Ale želbohu je to enem studie na kousku papíru. :
[URL=
Wario>retro motorky byla jediná cesta jak ven z jawácké krize (oživení 500OHC , Perák , californian atd ) , bohužel docela zaspali ...
Pro zajímavost Triumphu hlavě díky retro modelů stoupá zisk a prodejnost i době "krize" oproti minulým rokům a to na všech kontinentech .
Jsi taky myslím
Ale jsou to chuji, tak dojebat ikonu.....
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
Realita s Jawou je někde uplně jinde.
Ten italskej návrh je opravdu pěknej ale pokud by se čirou náhodou ještě jawa o něco pokusila tak tipuju že to bude výtvor jako je tady obrázek s tím dvojválcem Lifan
To už by bylo lepší aby to fakt zavřely než takovou ostudu.
R.I.P.
Yankee_BiG>Sny jsou pěkné ale stále jsou to jen sny.
Realita s Jawou je někde uplně jinde.
Ten italskej návrh je opravdu pěknej ale pokud by se čirou náhodou ještě jawa o něco pokusila tak tipuju že to bude výtvor jako je tady obrázek s tím dvojválcem Lifan
To už by bylo lepší aby to fakt zavřely než takovou ostudu.
R.I.P.
Je to fuck divný výtvor, zadní část to hnusnou jak lucyfer cypa
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 californian
Dave81>Dokud jawa nebude mít kvalitní českej motor, nikdy to nebude jawa. Dovede si někdo představit, že by triumph, nebo moto guzzi kupovali u někoho motory? to by dávno byly tam, kde je dnes jawa.
BMW dělá mofory v číně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 californian
Dave81>aifel202> No jo, ale jsou to motory BMW, nikde nic nekoupili, jen to vyráběj v číně, v továrně BMW. S tim problém vůbec nemám, to je něco úplně jinýho, než aby se vykašlali na výrobu motorů a koupili něco z číny či odkudkoliv odjinud.
Je to ROTAX.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
Jinak Jawa rotax už nepoužívá, ne? Možná se pletu, ale měl jsem za to, že 650tka byl rotax, ale 660tka je Minarelli
Naposledy editováno 17.01.2010 22:50:24
Wario>retro motorky byla jediná cesta jak ven z jawácké krize (oživení 500OHC , Perák , californian atd ) , bohužel docela zaspali ...
Pro zajímavost Triumphu hlavě díky retro modelů stoupá zisk a prodejnost i době "krize" oproti minulým rokům a to na všech kontinentech .
Si myslim to same. Jinak ta "italska" Califa se me libi i s tim motorem bez zebrovani. Otazkou zustava kolik by to stalo a kolik lidi by to koupilo. Myslim si ale ze by se klasicke retra prodavali lepe.
Dave81>Co já vim, tak BMW používal rotax v 1válci, ta motorka pro mě už nebyla BMW, to je pravda, ale tak pokud se jednalo o jeden model, aby doplnily celou výrobní řadu dá se to chápat, ale nechápu Jawu, která chce vyrábět motorky a neumí vyrobit jedinej motor, tim musej začít.
Jinak Jawa rotax už nepoužívá, ne? Možná se pletu, ale měl jsem za to, že 650tka byl rotax, ale 660tka je Minarelli
Jjj 650 rotax, 660 Minareli.
Ale já mluvil o rotaxu BMW, a né o JAWA 650 rotax
fvp>Studie je to pekna, nicmene ve skutecnosti je to nerealne. Cena by byla minimalne stejna (podle me mnohem vyssi) jako u soucasne produkce Jawy (produkce je silne nadnesenej vyraz). Za cenu 160t a vejs by si tohle koupilo jen par nadsencu, stejne jako jejich 650. Pokud se Jawe nepodari, a zatim dela vsechno proto aby ne, udelat opravdu "masovku", tak se z tech sracek nevyhrabou...osobne si myslim, ze je cas aby to v Tynci uz definitivne zavreli.
Naprostej souhlas...myslím že měli už dost času něco prodejnýho vymyslet...bohuželnehlede nato ze za +- 200000Kc se daji koupit podle meho lepsi motorky,jako je treba
Moto guzzi V7 classic,Triumph bonneville,scrambler nebo thruxton
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
Typuji 12lidí.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 californian
mam 650 rotax stylku vyrobni cislo asi 56 a najeto ma cca 9000km a krom toho ze si obcas palim podrazku o vyfuk, tak zadnej problem.
Kdyz jsem ji kupoval,tak jsem vazne asi posledni 3 noci nespal jestli delam dobre...
Po ujeti prvnich par kilometru jsem se zacal usmivat jak pekne jede a mam zni radost do dneska.....
Naposledy editováno 07.02.2010 09:39:19
Já ale nevim,proč se k tomuhle Jawa tváří tak macešsky,to je takovej problém postavit model 1:1 nebo na rám budoucí 660ky sportard nahňácat jinou nádrž a pár laminátovejch dodělků a dotáhnout to na výstavu ať si to lidi okouknou a pak by viděli sami jestli by do toho mělo cenu jít či ne.
Jawa je v takové situaci,v jaké je a měli by se stébla chytat a lézt nám lidem do zadku a né si hrát na hrdiny a věřit v zázraky toť můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 californian
Edit: proste v jednoduchosti je krasa...., to se i designu tyce.
Naposledy editováno 26.04.2010 22:13:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |