Téma: Honda crf 250X
 
1.2.2010 v 21:28
MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI S TIMTO STROJEM?ZAJIMALO BY MĚ CO TO VYDRŽÍ A JAK SE OVLADA V TERENU.a JAKEJ TAM JE ROZDÍL OPROTI CROSS CRF250.JESTLI TO NENI MOC OSTRE NA ENDURO LESY ATD......DIK

Honda crf 250X

2.2.2010 v 06:42 | Nahoru | #31
Ciba> Ak vieš anglicky, tak kukni toto fórum. Je to fórum týkajúce sa CRF 250X. Je tam viac tém týkajúcich sa týchto kitov. Tiež som o ňom chvíľu uvažoval na WR, ale ešte som sa nerozhodol, či mi to vôbec treba.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:05 | Nahoru | #32
Ahola má Xko.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:10 | Nahoru | #33
prackarr> Nechcem sa hádať, ale myslím si, že Mika jazdí CRF 250R upravené HM. Nie X.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:11 | Nahoru | #34
Já taky ne,ale má tam startér,ne? Navíc on jezdí 450.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:23 | Nahoru | #35
prackarr> Áno so 450 máš pravdu , ten štartér sa mi zdá, že tam nemá. Hádam príde niekto kto to vie. Ja som bol doteraz v tom, že to je R. Je ale možné, že máš pravdu.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:26 | Nahoru | #36
úpravu HM má,ale je to Xko,ne Rko. Na 100% to nevím,ale jsem o tom přesvědčen,takže pokud je tu někdo,kdo to ví na 100%,tak se rád necháp poučit.
Doted jsem žil v tom,že Mika má Xko.
Jinak,koukal jsem na nějaký jeho fotky,a vypadá to podle motoru fakt na Xko. Je tam startér a není tam průzor! Ty fotky nejsou moc detailní,ale podle toho,co jsem viděl to tak vypadá.

Naposledy editováno 02.02.2010 07:34:29

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:34 | Nahoru | #37
Tu o tom niečo píšu, ale tej talianskej hatlanine nerozumiem a neviem to prepnúť na angličtinu .

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:35 | Nahoru | #38
Jinak,koukal jsem na nějaký jeho fotky,a vypadá to podle motoru fakt na Xko. Je tam startér a není tam průzor! Ty fotky nejsou moc detailní,ale podle toho,co jsem viděl to tak vypadá.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:38 | Nahoru | #39
Tak potom budeš mať asi pravdu :). Aspoň budeme do budúcna vedieť.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:39 | Nahoru | #40
Na tom bych se i docela rad svezl i kdyz je to teda honda

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:57 | Nahoru | #41
Tak aspon by jsi poznal,co je to,svézt se na pořádné motorce. Neboj,na lepším se jezdí snadněji,takže by jsi to jistě zvládl.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 07:58 | Nahoru | #42
No to je samozřejmé

Honda crf 250X

2.2.2010 v 08:00 | Nahoru | #43
Tak bud ve střehu,třeba na tebe taky přijde řada.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 08:12 | Nahoru | #44
Jasný šéfe jsem ve střehu. Ale mám pocit, že na mě ta řada ani nedojde :)

Honda crf 250X

2.2.2010 v 08:17 | Nahoru | #45
To je jako v životě. Někomu to holt dojde,někomu ne. Nikdo není dokonalý,tak si z toho nic nedělej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

2.2.2010 v 10:28 | Nahoru | #46

prackarr>Jinak,koukal jsem na nějaký jeho fotky,a vypadá to podle motoru fakt na Xko. Je tam startér a není tam průzor! Ty fotky nejsou moc detailní,ale podle toho,co jsem viděl to tak vypadá.



In any case Mika Ahola rides a CRE 250R by HM honda , its a R converted for enduro

Takže má CRF 250 R od HM. Jinak HM překopává jak CRF-R, tak CRF-X. Takže HM mužeš mit buď ostry jenom s kopačkou, nebo klasicky enduro se startérem

EDIT:


Naposledy editováno 02.02.2010 10:29:58

(reakce na) Honda crf 250X

2.2.2010 v 11:23 | Nahoru | #47
Navrc.TT-R> tak , tak

navíc Mika jezdí fabrickou HM, u který základ tvoří klasickej motokros, má tam ale poskládanou převodovku, přesně podle požadavků, několikrát jsem si jeho motorku fyzicky prohlížel na WEC a vyptával se mechanika.. dá se říct, že to byl jeden z impulzů, proč jsem dal X pryč a koupil R a přestavěl na enduro - částečně, 18kolo, stojánek, funkční světla, výfuk pro klidnější průběh, jen tu převodovku mám pořád motokrosovou..

