Naposledy editováno 12.02.2010 21:36:23
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Jo, díky. Ptám se hlavně proto, že jsem cca před 15mth měnil olej a vidle byly bez jakékoli vůle. Dával jsem tam syntetiku od Fuchse, kterou používám i na silnici do Marzzochi a bez problému. Po té výměně už nešla vidlice tak plynule, jako před tím a teď už je tam znatelná vůle a je to na výměnu. Ale třeba už byly těsně před smrtí a ten olej na to neměl žádný vliv, k čemuž se teda přikláním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Zajímavé poznatky. Olej budu stejně kupovat, tak dám WP. Při repasy používáš Pivot, All Balls, orig. nebo nějaké jiné alternativy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
motorku si nechávám max.tři roky a to tlumiče spolehlivě vydrží
ale i u těch co jsem prodal majitelé s vidlicí pak nic nedělali a funguje bez problémů klidně pět let
jediné co dělám, je výměna oleje tak po 100mth (ale to už je dost pozdě, mělo by se dřív)
nic jiného (gufera, pouzdra, prachovky atd) jsem nikdy nemusel měnit, ani po 300 -400 mth
kolik máš najeté že děláš repasi ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Teď tam bude 250mth na počítadle. Ale jestli je to opravdový stav, nevim. Je tři roky stará a já ji kupoval na jaře se 160mth. Dělal jsem komplet g.o.(tím myslím opravdu g.o )motorky a ty vidle jsou poslední, co mně čeká. Netečou, ale vůle už je tam dost velká a je cítit i v řídítkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Jj. Něco tam bude špatně Myslím, že nic jiného než futra to nebudou. otázka je, proč ta vůle se projevila v tak málo hodinách. Jestli je to normální, že pořád dobrý a najednou konec během 15mth.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
s velkou vůlí u husaberga jsem se už setkal a byl to průser, po výměně futer tam byla pořád vůle, nakonec jsem zjistil, že byli vyběhaný samotný pláště - těla tlumičů
p.s. pro zamezení je dobré měnit olej a při výměně tlumiče dokonale vyčistit - černota ve starém oleji je jako jemná brusná pasta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Ta vůle tam neni dlouho. Tak doufam, že to nebude větší průser, než ty futra. Když je měníš, jaký futra používáš?
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
tomi> ...jsem cca před 15mth měnil olej ...
tomi>Tak jsem to dnes rozebral. Futra měly trochu vůly, ale nebyly ještě nijak vydřený. Zato bordelu mraky jak v oleji, tak uvnitř pístu,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
Ten olej jsem měnil, ale nerozebíram při tom celej tlumič.
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
akorát to zapumpování a otočení je asi potřebné udělat několikrát, aby se válec fakt vyprázdnil
já akorát na rozdíl od tebe odšroubuju ještě tu spodní matici co je na ní kompresní ventil a olej pak vyteče kompletně sám i z válce
a když jsi olej měnil předtím tak byl tlumič potom čistý
kdyby v něm bylo taky tolik humusu jako teď po rozebrání, asi bys to nepřehlíd
takže se ten bordel udělal v novém oleji během 15 mth ?
Naposledy editováno 15.02.2010 17:11:29
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
[img]
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
K těm vůlím:
Na WP je vůle standartně 0.25 mm na pouzdro - takže žádnou paniku. Teď jsem obědnával nový značkový pouzdra s tím že po 650hod už na nich vůle bude. Zlepšení co se týče vůlí je minimální - určitě se zlepšila ta kluznost.
Vana666:
Neopreny jsou fakt dobrý - odzkoušeno na tvoji radu. Ale problém mám s tím že se prostě nevejdou - při kompresi se dole namačkaj a roztrhnou mi dole ten plast na ochranu. Dokonce jsem je nechal koukat dolů jen z části a i tak se jednak roztrhaly a druhak to samý. Jak to řešíš ty?
neoprén mám dole normálně stažený drátem asi 3 mm od konce, přitom těsně přiléhá spodním koncem ke spodnímu hliníkovému úchytu osky
a nahoře ho mám taky stažený drátem (osvědčil se nejlíp) cca 3-5 cm nad spodním koncem nosné trubky
funguje to , nic se netrhá, bordel dovnitř nejde
někdy se po čase (spíše vyjímečně) roztrhne neoprén o brzdový kotouč
ale třeba s pravým nemám vůbec problém dokud úplně neztrouchniví, tj. cca sezónu vydrží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase WP. Jakou sadu?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Repase WP. Jakou sadu?
Zkoušel jsem kam až jde vidle při kompresi, jde tak 2mm od spodního úchytu osy - ten neopren se tam nemá kam vejít - musel by se rolovat na nosnou trubku.
[img]