Tak jen kliknete prosim.Nechci se hadat,pripadne prosazovat svuj nazor.
Myslim ze anketa sama vyvrati to co vetsina z vas tvrdi.
Naposledy editováno 06.02.2010 10:14:40
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
imho
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Sleeper1>Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z domněnky, že přežije na supersportu...
imho
dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!
Jinak anketa je zajímavá, ale nědělal bych si naděje, že ukáže na nějakou "pravdu". Lidi věřej hroznejm pitchovinám.
Naposledy editováno 06.02.2010 10:51:52
samozřejmě že pokud má člověk rozum, může si koupit jakou mašinu chce....
samozřejmě až na pár vyjimek, je potřeba přinejmenším naučit se zacházet s tim citlivým plynem a jsou mašiny u kteréch je největším problémem na jedničku udržet přední kolo na silnici
jenomže problém nastává ve chvíli, kdy ten člověk řekne že sice je to jeho první ale šestka je na něho slabá, je jasný, že tenhle člověk rozum mít nebude a trpí představou že on to dobrzdí a naklopí tak jako ostatní, proč zrovna on by nemohl
zkrátka nedostatek soudnosti a respektu
4 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
NoFear4>Je to o hlavě!
Jo, tahle hláška je nejvíc, kor když to nějakej truhlík nakuká mladý buchtě, co neseděla ani na fichtlu...
Hele ať si každej dělá co chce. Jezdím navštěvovat kámoše do rehab. centra v Kladrubech a tam si člověk mrtě uvědomí, že zdraví je fakt jen jedno...!
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Naposledy editováno 06.02.2010 11:33:46
2 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Nehlasuju, vražedná mi přijde kombinace výkon/nezkušenost/hlava.
Ale hlava ne v tom smyslu, jak se tady pořád tvrdí, že se dá jezdit na čemkoli, když se jezdí "hlavou", páč podle mě si musí člověk zafixovat nějaký reflexy, blbej příklad, ale nic chytřejšího mě nenapadá - štěrk - automaticky hamtnu po přední brzdě - válim se ... což by vyježděnej člověk neudělal. Když to řeknu za sebe, tak záleží s kým člověk v začátcích jezdí a úplně nejhorší je, když člověk ještě nemá zautomatizovaný jak motorku ovládat (já jsem si pořád jak debil v hlavě opakovala co tam mám zařazenýho za stupeň ) a už je nucenej někomu stačit. To jsem nenáviděla, panikařila jsem a jednou jsem se rozbrečela, páč já měla jawinu a čerstvej řidičák a ostatní japonce a pořád do mě hustili, že jedu pomalu, že musim rychlejš, aby se nemuseli táhnout ... Tak jsem pak radši jezdila sama. V autoškole naučej hovno, ale pak podle mě hodně záleží na tom s kým člověk jezdí, kdo ho učí dál a hlavně žádnej stres, pak je chyba hned. A u chlapů je to spíš tak, že se přeceňujou, i když maj prd naježděno.
matrixbiker>Nezkušenost tolik lidí nezabije, jako spíš zbytečný riskování v provozu. Sám se divim co mi v provozu prošlo. Čím slabší stroj tim víc času máš reagovat na neočekávanou situaci. Kdyby se v 16 dávali řidičáky na neomezenou, tak nemáš každej víkend 3 mrtví, ale 6.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
2 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Che>Vojenský letectva desítek států řešej úkol, jak vychovat co nejrychlej a nejlíp piloty na nadzvukový stíhačky - proč si myslíte, že se začíná na vrtulovejch strojích a přes podzvukový stíhačky se de na nadzvukový???? Dyť přece je nejlepší posadit ucho ROVNOU do gripenu a won to hned zvládne, má přece HLAVU
nebo takhle: