Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Xlak>Můžu se zeptat jak laborovat s těma zubama?? ja mám na EXC 250 2T 13:50 a zajimalo by mě jak se budou měnit vlastnosti když dam třeba 14 do predu a nebo uberu zub ve předu a jak když uberu zuby vzadu a naopak pridam zuby v zadu?M?? Jsem z toho nejak zmatenej...
zkus se někdy svézt na kole s trojtalířem a přehazovačkou
supermoto7: na 200 dej 14/45
Naposledy editováno 25.03.2010 06:47:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Vana666>supermoto7: na 200 dej 14/45
jj, taky sem jezdil 14-45, ale ted mi s novým CZ nabídli nejmenší 15, tak jsem vzal 15-48, je to skoro stejný
jinak sem koupil CZ520ORH a k tomu Groskopf kolečko a rozeta (myslím dural)
Naposledy editováno 25.03.2010 06:57:05
Lubin9>jj, taky sem jezdil 14-45, ale ted mi s novým CZ nabídli nejmenší 15, tak jsem vzal 15-48, je to skoro stejný
jinak sem koupil CZ520ORH a k tomu Groskopf kolečko a rozeta (myslím dural)
Skoro stejný? Mezi 14kou a 15kou kolečkem je sakra rozdíl! Do jsou 3 zuby rozety.
Naposledy editováno 25.03.2010 07:16:33
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Joraell>Teda prackyne ty jsi se hodne popaloval ne ? :D :D (avatar)
co znamená slovo popaloval? (Googlit se mi nechce)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
prackarr>co znamená slovo popaloval? (Googlit se mi nechce)
Pokud jsem to dobře pochopil tak chtěl Joarell napsat POOPALOVAL.
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
HOLIŠ>Pokud jsem to dobře pochopil tak chtěl Joarell napsat POOPALOVAL.
asi nemám dneska den,ale pořád nic nechápu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
prackarr>asi nemám dneska den,ale pořád nic nechápu.
No máš v avataru opálenýho kluka na hondě a protože máš taky hondu...
Jinak tohle téma mě taky zajímá. Mám na 400exc 14-48 a už končí,tak chci zkusit 13-50.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
HOLIŠ>No máš v avataru opálenýho kluka na hondě a protože máš taky hondu...
Jinak tohle téma mě taky zajímá. Mám na 400exc 14-48 a už končí,tak chci zkusit 13-50.
Opálení kluci mě moc nezajímají.
Co se týče tvé motorky- myslím,že to je moc. Ber to,že to je 5,5 zubů na rozetě.
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Lubin9>prackarr> musíš číst důsledně a ne letem světem, pak tady zato samý buzeruješ mladochy
Já to četl,jen mě to uteklo,tak se nezlob.
Co se týče avataru,tak se dobře dívej a navař si na tu plečku nějaké oko a do batohu si hoď lano,já to kvůli vám furt tahat na zádech nebudu.
Lubin9>jj, taky sem jezdil 14-45, ale ted mi s novým CZ nabídli nejmenší 15, tak jsem vzal 15-48, je to skoro stejný ...
já na dvoustovce patnáctku kolečko nikdy neměl, nebrousí se řetěz do vypínání spojky ?
A třeba nový ještě nemusí, ale jak se trochu vytahá tak má citelně větší rozptyl na kolečku
měl bych z toho docela bobky
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
volodaj>HOLIŠ> Na HSB som mal originál 14-48, potom som skúsil 13-48 a vrátil sa na 14-48. Motorka bola až moc utrhaná na každé pridanie plynu a vo výjazdoch sa oveľa viac stavala na zadné. Čiže s tým prevodom sa mi jazdilo vo výjazdoch ešte horšie ako s originálom. Ale skús, kamarát, ktorý to spravil na Bete RR 450 si to zas chváli, každému vyhovuje niečo iného.
No když jsem hledal tak jsem našel že má KTM orygo převod 14-48,tak na tom asi něco bude.Ještě mám chvilku na přemejšlení a jestli budu mít práce jak doted tak sterá řetězovka si na moto ještě poleží nebo postojí