Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(
3.3.2010 v 20:14
V rámci zimní přípravy jsem ladil Jawičku a ejhle po nastartování během dvou až třech vteřin chcípne. Takže jsem nejpve vyčistil nádrž, rozebral a vyčistil karburátor, nalil novej benzín a stejný problém znova. Po nastartování tak tři vteřinky běží a chcípne:o(, takže nová svíčka, opět to samé. Takže pak předstit at jsem zkoušel od 2,5 do 4,5 před HÚ a stále to samé, jedno zda s přidaným, nebo prázdným plynem. Takže jsem ještě vyměnil karburátor za jinej a opět to samé. Pak jsem ještě vyčistil vfuky a td už si vážně nevím rady:o(
A to jsem myslel, že mě jawka po těch letech ničim nepřekvapí.
Máe někdo nějako radu, krom shození z macochy???


Naposledy editováno 03.03.2010 20:44:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

3.3.2010 v 22:42 | Nahoru | #31

Raptík>no vida tu jsem nezkoušel. tu co tam mám už je tam tak 10 a její původ je ze smtiště s prasklým krytem ale zatím s ní problém nebyl... takže tu zkusim, každopádně jiskra na svíčce se zdá být velká, jasně modrá. Jinak když už jsme u toho tk na můj vkus to házelo dosti jiskru i na kladívkách a o s použitím obou kondíků.



tak jsou oba kondíky KO, jiskřit na kladívku by to nemělo...kup NOVÝ kondík a vyměň cívku

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 00:00 | Nahoru | #32
Pánové, někdy je i kondík netřeba já jsem takhle jezdil docela dlouho na panelce - překopávka do krosu a měl sem "udělaný" dynamo na 12V , pak to prostě přestalo jezdit nechtělo to chytat, už jsem nevěděl co s tím mám udělat a pak koukám, že mi tam něco chybí - kondík jo na mládí jsou různé vzpomínky, dal se kondík a zas to jezdilo to jak z praku, ale divný bylo, že to jezdilo nějaký čas i bez něj

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 07:43 | Nahoru | #33
Začni od největší blbosti, mrkni na palivový vedení, jestli to teče jak má, odvíčkuj si nádrž atd. atd, a zkus sundat vzducháč. Píšeš že cca po třech vteřinách ja kaput, to je na zahřátí simeringu málo, to mě napadá kondík, ale jak říkám, mě se osvědčilo začínat od úplné blbosti, uděláš to opačně, motorka je rozdělaná na ponku a pak zjistíš, že to bylo benzínem - to by mě nas..lo.

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 14:38 | Nahoru | #34

Dr.fík> Jakou máš trysku?

Trysku mam 95 což je origo.V zimě sem ji tam dával,dřív sem jezdil s nějakou neznámou velikostí,číslo bylo nečitelný.

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 14:57 | Nahoru | #35
Hledej hledej, já jen čekám s čím přijdeš až to vyřešíš čím to bylo, běžně to bejvá prkotina

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 15:09 | Nahoru | #36

Dr.fík>Sory a přisrání do dotazu,ale taky mě zlobí Jawka.Konkrétně Jawa-Čz 175/356.Vůbec nechce startovat a když už chytně tak se neudrží a chcípne.Když přidám plyn tak se přidusí a otáčky jdou ještě níž.Abych ji dostal do otáček musim,přidat plyn,ubrat,přidat,ubrat a to samí rychle za sebou,pak se dostane do otáček.Když s ní jedu tak nemá moc výkon,je taková líná a po zastavení třeba na křižovatce se opakujou ty problémy o kterých sem psal na začátku.Předstih a odtrh sem ladil,ale bez výsledku.Poraďte někdo



Podle mě máš moc bohatou směs

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 19:02 | Nahoru | #37
Tak,měl sem sundanou nádrž a když se lehce zatáhl za VN kabel od indukčky na svíčku tak mi zůstal v ruce .zašrouboval sem ho pořádně a motorka studená chytla na první šlápnutí.Projed sem to ještě nebyl,ale snad to bude dobrý.

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 20:58 | Nahoru | #38

2stroke>tak jsou oba kondíky KO, jiskřit na kladívku by to nemělo...kup NOVÝ kondík a vyměň cívku


Kladívkama samotnejma to být nemůže??? oba kondíky jsou výrobce TESLA A jeden je fungl novej... jiskří to jasnou mjodrou jiskrou... takže špatně???

