Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
"Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat."
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
dumas74>vanin> ahoj Libore,to byla ale ku.va štreka..
Ahoj Peťane. To byla!! Ale myslím, že stála za to. Alespoň v tvém případě určitě. Já bych měl manxskou anabázi brát jako "vztyčený prst" a stále otevřenou cestu. Otázka zní, zda toho budu schopen. Víš, jak to tam miluju...[img]
AKRO>JV - Bohužel, tentokrát s tebou v něčem nesouhlasím! Okomentuji pouze věci o kterých jsem psal!
Genoud - podle mě to 125 Kreidler byl, viděl jsem ho zblizka v parkovišti a označený jako Kreidler byl. Může být, že měl motor MBA, nevím. V každém případě se už tehdy hovořilo, že je to jediná 125ka kterou Kreidler vyrobil.
Rudolf Duba jistě možná někdy na dvoutaktu startoval, ale určitě né, když dojel v Brně osmý. To jel na čtyřtaktu 350 ccm.
S tím Finskem souhlasím, opravdu na ČZ 350 jel F.Šťastný poprvé ve Finsku v Imatře v roce 1966 a né až další závod v Belfastu jak jsem napsal.
Ten typ Hondy RC 166 je pětiválcová 125 ccm a né 6V 250tka jak tady píšeš! Ty dva další výfuky jsou na druhé straně! S tou 250kou nemáš pravdu, je to Taveriho vítězný stroj z Brna 1966!
To číslo 28 z roku 1957 v Brně nemusí být G.Havel a klidně to může být F.Helikar, přesně to nevím! Pokud máš program z těchto závodů máš jistě pravdu! Na tovární Jawě tam tehdy startoval i Berkman, nevím, mohl by to být i on! To se dá asi zjistit už jen z programu.
Ta Honda na těch dvou obrázcích je definitivně RC 166 dvěpade šestiválec,jak ji jezdil Hailwood. Má na každé straně tři výfuky,je to hezky vidět.
Ta Taveriho stopětadvacítka co myslíš to byla RC 149.Ta má na obou stranách po dvou výfukách a ten pátý je vyveden na pravé straně pod sedátko.
Naposledy editováno 02.02.2010 16:32:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
První je start z Bratislavy 350 z roku 1972! Zde bych chtěl poprosit Retra nebo Rissa46 o identifikaci č.7? Dle mne by to právě měl být Rudolf Duba na ČZ 2T.
Druhá ti dokazuje, jak vypadala Honda 125 pětiválec! Jinak v příspěvku 3344 je krásně ta 250 vidět i s tím č.7 - TT 1967 Mike Hailwood!
Joe Genoud - jen otázka ! Joe bodoval v roce 1981 v MS s MBA125, takže dle tebe si přivezl v týmu s Rolfem Blatterem raritní Kreidler do Hořic??? O kterým tady mimo tebe nikdo neví? Nevím jaké máš zdroje, ale můj říká MBA!
A ještě připomínka, v roce 1954 jel Gusta Havel 16ky kola.
Měj se fajn
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
[img] sú to 16ky? Čím viac na to čumím, tým viac mi z toho šibe
Naposledy editováno 02.02.2010 18:44:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
PietroTedesco>Genoud Joe - Švícarsko - Kreidler 125 - Hořice 1981 příspěvek 3173 [img]
Tak pánové k této fotce tedy roku 1981 startoval s číslem 60 v 125ccm Genoud Joe na Kreidler.Mám to tady před sebou v programu.Jen pro zajímavost v roce 82 nejel vůbec 125 ani 83 a v roce 84 to jel na MBA s číslem 50.Tak to asi k tomu vše.Na 50ccm mi to podle kol nepřijde tedy.Naposledy editováno 02.02.2010 20:55:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
PietroTedesco>Tak pánové k této fotce tedy roku 1981 startoval s číslem 60 v 125ccm Genoud Joe na Kreidler.Mám to tady před sebou v programu.Jen pro zajímavost v roce 82 nejel vůbec 125 ani 83 a v roce 84 to jel na MBA s číslem 50.Tak to asi k tomu vše.Na 50ccm mi to podle kol nepřijde tedy.
Neřeš to! Řekl to přece JV a ten má monopol na pravdu! Když řekl, že jel Genout na MBA 125, tak to tak určitě bude! Na motorce sice bylo Kreidler, ale nenechte se mýlit! JV pozná vše i na fotkách, kde není vidět skoro nic a na první pohled z fotky pozná i rozměry kol! Jako na té fotce Havla z roku 1954! Na snímku to sice vypadá jako 19" kola, ale omyl! JV má pravdu ve všem, on přece přesně ví, že Havel jel v roce 1954 na 16" kolech!
Naposledy editováno 02.02.2010 21:30:21