Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?
Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).
Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.
Díky moc za rady MAjk
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
vldouš>Nechci ti kazit nadšení do ladění, ale první otázka by měla znít: MÁ TO VUBEC CENU? Svezl jsem se na pár VTR F a i proti SP1 to je tak trochu, slušně řečeno mrtvá motorka. Nemělo by smysl uvažovat o jiné motorce, kde následné ladění má smysl?
Tyhle rady sem nechtěl Navíc co se koukám, tak si měl nějak laděnou SP1 na okruh, koukám na ty úpravy a je jasný, že to F bude oproti tomu mrtvý, tohle nemůžeš srovnávat.
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
Ale určitě v tvém případě, pokud tam máš laďáky a chceš do toho cpat prachy, tak tam drbni káenko a nech to přetryskovat na brzdě, pak už to v podstatě záleží na mechanikovi, jak se mu to podaří naladit a jak dlouho mu to potrvá...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Wencl>zdarec, já mám VTR1000F SuperHawk, je to USA verze FireStorma, r.v.98, mám tam pár úpraviček-K&Nko, LeoVince, DynoJet, Powercommander, trošku snížené hlavy, zkrácený sekundár a na brzdě mi to ukázalo 136kobyl, což je proti 98 sériovým kurevsky poznat
Ale určitě v tvém případě, pokud tam máš laďáky a chceš do toho cpat prachy, tak tam drbni káenko a nech to přetryskovat na brzdě, pak už to v podstatě záleží na mechanikovi, jak se mu to podaří naladit a jak dlouho mu to potrvá...
Woe 136 kobyl, to je sen. Ladit mě to budou v KL Intermotu v HK myslím, že kde jinde by to naladili lépe, než v závodní stáji Nejvíc bude asi stát ta práce Jinak ty Vinčáky máš otevřený bez tlumivek?
Majk-fox>Woe 136 kobyl, to je sen. Ladit mě to budou v KL Intermotu v HK myslím, že kde jinde by to naladili lépe, než v závodní stáji Nejvíc bude asi stát ta práce Jinak ty Vinčáky máš otevřený bez tlumivek?
Majk-fox, Wencl > Já bych to tipoval na pořádnej bordel , bo pokud se nemýlím, tak tenhle první typ X3 je průchozí bez jakkýkoliv tlumivky (a to napřímo) a navíc nehomologovanej (racing verze) ... měl jsem s nima tu čest a zvuk luxusní ... právě na toto VTR jsem už kdysi koukal a přemýšlel, jakej (a "jak moc") ten zvuk má..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Majk-fox>Woe 136 kobyl, to je sen. Ladit mě to budou v KL Intermotu v HK myslím, že kde jinde by to naladili lépe, než v závodní stáji Nejvíc bude asi stát ta práce Jinak ty Vinčáky máš otevřený bez tlumivek?
Tak hlavne rekni Latrovi,at ti to ladi na linearni lambde a ne na te skokove,co pouziva pro lidi z ulice,podle ty to nejde presne nastavit,ale jen tak baj voko.
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Murkin>Tak hlavne rekni Latrovi,at ti to ladi na linearni lambde a ne na te skokove,co pouziva pro lidi z ulice,podle ty to nejde presne nastavit,ale jen tak baj voko.
Jo díky moc. A jak cca dlouho by to mohlo trvat a i nstalace Dynojetu? Do KN se mě moc nechce, abych to musel každých 500km čistit
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
Murkin>Proc kazdych 500Km?staci pri vymene oleje cca kazdych 6000Km. No vem si,ze se musej vyndat karburatory z motorky,rozebrat,vemenit jehly,svrtat soupatka,sundat plovakovky,vymenit trysky,namontovat zpet a premerit lambdu v ruznych polohach plynu. A pokud to nekde nebude sedet,tak zase ven,pretryskovat,hejbnout s jehlou a tak dokola,az se najde urcitej kompromis pro celej prubeh a ne jen 100% plynu. Ta motorka musi mit pekne prechody. Tak asi tak.
Bavil jsem se o tom s tím chlapíkem z Intermota o KN a jiných propustnějších filter na dvouvála. Prý že V2 víc sajou vzduch a tím se mnouhem rychleji zasviní a tím že mnohdy plní horší funkci než klasickej papírák a že jsou ty origo papíráky dostatečně dimenzované díky jejich ploše.
Nevíš, jak je to finančně náročný? Vůbec o tomhle nemám páru.
Naposledy editováno 25.01.2010 09:45:40
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
Radek47>Tak dyno jsem si do VTR cpal a počítej, že když máš jasno, jaké trysky a na jakou polohu jehlu (to je vše, co v Dyno pro vtr najdeš - teda trysky, jehlu s měnitelnou polohou, podložku a vrták na šoupě), tak to jesvižná práce tak na 45 minut - ale pokud to budeš tahat ven 3x a laborovat..:( a za mě, kdy jsem měl BMC, LEO Vince titanium můžu říct, že to byl kurevskej rozdíl! hlavně teda odspodu - prostě najednou šel se sériovým převodem zdvihnout předek k nebi už po 3 tis otáček..ale z vejfucků mě docela třeštila šiška, takže jsem to dal pryč:)
No to jsi borec, ja za 45 minut nedostanu ani karburatory ven, natoz upravit a slozit
No a predelaval jsem to taky 3x
Jinak k predmetu dotazu: rozdil je patrny, spotreba dokonce klesla.
