Jinak nějaký počtení tady
http://forum.motorka...iewtopic.php?id=5739
a megatuny počtení v angličtině tady:
http://www.thumperta...orumdisplay.php?f=25
2 reakcí na tento příspěvek Drz 400
celkem mě taky zaujala, ale světlost 300mm a hmotnost 133kg nejsou parametry nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek Drz 400
A je pravda že ostrá konkurence je parametrově a výkonově lepší.. jenže jsou to prostě endura odvozený z motokrosů a tak se na nich taky jezdí, se vším všady. Kdežto DR-Z je mnohem víc "pro lidi". Motor si dá líbit všechno, oproti ostrým mašinám prakticky nevibruje a celkově je ta motorka přátelská, ale zároveň v ostré verzi umí i zatáhnout a je pro každou špatnost ;)
Po přečtení všech testů a názorů jsem se klonil spíš k WR450, dokud jsem DR-Z nezkusil a prostě mě sedlo. :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
http://forum.motorkari.cz/message_list.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
"Na blbnutí" by mohla být dobrá třeba WR250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Asi si to postupně fšechno půjčím a otestuju.
co za DR-Z Jak se servisuje, pohoda ? je ke všemu dobrej přístup ? Co vidle ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Jinak o podvozku se vyjádřil motokrosař Kubajs že je super a jeden kamarád kamaráda co má WR450 projitý skrz naskrz tak o DR-Z motoru prohlásil že je technicky moc dobře vyřešenej.. ale víc nevím, nejsem moc technik a nemám na podvozky apod cit. Ale určitě nečekej že to bude po polňačkách plout jak tvoje natuněný báwo ;) Je to spíš takový neposedný kolo. Jiank udržovat se to musí, intervaly oleje u ostré vychází tak 2000 km, ale v terénu to je pohoda. Já sem měl problém s vymačkanýma torzníma pružinama a čepama na spojce, oprava za 4000,- jinak nic. Zatím vím o dvou v ČR co se dost drsně vysypaly, ale zas jsou desítky jiných co drží a drží. Těžko říct, já tomu svýmu věřím.
Kdyžtak jestli pojedeš zas na EV tak to můžem porovnat, když půjčíš bramboráka ;)
A ty chceš koupit novou? Si nejsem jistej jestli ostré DR-Z nové seženeš, ona totiž už skončila výroba.. navíc prý 2007 ostré už jsou kvůli homologačním limitům dost seškrcené, prý jsou to už prakticky jen lehčí tupé verze. Bych se podíval po nějaké zánovní ojetině. A WR je cenově v ojetinách podobně, ale jak říkám, zkus všechno
Ještě nejsem spokojenej na pozvolných nerovnostech a trochu při dopadech. Jdu až na zem. Snad to bude lepší až prodloužíme přepákování, aby bylo vejš a možná dám i tvrdší pero. Beba totiž měl o 40kg méně a je malej - tak to měl dole aby dosáhl na zem.
S kroskou uvidím, zatím prostě uvažuju jako hračku na blbnutí, když se mi nechce tahat autobus :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
I když to bylo v Americe, kdovíjak to je jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
nástupce DR-Z by měla být RM-Z předělaná na enduro, ale to už bude ostřejší.. no jestli se povede Suzuki stáhnout na minimum vibrace a velká pružnost motoru jako u DR-Z tak by to nemuselo být špatný, ale jestli to bude jen zas kroska s pětkou a se světlama tak čau
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Jezdil jsem DRZ 400S jednu sezonu. Moto je abs. bez problémů. Skvělá ergonoie, blízký ovládání ostrým endurům. Oproti TTR sportovnější. Moto je úzká, sedíš hodně blízko řidítkům, jakoby nad nádrži. Bystře se ovládá. Podvozek je dostatečně robustní se stavitelným útlumem, což je skvělý. Moto kdykoliv startuje i po pádu a přehlcení karb. Brzdy no problem. Výhodou je exp. nádoba chlad. systíému. Při přehřátí si odplivne vodu do nádobky odkud se vrací zpět do okruhu.
Mínusy, co mi vadilo. Průběh výkonu, přesněji řečeno převodovka. Je pouze 5. stupňová s jednotl. převody daleko od sebe. Do terénu je nutný poomalejší sek. převod, pak ale klesá cest. rychlost výrazně pod 100km/hod. Oproti 600ccm (třeba TTR) ji musíš v kopci prostě pořádně nakrmit. Krouticí moment je nižší, při nedostatku plynu ji v těžký pasáži lze i zadusit.
Víka karteru, jsou z hočíku. Při pádu hrozí lehce průraz. Chce to pořídit pořádnou lyžinu pod motor, co kryje z boku i vod. pumpu a část karteru.
Originál řidítka jsou prostě skandál. Klasický plecháče a šíleně tvarovaný. Pomůžou tomu nějaký "zubehorový" Magury.
Celkově skvělá moto. Škoda jen že nemá 6-tý kvalt. Tak jako její předchůdkyně DR350. Ta, ač má nižší výkon, ji v rychlých pasážích lehce stíhá.
Tak hodně zdaru a ať to jezdí! Filip TTR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Šestka by hodně na silnici pomohla, nebo i delší pětka, já mám ostré s řetězovkou 15-48 nebo tak nějak a po silnici je reálná rychlost tak 90, max něco přes 100 při předjíždění.. ale zase v terénu není problém jet krokem bez spojky.
Krouťák odspoda mě u ostré přijde pocitově srovnatelný se sériovým XR, jak je na tom tupá nevím, ale je pravde že je třeba pro rychlou reakci ty otáčky držet. Zas na druhou stranu i když to odspoda kdovíjak silný není tak aspoň jede a necuká jak ostrý krosy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Někdy se mi zdá, že se poslední dobou na hobby endurech šetří tak, že snad níkdo ani nemá zájem na jejich dalším vývoji. Máš na výběr pouze ostrou verzi nebo cest. skůtra. Kde že je doba 4-taktních 250, 350, 400 XR, DR, TT, KLX ...?!