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

4.3.2010 v 21:08 | Nahoru | #39

_Polda_>Začni od největší blbosti, mrkni na palivový vedení, jestli to teče jak má, odvíčkuj si nádrž atd. atd, a zkus sundat vzducháč. Píšeš že cca po třech vteřinách ja kaput, to je na zahřátí simeringu málo, to mě napadá kondík, ale jak říkám, mě se osvědčilo začínat od úplné blbosti, uděláš to opačně, motorka je rozdělaná na ponku a pak zjistíš, že to bylo benzínem - to by mě nas..lo.


jak už jsem psal, tohle všechno už mám dávno za sebou. neměnil jsem jen tu indukční cívku, tak to ted zkusim a nechám se překvapit...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 15:04 | Nahoru | #40
Nechci rejpat, ale není třeba problém v tom, že to nemá sytič a vhledem k tomu, že je to studený, tak to zdechne? :) Nic víc jsi k tomu nenapsal, takže mě napadlo tohle jako první. Mám ČZ 180. Volnoběh držela jedině když bylo nad 20 stupn'ů, jinak ihned po nastartování bez přidání plynu prostě zdechla, i když to bylo přeplavený sebevíc. Dělal sjem to tak, že jsem mašinu vytáh z garáže, zavřel garáž, přeplavil, nakop, hodil jedna a alespoň 500 m jsem to nenechával běžet na volnoběh běž přidávání plnynu (kus u garáže jsem musel odbočovat na hlavní). Pak byla dlouhá rovinka, takže nedokážu posoudit, za jak dlouho se to ohřálo natolik, aby se udržel volnoběh (když je to studený, sráží se směs na stěnách, tudýž jde do válce hodně málo benálu, někdy tak málo, že to nestačí k zažehnutí směsy, proto se taky normálně používa sytič u karbürátorem živenejch motorů). Nejmí'ň sjem stím jel asi tak při 5 stupních. Nevím, za jak dlouho by se ohřál motor třeba při mínus deseti...Je to jen nápad, může to bejt cokoliv jinýho, ale při blbým kondíku většinou nechce motor do otáček, nemá vůbec tah, ale pokud není pod zátěží, jde vytočit v pohodě na místě. Já se seru s českejma dvoutaktama 10 let.- Vím, o čem mluvím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 16:02 | Nahoru | #41

Hofner>Nechci rejpat, ale není třeba problém v tom, že to nemá sytič a vhledem k tomu, že je to studený, tak to zdechne? :) Nic víc jsi k tomu nenapsal, takže mě napadlo tohle jako první. Mám ČZ 180. Volnoběh držela jedině když bylo nad 20 stupn'ů, jinak ihned po nastartování bez přidání plynu prostě zdechla, i když to bylo přeplavený sebevíc. Dělal sjem to tak, že jsem mašinu vytáh z garáže, zavřel garáž, přeplavil, nakop, hodil jedna a alespoň 500 m jsem to nenechával běžet na volnoběh běž přidávání plnynu (kus u garáže jsem musel odbočovat na hlavní). Pak byla dlouhá rovinka, takže nedokážu posoudit, za jak dlouho se to ohřálo natolik, aby se udržel volnoběh (když je to studený, sráží se směs na stěnách, tudýž jde do válce hodně málo benálu, někdy tak málo, že to nestačí k zažehnutí směsy, proto se taky normálně používa sytič u karbürátorem živenejch motorů). Nejmí'ň sjem stím jel asi tak při 5 stupních. Nevím, za jak dlouho by se ohřál motor třeba při mínus deseti...Je to jen nápad, může to bejt cokoliv jinýho, ale při blbým kondíku většinou nechce motor do otáček, nemá vůbec tah, ale pokud není pod zátěží, jde vytočit v pohodě na místě. Já se seru s českejma dvoutaktama 10 let.- Vím, o čem mluvím



dobrej češtyn

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 16:11 | Nahoru | #42

Raptík> Jinak když už jsme u toho tk na můj vkus to házelo dosti jiskru i na kladívkách a o s použitím obou kondíků.



Jak už byl onapsáno, asi jsou vadné oba, na kladívku by to jiskřit fakt nemělo.. Pokud to není kondíkem, tak i to jiskření může mít na svědomí špatná indukčka..

Naposledy editováno 05.03.2010 16:51:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 16:39 | Nahoru | #43

Dingo>dobrej češtyn


soráč. Prokletí dlouhejch textů, který si po sobě člověk nepřekontroluje :(

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 16:51 | Nahoru | #44

Hofner>soráč. Prokletí dlouhejch textů, který si po sobě člověk nepřekontroluje :(


ale jako dobrý, aspoň se člověk pobaví

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 18:03 | Nahoru | #45
Nezapoměl jsi přes zimu, že 356-ka má plusovou kostru?

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 19:06 | Nahoru | #46

Jawaha>Nezapoměl jsi přes zimu, že 356-ka má plusovou kostru?



Pár jednoduchých-jak pro koho úkonů a je to naopak

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

5.3.2010 v 19:17 | Nahoru | #47

Jawaha>Nezapoměl jsi přes zimu, že 356-ka má plusovou kostru?



To by byl dobrý fór

Na polaritu baterie už ale někdo upozorňoval

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 12:12 | Nahoru | #48
pavel88>

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 13:44 | Nahoru | #49
jen tak mimochodem nevíte o papírech na 175/356? Shání je spolužák....

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 14:58 | Nahoru | #50
může byt taky špatné těsnění mezi karburatorem a valcem

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 15:25 | Nahoru | #51

Jawaha>Nezapoměl jsi přes zimu, že 356-ka má plusovou kostru?


no jak která...