Radek47>Tak dyno jsem si do VTR cpal a počítej, že když máš jasno, jaké trysky a na jakou polohu jehlu (to je vše, co v Dyno pro vtr najdeš - teda trysky, jehlu s měnitelnou polohou, podložku a vrták na šoupě), tak to jesvižná práce tak na 45 minut - ale pokud to budeš tahat ven 3x a laborovat..:( a za mě, kdy jsem měl BMC, LEO Vince titanium můžu říct, že to byl kurevskej rozdíl! hlavně teda odspodu - prostě najednou šel se sériovým převodem zdvihnout předek k nebi už po 3 tis otáček..ale z vejfucků mě docela třeštila šiška, takže jsem to dal pryč:)
A prozradíš mě ideální polohu, prosím? pořád tomu nějak nerozumim, jak je to se STAGE1, jestli je to univerzál sada pro motorky s airboxem, nebo to musí být přímo Stage 1 pro VTR?
Takže je to jasný, otevřený laďáky Scorpion mám, koupít filtr DNA a Stage 1.
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F
ale k dotazům - je to typ přímo pro VTR F, je tam i stručný popis - samozřejmě je to lepší udělat na brzdě (tohle je spíš orientační) - pro seriove vyfuky a serovy filtr trysky 170, pro otevřenej lauf a filtr tuším 180 a je tam i 190, střední poloha jehly je 4. zářez ze 6ti..chce to vyzkoušet, ale 180 a 4. zářez na jehle je dobrý základ pro další ladění..
Majk-fox>Woe 136 kobyl, to je sen. Ladit mě to budou v KL Intermotu v HK myslím, že kde jinde by to naladili lépe, než v závodní stáji Nejvíc bude asi stát ta práce Jinak ty Vinčáky máš otevřený bez tlumivek?
Joujou, jak řekl Raisidlo77, je to durch ďůra až do pekla, žádné tlumivky, přepážky, nic, bordel to dělá jak tank s děravím laufem a vooo tom to je...jinak homologace tam pravda není, ale nechal jsem si tam nějaké to "éčko" vygravírovat a udělal si nerez decibel killer a je to v poho, ani australáláci nepičovali a ti sů na podobné prasárny plašící jim krávu Milku echt háklivý...jinak co se týká spotřeby, jak to tady někdo zmiňoval, za loňskou sezonu mám průměr 5,93litru/100km, sem si schválně skoro každé tankování zapisoval, páč mě varovali, že VTR papá jak vlak, ale sám su překvapený a aj kámoši, co majů VTR nevěříja. Ale je to otom, že to nehóním jak zdutů kozu, netočím to až do ruda, mám řadící kontrolku nastavenů na 6500otáček a málokdy mi zabliká...tož asi tak...
Radek47>Tak to vyndání karbíků není zase takový porod - 3 šrouby nádrž, hadice necháš, jen si ji otočíš na sedlo, pak tuším 10 víko airboxu a 4 hrdla sání, na sundání karbíků jen 2 šroubky na sponkách hrdel, škub a je to:) to by snad šlo i rychlejc:) ale je teda pravda, že dirku v kapotě na šroubovák, udělanou pro odšroubování předního karbíku jsem chvíli hledal:)
ale k dotazům - je to typ přímo pro VTR F, je tam i stručný popis - samozřejmě je to lepší udělat na brzdě (tohle je spíš orientační) - pro seriove vyfuky a serovy filtr trysky 170, pro otevřenej lauf a filtr tuším 180 a je tam i 190, střední poloha jehly je 4. zářez ze 6ti..chce to vyzkoušet, ale 180 a 4. zářez na jehle je dobrý základ pro další ladění..
Radku, ty si z HK? Já taky, kde Ti to ladili, nebo sis to dělal sám?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Radek47>Tak to vyndání karbíků není zase takový porod - 3 šrouby nádrž, hadice necháš, jen si ji otočíš na sedlo, pak tuším 10 víko airboxu a 4 hrdla sání, na sundání karbíků jen 2 šroubky na sponkách hrdel, škub a je to:) to by snad šlo i rychlejc:) ale je teda pravda, že dirku v kapotě na šroubovák, udělanou pro odšroubování předního karbíku jsem chvíli hledal:)
ale k dotazům - je to typ přímo pro VTR F, je tam i stručný popis - samozřejmě je to lepší udělat na brzdě (tohle je spíš orientační) - pro seriove vyfuky a serovy filtr trysky 170, pro otevřenej lauf a filtr tuším 180 a je tam i 190, střední poloha jehly je 4. zářez ze 6ti..chce to vyzkoušet, ale 180 a 4. zářez na jehle je dobrý základ pro další ladění..
Sundat kapoty, upustit chladici kapalinu, protoze vyhriva telesa karburatoru a uz se nam to zdrzuje
EDIT: jinak take jsem skoncil na tryskach 180, jehly 5 zarez odshora..
Naposledy editováno 26.01.2010 08:20:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Wencl>zdarec, já mám VTR1000F SuperHawk, je to USA verze FireStorma, r.v.98, mám tam pár úpraviček-K&Nko, LeoVince, DynoJet, Powercommander, trošku snížené hlavy, zkrácený sekundár a na brzdě mi to ukázalo 136kobyl, což je proti 98 sériovým kurevsky poznat
Ale určitě v tvém případě, pokud tam máš laďáky a chceš do toho cpat prachy, tak tam drbni káenko a nech to přetryskovat na brzdě, pak už to v podstatě záleží na mechanikovi, jak se mu to podaří naladit a jak dlouho mu to potrvá...
A ted tu o karkulce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F
Radek47>PetrVTR_new> tak kapoty jsem nesundával a vodu nevypouštěl, není to potřeba pokud teda netrváš na tom, abys měl karbece na stole - takhle tam je trochu těsněji, ale naprosto v pohodě to jde udělat aniž by se rozpojily jakékoliv hadice..
Coze? vzdyt ty vodni hadice jsou dlouhe asi 10 cm. Je naprosto nemoze karburatory vyndat bez bez jejich odpojeni. Aspon u me teda...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |