2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
Bubrak ZX10R>Ty grafy sou divny, podivej se na 11000 otacek, Honda je tam s kroutakem pod Yamahou a pritom vykon ma vejs. Blbost.
Co se ti na tom nezda? Namaha je preci Big Bang jako 2val ne?
Proste na vrchu nejde a to je cele... To BMW to taaaahne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
dáma_v_sedle>verybusy> Pravda, hlídá zadní kolo páč bychom ho u dvouválu měli stále v luftě
a kdo to chce rozflákat, stačí všechno vypnout a blbnout
co byste měli stále v luftě?! To zadní kolo?!
Mylíš že 2hrnek jde na prdel líp jak čtyřvál???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
z-x-r>Co se ti na tom nezda? Namaha je preci Big Bang jako 2val ne?
Proste na vrchu nejde a to je cele... To BMW to taaaahne
Nezda se mi to, aby kroutak byl ve stejnym miste u jedny motorky vejs a vykon niz nez u druhy. To je proste nesmysl.
verybusy>Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.
to je samo nesmysl, 8 stupnu ma TC u Ducati-u baworu se da jen zapnout-vypnout ale zabira jinak podle rezimu palivove mapy: rain, road, track slick.
jinak ta trakce zasahuje pri rozdilu otaceni mezi prednim a zadnim kolem-takze kdyz ti jde predni do luftu tak u BMW zasahuje....
Ti testeri z Bike na tom jezdily na okruhu a vyzkouseli to-nevim co te vede k tomu s nima nesouhlasit, kdyz si na tom ani nesedel......
1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
pylot>RSV4 je druha nejhorsi jo?
napisal som, ze podla nazoru redaktorov z Bike magazinu. tiez casto s ich nazormi nesuhlasim.
2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
kawapepek>Lidi vysvětle te mi,co teda znamená ta zkratka bhp,co ty angláni používají v testech motohouse???Hodnoty bhp jsou v koních a odpovídají výkonu na zadním kole...Tak jsem blbej,nebo co ta zkratka znamená??
dobry opis je tu: Horsepower, v tomto pripade by som povedal, ze sa jedna o british horse power.
kawapepek>Lidi vysvětle te mi,co teda znamená ta zkratka bhp,co ty angláni používají v testech motohouse???Hodnoty bhp jsou v koních a odpovídají výkonu na zadním kole...Tak jsem blbej,nebo co ta zkratka znamená??
hp/bhp je skoro stejny tim se netrap...na zadnim kole to v UK udavaj RWP (rear wheel power) a to v jednotkach bhp
jinak vyrobci az na BMW udavaj vykon na klice, kterej nikdo jinej nez oni nemuze zmerit-takze casto trosku kecaj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
GRASSEL>co byste měli stále v luftě?! To zadní kolo?!
Mylíš že 2hrnek jde na prdel líp jak čtyřvál???
Čti a pak komentuj
1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
Bubrak ZX10R>Nezda se mi to, aby kroutak byl ve stejnym miste u jedny motorky vejs a vykon niz nez u druhy. To je proste nesmysl.
jj je to uplna volovina, z toho je jasny ze si grafy vycucal z prstu nekdo kdo nevi ktera bije..
verybusy>Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.
no oni ty kontroly trakce u tehle motorek csto bejvaj "pseudokontroly" tzn neni snimac otacek na kole ale cidlama co jsou na motoru to hlida jak rychle se motor roztaci, u zvedani na zadni je mozny ze motor-motorku dostanes do rezimu kdy si tahle pseudoTC muze myslet ze prokluzuje zadek (ono kdyz zaspojkujes na zadni tak dost casto kolo kousek proklouzne) a ubere vykon.. tim to ovlivni to jak "jde motorka na zadni"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
dáma_v_sedle>Čti a pak komentuj
no ono je tam doslova napsano ze hlida zadni kolo a ze jinak bysme ho u dvouvalcu meli porad v luftu.. coz je blbost na kteru grassel reagoval...
grassel: dalsi ze "slepych" majitelu V2 kteri si mysli ze V2 ma neco jako zatah navic, ze jde lip na zadni kolo apod.. ted v tomto pripade asi nejde o V2 ale lezatej dvouvalec coz na veci nic nemeni...
ale na HP2 sport bych se rad svezl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
Tož užijte si to své "chlapské" povídání.
no upřímně řečeno jsem si jeden čas (jako absolutní neznalec dvouválce) myslel že taky půjdou na prdel daleko snáz
tak to mi povídej HP2 sport je fakt krásný bávko, na to že nesnáším boxery tak tohle mě fakt bere, má to něco co tě prostě dostane samozřejmě taky proto že předek je jak kopírka z K1 je to fakt krásná motorka
no ale upřímně řečeno S 1000 RR je teda asi nejlepší litr dneška a myslím že teď budou muset japonci makat jak vzteklý což se poslední dobou říct nedá
konkurence z evropy jako RSV4 a BMW s 1000 rr je víc než velká
no tož kurva doufám že tu bude další revoluční BOOM jako R1 98, K1, K5
s ASSASSINEM bych se zrovna o tomhle moc nepřel jelikož je to (klobouk dolů) víc než chytrej člověk (zase si o sobě moc nemysli kámo, stejně seš mrdal a nic ti nepomůže)
navíc oba dva dvouválce známe a víme jak se to chová.