Zaplať pánbůh za BMW G650, snad první vlaštovka nového věku!
Zatím musí dál makat naše stařičký XR, DR, TTR s letitými konstrukcemi. Ještě že "naši Italové v Belgardě " jsou pro každou špatnost a troufli si jít tenkrát tak trochu proti konvencím, když postavili TTR:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Já kdybych si nemohl dovolit dvě motorky (DR-Z a Biga) tak mám asi taky něco jak ty, nebo DR650 SE nebo TE610E
a ty máš jaký TT, elektrický nebo kick?
Jak ti chytá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
Tohle dobře řeší montáž ochuzovače. TTR má na to přizpůsobenej karbec, místo ucpávky se připojí ventil ochuzovače. Kamarád to tak má a TTR mu chytá kdykoliv. Musím to doladit.
Zatím jsem se koupi dvou moto bránil. Kombinuju tak offroad a turistiku na jednom stroji. Dá se to, ale optimální to není.
Možná se nechám zviklat a pořídím na cestování ještě jeden stroj. Obzvlášť když teď pořídíš starý dobrý dobrý enduro docela levně. Viděl jsem na tipmotu třeba Big 750 za 50 tis Kč, nebo XT 600Tenere za 35 tis Kč. To je nádhera!
Šetří síly a to je na enduru sakra potřeba
Já jsem svýho Biga koupil za 40 :) a je až na škrábance v parádním stavu, dal jsem 5000 za komplet prohlídku a seřízení a novej rozvďák, 4000 sem vrazil do tuningu a jezdím a jezdím :) Není to teda jak zánovní mašina, sem tam se nějaká drobnost najde, ale skvěle doplňuje co nemůže nabídnout DR-Ztko
Jak to tady čtu, vidím, že fandů DR-Z je čím dál více..., tak připojím taky nějaké slova chvály na tento báječný stroj.Vlastnil jsem ještě minulý rok DR-Z400S, ale v sérii mi
opravdu moc nevyhovovala,tak jsem ji opatřil otevřenějším výfukem, poté sériovým z verze "E" a kitem karburátoru.Pak se ještě více přiblížila té ostré verzi, hlavně průběhem motoru.
Ale reakce na plyn,bohužel kvůli karburátoru ( podtlakovému heblu,jak to nazval jeden můj známý ) zůstala stejná. Jinak kromě váhy jsou obě verze dost podobné.Asi nejlepší volba je DR-Z400 s kick-startem , jakou má Vespa.Ale já bych dnes enduro bez startéru asi nechtěl.Někomu to nevadí...Jinak super motorka, skoro bezúdržbová,je to plnohodnotný nástupce modelu DR350,kterou jsem měl předtím,jen škoda toho 6-kvaltu,
opravdu by se moc hodil.Konstruktéry fakt nechápu.... :(
Bratr měl DR-Z400E,tak víc jaký je rozdíl mezi oběma verzema.Je to taky super stroj,
ale sehnat ho "na papírech" je docela problém.
Model 2007 "E" je už asi opravdu ošizený o ostrý karbec Keihin FCR39,taky jsem to někde četl.Ale dá se přihlásit i sehnat.Už by to ale chtělo obnovit. Ten samý model dělat 7let je docela dost.Snad se Japoncům pro rok 2008 konečně rozsvítí v palicích a uvedou new enduro.
Jinak jsem přesedlal na WR450 a pořád si nejsem jistý, jestli to byl dobrý tah.
To je úplně jiný stroj....., prostě závodní náčiní, ale z ostrých endur asi nejlepší volba.
jediné plus oproti DR-Z je el. start+kick, menší váha,plast nádrž,lepší podvozek.
Zato jaké zvuky se linou z motoru je hrůza, to Suzuki nezná.Její motor je jak šepot květin.
Suzuki DR-Z FOREVER!!!! ;)
1 reakcí na tento příspěvek Drz 400
Dobrá řeč! *yes*
Petr 11 píše: Filip0>Zatím musí dál makat naše stařičký XR, DR, TTR s letitými konstrukcemi. Ještě že "naši Italové v Belgardě " jsou pro každou špatnost a troufli si jít tenkrát tak trochu proti konvencím, když postavili TTR:)
Dobrá řeč! *yes*
tohle nechapu ? vysvetlit :D
3 reakcí na tento příspěvek Drz 400
pokud bych dal ten ochuzovac a fungovalo vy to na jednicku,asi bych prestal resit drz,ale uvidime
takze veskery info ohledne ochuzovacu sem
dik
1 reakcí na tento příspěvek Drz 400
http://forum.motork...p?pid=360711#p360711
- moh by mi nekdo poradit - rad bych to dal dokupy dneska....
diky moc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drz 400
- Povolíš víčko. Vidli ještě na moto posunout v brejlích nahoru, brejle dotáhnout, pak jde povolit.
Trubka kluzáku sjede volně dolů.
Objeví se pružina, skrzní vede trubka útlumu a dorazu.
-Stáhneš pružinu trochu dolů, asi 3cm, zapřeš za hranu kontra matky (klíč 17 tuším), tou povolíš víčko od trubky útlumu.
Sundáš víčko, stahneš pružinu. trubka útlumu spadne dolů.
Pak už lze vylít a vypumpovat olej.
Jestli chceš vidli rozebrat úplně, nic složitýho. Kdyžtak mi klidně brkni, poradím ti: 777 612 644.
Hodně zdaru!