná bo DT má nakopávačku a TDR elektrický startér
jj tak daleko jsem do toho nezahlizel ale mel jsem vzato ze ta klika se tam dava aji na nakop. a u tdr se zaslepi jen plastovou zaslepkou-
4T...nic moc to nejede, žere to 3 litry, ale na dojíždění dobré
2T..jede jak svině, žere jako svině, sere se jak svině
A teď DT: Žere 4-5 litrů, nejede tak strašně jako ostatní 2t typu husky sm, aprilie mx, nebo cagivy sc, ale o to míň se sere.
Jinak to DT co je výše v inzerátu je celkem pěkné, relativně za dobré prachy, má laďák apod., ale buď byla dost bahněná, nebo je stočená
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte
jirreich>ja tež,ale asi bych si moc nezajezdil nemam tolik penez na benal..
No když nemáš prachy tak si motorku ani nekupuj
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vidlice Yamaha XT125X 2005 Yamaha XT 125X | Shigis | 4 | 11.10.2024 v 19:13 _Michal |
Spotřeba Yamaha DT 125 Yamaha DT 125 X | DanRex | 1 | 5.10.2024 v 21:19 ivako |
Výměna světel Yamaha XT125X Yamaha XT 125X | Shigis | 7 | 25.7.2024 v 14:48 Slávek-TDM |
Neustále svítí rezerva - Yamaha XT1... Yamaha XT 125X | Shigis | 6 | 25.7.2024 v 13:54 Shigis |
Brzdeni na 2-taktu Husqvarna SM 125 | antoniinz | 27 | 22.7.2024 v 08:56 Krautkopf |