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 15:56 | Nahoru | #52
Hle příčina...
...

[img]

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 16:04 | Nahoru | #53
Tak nevim, zda jí mám hodit do pole nebo se jí poklonit za to jak mě potrápila... když si vezmu, že jsem kvůli tomu strávil tak 30 hodin v garáži, xkrát přehodil karburátor, zapalování, samotné kondíky i celý motor který jsem si musel poskládat ze dvou dalších, vyměnil kabeláž a pak se trápil, trápil a trápil... No teď si holka vrní bez škytnutí. Ještě jí budu muset poskládat a zkusit protjet, protože jsem tam nechal předstih nějakých 3,1 mm. No uvidíme. Ale děkuju za radu, jejíž realizace mi ve finále trvala tak 15 minut.
Jsem zas o něco chytřejší a to jsem si myslel, že mě po tolika letech co jí vlastnim na ní nic nepřekvapí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

6.3.2010 v 16:59 | Nahoru | #54

Raptík>Tak nevim, zda jí mám hodit do pole nebo se jí poklonit za to jak mě potrápila... když si vezmu, že jsem kvůli tomu strávil tak 30 hodin v garáži, xkrát přehodil karburátor, zapalování, samotné kondíky i celý motor který jsem si musel poskládat ze dvou dalších, vyměnil kabeláž a pak se trápil, trápil a trápil... No teď si holka vrní bez škytnutí. Ještě jí budu muset poskládat a zkusit protjet, protože jsem tam nechal předstih nějakých 3,1 mm. No uvidíme. Ale děkuju za radu, jejíž realizace mi ve finále trvala tak 15 minut.
Jsem zas o něco chytřejší a to jsem si myslel, že mě po tolika letech co jí vlastnim na ní nic nepřekvapí.



neříkal jsem to skoro na začátku, že to bude prkotina

Jenomže holt někteří lidi si tím musí projít sami a přitom stačilo postupovat systematicky a ne hned měnit karburátor atd.....

Naposledy editováno 06.03.2010 18:49:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

7.3.2010 v 07:59 | Nahoru | #55
Dingo> kdo by to řekl, jiskra byla jak od svářečky... ale co už je to v cajku, aspon jsem si připravil motor do zálohy, kterej stačí namontovat a jedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

7.3.2010 v 15:30 | Nahoru | #56

Raptík>Dingo> kdo by to řekl, jiskra byla jak od svářečky... ale co už je to v cajku, aspon jsem si připravil motor do zálohy, kterej stačí namontovat a jedu



Jakej používáš VN kabel z indučky do svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

7.3.2010 v 17:45 | Nahoru | #57

Dingo>Jakej používáš VN kabel z indučky do svíčky?


červenej platoej

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

7.3.2010 v 18:00 | Nahoru | #58

Raptík>červenej platoej


jakej? tomu prvnímu slovu rozumím klasika měděný žíly?

(reakce na) Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

7.3.2010 v 18:24 | Nahoru | #59

Dingo>Pánové, někdy je i kondík netřeba já jsem takhle jezdil docela dlouho na panelce - překopávka do krosu a měl sem "udělaný" dynamo na 12V , pak to prostě přestalo jezdit nechtělo to chytat, už jsem nevěděl co s tím mám udělat a pak koukám, že mi tam něco chybí - kondík jo na mládí jsou různé vzpomínky, dal se kondík a zas to jezdilo to jak z praku, ale divný bylo, že to jezdilo nějaký čas i bez něj



No divný.....kondenzátor je tam proto, aby pohltil zbytkovou energii po tom, co kladívko přeruší proud v primárním vinutí cívky. Když tam kondenzátor není nebo nefunguje, kladívko samozřejmě normálně přerušuje, ale zbytková energie se projevuje právě jiskřením na kladívku a tím pádem menší jiskrou na svíčce (sekundární vinutí cívky dává menší proud, protože bez kondenzátoru není přerušení primárního proudu tak rychlé a přesné). Takže se bez kondenzátoru dá nějakou dobu jezdit, zpravidla do doby než se opálí kontakty na kladívku.

Jinak je pravda, že některé 175 mají polaritu normální, např. moje taky, nemám tam totiž originál dobíjení.

Hele Dingo - když už jsi věděl, v čem je problém, že jsi to neřekl.....takhle to zase vypadá, že děláš jenom chytrýho, ale skutek utek....jako vždycky

Jawa 175 po nastartování hned chcípne:o(

7.3.2010 v 21:12 | Nahoru | #60
Alespoň teď vim že co sem napsal na začátku je pravda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... hrnous 333 Dnes v 18:01 JAVR
Úprava Jawy 175 Jawa 175/356 macgiver66 17 21.11.2024 v 18:12 Drakl
Blatník Jawa ČZ Jawa 175/356 drudva 11 29.10.2024 v 20:11 cmiral
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 4 15.10.2024 v 15:58 cmiral
Jawa 175 a pav Jawa 175/356 Rýša77 5 5.10.2024 v 00:58 Wejsada

TOPlist