(reakce na) Honda crf 250X

2.2.2010 v 11:32 | Nahoru | #48
Ciba> dodává ho třeba firma Athena. kit obsahuje všechno, co potřebuješ, včetně těsnění, dá se to samozřejmě vyřešit i převrtáním originál válce a dodáním pístu s větším průměrem..

Honda crf 250X

2.2.2010 v 16:28 | Nahoru | #49
Asi to tak bude. Já myslel,že tam má startér. Víka motoru má Xkový ,to je na fotce vidět.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 16:45 | Nahoru | #50
jen pro zajímavost s tím startérem jede málokterej profík, např. když jel Salminen Ktm 450 neměl starter, Aro na exc 300 taky ne, Cervantes na exc25Of motokrosovej motor bez starteru atd. ..

Honda crf 250X

2.2.2010 v 16:48 | Nahoru | #51
...asi jsou jim milejší kilogramy dolů...

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

2.2.2010 v 17:04 | Nahoru | #52
prackarr> Asi hej, v mojom prípade radšej pár kíl navyše. Predtým som mal HSB bez štartéru, už by som nemenil. Neni nad pocit v kopci alebo v blate po zdochnutí motoru len stlačiť tlačítko. Hlavne pri mojich 175 cm a skrutkovanom pravom bedernom kĺbe.

(reakce na) Honda crf 250X

2.2.2010 v 17:08 | Nahoru | #53

volodaj>prackarr> Asi hej, v mojom prípade radšej pár kíl navyše. Predtým som mal HSB bez štartéru, už by som nemenil. Neni nad pocit v kopci alebo v blate po zdochnutí motoru len stlačiť tlačítko. Hlavne pri mojich 175 cm a skrutkovanom pravom bedernom kĺbe.


Přesně tak.
Co máš teď? WR?

Honda crf 250X

2.2.2010 v 17:12 | Nahoru | #54
Áno, WR 250f, r.v. 2006. Zistil som, že sa mi na nižšom obsahu jazdí lepšie. Zatiaľ som bol jazdiť len pár krát, ale som maximálne spokojný. Jediné čo mi chýba, že to je US verzia a nie je možné to prihlásiť. Moc po ceste nejazdím, ale istota je istota.

Honda crf 250X

2.2.2010 v 17:14 | Nahoru | #55
je to samozřejmě o hmotnosti, a kromě exc 300 taky o výkonu..

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

2.2.2010 v 21:00 | Nahoru | #56
Tak jsem hledal ten kit, na USA stránkách za to chtěj 17 litrů. A pak sem to normálně našel i na našich asi za 15. Tak že si zvednout výkon můžu třeba i výfuckem a jinýma kravinama a vyjdemě to i levněji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

2.2.2010 v 21:47 | Nahoru | #57
Ciba> no nevím, jestli levněji, já dal za výfuk 22tis.. v každým případě obsah ničím nenahradíš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 10:48 | Nahoru | #58

sumavahonzi>Ciba> no nevím, jestli levněji, já dal za výfuk 22tis.. v každým případě obsah ničím nenahradíš..



njn, akrap něco stojí ... :)

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X

3.2.2010 v 11:28 | Nahoru | #59
procross> Jdi do 450 klidně zase husara oproti 550 je to obrovskej rozdíl v dávkovatelnosti výkonu a hravosti - únava. Přesně tohle řešil kamarád a neustále řeší kluci kolem - 550 je /kopyto / na velký ježdění/motard - myšleno rozlohou a možností prodat výkon - nebo musíš mít formu a být vyježděnej.
450 - jakákoli je optimum co do servisu tak použití. 450 husar je sametovka dole a nahoře nepoznáš zásadí rozdíl. Kdybych na Husarech neměl najeto přes 1000 hodin tak ti to sem ani nepíšu.

250 endurko je buď pro sváteční jezdce nebo starší pány, dámy.... jak tomu začneš dávat za uši rychle se to unaví a projeví. Stačí víc bahna delší výjezdy a budeš řešit zase problém s výkonem.

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X

3.2.2010 v 11:42 | Nahoru | #60
Mikka Ahola nikdy CRF-X nejel, neměl by s ním moc šancí. Jede ostrou CRF-R, ale upravenou samozdřejmě na enduro.

Letos jede crf 450 R, do loňska dvě sezony CRF 250 R.




HONDA CRF-X 25O je velmi dobrá motorka, dá se na ní i pěkně závodit a celkem drží. Pár jsem jich otvíral a vím že i otevřená na full, ježděná ostře na závodech vydržela 150mth. bez závady. Pak se musely vyměnit ventily a píst.

Oproti WR250 (alu frame), jede o dost méně, ale má pěkný průběh výkonu. Nelíbilo se mi jak je ta motorka tlustá a opticky těžká, při jízdě mi vadilo těžiště na přední kolo.
Špičková je přední vidlice, která byla nejlepší do lesa na které jsem kdy jel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist