Jaký používáte počet zubů na kolečku a na rozetě pro endurko?? A na jaké motce (250, 450, 530,...)?
Jezdíte rozety hliníkové, ocelové, nebo stealthty??
Dík všem...
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
origo prevod ani nebudu komentovat :D nejakych 17/36 (je to asi zajiizdeci sada)
Standart je rekl bych 14/48 Na tohle je motorka dost agilni a dovede i docela pelasit cca 170.
ale treba na MX trati mi mnohem vice sedl pomer 13/48. Pri tomto pomeru jde motorka okamzite za plynem uplne vymyzeli takove ty mirne podtoceni na druhou stanu na mokre louce to muze byt problem. Dale pomer 15+/48 je vylozene na cestovani.
TM:
13/48 Slusny zatah ale hodne jezdeni na nizkych rychlostech porad razeni jednicky pri hodne utazenych zatackach, tohle mi na tom vadilo, na druhou stranu jakmile se chytla privera tak motorka krasne akcelerovala ale nesmelo to byt do kopce :) Docela dobrej prevod na mrdani se v lese a podobne. 13/50 Sice jenom 2 zuby ale uz jednicky neni tolik potreba a motorka nema takove ty "predpriverove" stavy na druhou stranu je potreba vice radit ale na Mx je to o neco malo lepsi volba v normalnim terenu a nebo opravdu velkych MX tratich by zase lepe sedelo 13/48.
PRackyn: Myslel jsem to v tom smyslu ze na te motorce jsi ty a tak kde jsi travil zimu ze jsi se tak pekne osmahnul :)
Joraell>
PRackyn: Myslel jsem to v tom smyslu ze na te motorce jsi ty a tak kde jsi travil zimu ze jsi se tak pekne osmahnul :)
Na horách kurva,ni? A pak na Seyshelách a na Srí Lance! Víš kurva,jak tam zoncna rumpluje? Nečteš,nevíš!
Kdyby jsi si koupil Hondu,tak by ses v tom nemusel celou zimu vrtat a taky by jsi měl čas na rajzování po sfjetě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
prackarr>Jde o to,co s tím chceš jezdit. Pokud do práce po silnici,tak jistě,ale pokud s tím jezdíš do lesa,tak je lepší napřevodovat do pomala,ne?
na 200EXC je do pomala už ten 14/45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Vana666>na 200EXC je do pomala už ten 14/45
Tak pak nechápu,nad čím ty laborace o převodech?
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
jak psal Vana, těch 14-48 bylo jak trialka, si 1-ku skoro nepoužil a pak si ztrácel na dlouhejch CC pasážích
Naposledy editováno 26.03.2010 10:25:27
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
loni jsem tu starou taky vyměnil s tráwou, měl jsem tam při koupi 14-48 tak jsem mu tu rozetu vyměnil z jeho EXC450, taky prej to bylo moc rychlý, je tam asi jinej primar.převod nebo převodovka..
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
Po silnici jezdim jen nutny prejezdy nebo obcas blbnuti po zadnim, jinak jezdim teren od kazdyho neco- lesy, louky, pole, vyjezdy, brody.. A ted bych chtel zkusit obcas (tak jednou za mesic) nejakou lehci MX trat jen tak na potrenovani..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
fakt to není dobré, 14/48 je moc pomalé jedničku nepoužiješ a z druhé strany ti bude chybět sedmička a navíc budeš furt řadit
Lubin9: jestlis musel ubrousit šroubek kvůli 15z kolečku tak je to úplně špatně
neazpomeň, že se řetěz kvůli odstředivé síle může v rychlosti od kolečka trochu uddálit a spojku ti v pohodě probrousí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
sem si jen říkal kam se asi vleze ten kryt na spojku, ono tam už byly škrábance od 14 ale možná byl volnější řetěz, si říkám že díky tomu že pastorek ej záběrovej tak tam taková vůle nebude, uvidíme..každopádně bych nerad zrušil spojku..
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek Převodový poměr 4T...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový poměr 4T...
Saty506>15/46 400 DRZ zatím to vyhovuje
Já mám na DRZ 15/39