e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Dolph-cz>co třeba peugeot 406 TD?
to byly ještě dobré Peugeoty a motory,elektronika téměř žádná,spotřeba kolem 6,5 litru,byl to pozink-tak to moc nehnije a ND za solidní ceny.............
nějakéj přímej tip?
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
Kup aspoň 1994-5 ty už měly trošku seřízenej motor, aby tak nežraly... ale i tak se připrav na 9-10l/100, když pojedeš střelbu, tak i 15 a vejš...
Určitě nekupuju nic se stínačem krtčích hlav nebo doprasenejma 4bodovejma pásama... Opravy nejsou nijak drahý, když si necháš poradit a nejsi uplne blbej tak základní servis zvládneš sám... olej, desky, reset po oleji, atd... na spoustu věcí jsou návody na netu... (na klubu) a hlavně se v tom nezabij..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
NoFear4>Prodam ti svoje kdyz trosku pritlacis
cp myslíš? rx-8? tss
To s tím aby na to letěly baby by mělo být spíš v uvozovkách, potřebuju auto které mě odveze na hasičárnu a zpět a snad i do práce konečně...na závodění mám motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
maras>FALC0N> V5??? wtf?
5-ti válec voe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
ale pozor,když diesla,tak jen 1.9 TD!je jich nejvíc a najezdí klidně půl milionu.., nebrat 2,1TD,ani HDi...
Crucio>Allann> 1,8 je debilni motor :D ,jinak 76 kw za 7-8 l v prumeru neni zli
no neni no.. ta jednaosm ma 83kw.. ale zase to ma vetsi kroutak no. zase na druhou stranu da se vubec muvit u techto objemu v benzinu o necem jako je kroutici moment?:D:D:D:D
A ma to hrozne kratkou petku... k cemu je ze to jede dveste kdyz to zere milion na sto...
po dalnici se s tim neda jet... pritom kdyby ot melo o kvalt vic da se jet naprosta pohoda stosede na brblacku...
Naposledy editováno 04.04.2010 19:50:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
pokud nejede bez oleje,tak je životnost turba stejná jako celého motoru-nic ve smyslu ochcávky,kdy ho měníš každých 100 000km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
na první pohled nevypadá špatně-a takové auta se už nijak zvláště nešlechtí na prodej-cena oprav by lehce překročila cenu vozu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
316i
Naposledy editováno 04.04.2010 20:08:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
e: to mě nějak netrápí, já spíš teď vybírám a sbírám info, aktuální to bude tak v půlce prázdnin
Naposledy editováno 04.04.2010 20:09:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
maras>Dolph-cz> Jasný, mě jde o to jak si poradí těch 66kw s celkem těžkým autem...nejsem sice žádný závodník, ale zas sem ochotný obětovat větší spotřebu na úkor výkonu ( jestli sem to dobře napsal )
neboj,jede to.a řekl bych,že celkem slušně-výkon to má jako slabší TDi ochcávka-takže to jede podobně(je to stará koncepce,tak to nemá takový nástup od spodu,ale ty KW tam prostě jsou).zázraky se nedějou,ale rozhodně by jsi nebyl brzdou v kopci a pocitově je to jako že jede slušně..
koukni do bazarů v okolí a nech se povozit....
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
Naposledy editováno 04.04.2010 20:18:32
2 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
ček it out
tento proces trvá fakt dlouho,takže pokud už takhle auto nekoupíš,tak ještě pár desítek tisíc km budou kola rovně...
brzdy jsou běžné...