trochu mi stoupla spotřeba, tak jsem šel hned po filtru a jak je vlastně to žebrování, tak v každém tom dílu byl naspod tak 3mm pruh prachu... tak jsem vzal malý šroubovák a opatrně jsem to "vyškrábal" do rohu a vyfoukl.. než jsem udělal všechny části tak jsem málem omdlel
no, tak se chci zeptat, jestli už to je zralé na výměnu, nebo stačí, když jsem to takhle vyčistil.. díky
Naposledy editováno 23.03.2010 20:10:31
Filtr je zkurvenej když je zanešenej prachem - zahodit.
Jako nouzovku to profoukni a neřeš nějaký póry bohajeho a filtrační papír ve vzduchovým fitru je z obou stran stejný a funguje tak i tak.
Nechceš snad na ten filtr dál jezdit dalších x tísic km? ale koupit co nejdříve nový.
Naposledy editováno 23.03.2010 23:17:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
BagoBorec>nebo tady máme všude příliš chytrý uživatele fóra...
Jasně že profukovat proti směru sání, vždyť by bylo proti logice rvát to ještě hlouběji do filtru.Na nějaký zanesený póry sere pes!
PS:A hlavně, jak už psal Dingo, je to NOUZOVKA!
si přečti ten delši přispěvek co sem před chvili napsal, v každem manualu co sem měl bylo vždycky napsane že se ma foukat ve směru sani,v protisměru bys ucpal pory,ale jasně,souhlasim že je to nouzovka,motorka si zaslouži raz za čas novy filtr
Dingo> jasně že je to foukani nouzovka,ale byla tu o tom řeč,tak sem napsal tak jak to je
Naposledy editováno 23.03.2010 23:18:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
--tomas-->si přečti ten delši přispěvek co sem před chvili napsal, v každem manualu co sem měl bylo vždycky napsane že se ma foukat ve směru sani,v protisměru bys ucpal pory,ale jasně,souhlasim že je to nouzovka,motorka si zaslouži raz za čas novy filtr
Prosimtě jaký póry?
viděl jsi někdy filtr jinak než na obrázku?asi si to moc barvitě představuješ.
sory, nemám nějak čas ani náladu se tady s tebou hádat, místo toho ti přikládám návod.Honda XR125L.Myslíš že jsi sežral víc moudrosti než tým japonskejch inženýrů, kteří ten návod dělali?
[img] že tomu, co jsem psal, odpovídá bod číslo 4.
Naposledy editováno 23.03.2010 23:24:20
BagoBorec>Prosimtě jaký póry?
viděl jsi někdy filtr jinak než na obrázku?asi si to moc barvitě představuješ.
sory, nemám nějak čas ani náladu se tady s tebou hádat, místo toho ti přikládám návod.Honda XR125L.Myslíš že jsi sežral víc moudrosti než tým japonskejch inženýrů, kteří ten návod dělali?
[img] že tomu, co jsem psal, odpovídá bod číslo 4.
hm,tak to vidim poprve že se to profukuje v opačnem směru,vždycky sem to všude viděl naopak,a pravě se všude o těch porech zmiňujou
--tomas-->kdybys to foukal z druhe strany(kde ten prach neni) vim že bys to vyfoukal lip,pač by ten prach odletěl pryč,ale zkurvil bys póry,protože ten vzduchač je udělany tak,aby jim proudil vzduch jen z jedne strany...kapišto?
Jsi si jist, že ten papír složen do harmoniky, má každou stranu jinak propustnou???
1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
SiSpo - Jestli si mel takto Dopraseny KN tak si koupil VYRAZENE nedodelky co se vozi cesi at usetri! Na Aukru jsem techto filtru nakoupil 5 a vsechny jak rikas. ale za smesnou CENU
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
z-x-r>naprcccs - Nechci ti kazit nebo lepsit naladu ale podle toho obrazku co si SEM zadal tak uz KN mas tedy si kup cistici sadu Umyj ho a mas pokoj
SiSpo - Jestli si mel takto Dopraseny KN tak si koupil VYRAZENE nedodelky co se vozi cesi at usetri! Na Aukru jsem techto filtru nakoupil 5 a vsechny jak rikas. ale za smesnou CENU
to nebyl můj filtr, to jsem tu jen hodil z netu mám tam asi normální, aspon teda žádná značka tam není a bylo to normálně papírové.
ještě jsem většinou četl, že karbec si s KNkem sám neporadí, že se to musí přetriskovat atd, je to pravda? do toho se mi už moc nechce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
naprcccs>to nebyl můj filtr, to jsem tu jen hodil z netu mám tam asi normální, aspon teda žádná značka tam není a bylo to normálně papírové.
ještě jsem většinou četl, že karbec si s KNkem sám neporadí, že se to musí přetriskovat atd, je to pravda? do toho se mi už moc nechce..
ano neporadi a ani strikacka je toho tu psane o tom dost..staci pohledat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
z-x-r>ano neporadi a ani strikacka je toho tu psane o tom dost..staci pohledat.
právě že jsem hledal, někdo psal že jo, někdo že ne.. takže nevím. Ladit se mi opravdu nechce..
takže nejspíš koupím normální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
chalco>naprcccs> Hoď tam KN ko, taky jsem ho tam teď šupl, laďák nemám, trysky jsem neměnil, jen se zkontrojuje popřípadě trochu upraví bohatost. Origo filtr jsem loni před dovolenou vysál vysavačem a spotřeba badla o litr dolů. Pocitove to s KN kem jede o dost svižněji.
to ten vysavač tolik pomohl? tak to taky zkusím, poměřím a uvidím, kdyžtak na něm něco pojezdím a třeba před Rumuskem koupím nový..
no, mě stačí už jak to jede s tím ladákem, taky podstatný rozdíl! ikdyž maxímálka klesla, ael to mi nevadí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
KN
z-x-r> po stránce f-ce nebyl doprasený, ale nebyli ty otřepy odstraněný - tohle podle mě nemá co s vyřazenými filtry pro nějakou závažnou výrobní chybu/odchylky co dočinění
naprcccs> netřeba přetryskovávat u KN na TA, to spíš už přetryskovat jak jsem si tak kolem TA četl při amputaci katalyzátoru či změně výfuku (kde to např. razantně ovlivní pozitivně/negativně otáčkové pásmo nahoře či dole), samozřejmě tok může být jiný, ale mám jasnou představu, že když se Ti časem zasere KN, dostaneš se na propustnost vzduchu podobné origu filtru, takže jsi u továrního nastavení
no a jak jsem to smontoval, tak se mi ozval známý, co mi dělá servis a má nějaké přislušenství, že filtr už má.. 600kč takže zítra dotřetice to půjde dolů
1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
1 reakcí na tento příspěvek vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vzduchový filtr, kdy už je po smrti?
Viper54>Cituju z manuálu : každé cca 4000 km vyfoukat,samozřejmě proti sání a po 12000 vyměnit,takže vyfoukání není nouzovka.
No já vyfoukávám filtr častěji po třeba 1-2 prašných endurojízdách vyfoukávám takže klidně o po 1000km,naco mít polozacapný fitlr že ano.
V případě naprcss to ale nouzovka je - dle popisu množství materiálu co tam měl
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |