1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
Dolllynda.DOl.@seznam.cz>Záleží co vod toho čekáš, 4takt, ten prostě jezdí, leješ volej benzín a jede, ale na úkor výkonu kde se přes 11kW těžko dostaneš, kdežto 2t, je víc poruchovej ale záleží na tý který motorce, s výbrusem a novou pístní sadou se po cca 20-25tísíci km počítá, ale zas to jede, 30 koní není problém
2T-Výkon, vyšší spotřeba, vzhled silnější motorky, horší zvuk RS- nejslepší pocit při otevřené přívěře :lol: :lol: , ne aorry já musel :shy:
4T-malá spotřeba, vzhled jako kolo s motorem a plastama, snažší údržba, lepší zvuk, o hodně menší výkon.... tak musíš mít jasno v tomhle.... jinak 4T- asi nej silnička si dovoluju tvrdit že je to CBRko....a ve 2T- Mito, NSR, RS....většina lidí se shodne na tom, že RS je opravdu nejlepší, motorově a i celkově, NSR má z nich nejmenší výkon, i když pořád razantnější než 4T a pravděpodobně má NSR větší výdrž (ale je to moc diskutabilní a jesi je to pravda tak je to tak zanedbatelný- spíš záleží na štěstí při koupi)
takže jsi chceš výkon, vol 2T...jesi chceš semtam někam zajet a nevadí ti že tvoje motorka je nudná, vol 4T a rozhoduj podle toho, v čem je daná motorka lepší
EDIT: chyběli mi tu písmenka nooo :)
Painkiller píše: RuzickaMartin89>A taky pomalá
Dolllynda.DOl.@seznam.cz>Záleží co vod toho čekáš, 4takt, ten prostě jezdí, leješ volej benzín a jede, ale na úkor výkonu kde se přes 11kW těžko dostaneš, kdežto 2t, je víc poruchovej ale záleží na tý který motorce, s výbrusem a novou pístní sadou se po cca 20-25tísíci km počítá, ale zas to jede, 30 koní není problém
Záleží na majiteli jak se o ní stará....u každý motky dřív nebo později musíš sáhnout do motoru....když máš 2T, staráš se o něj, udržuješ a průběžně sem tam něco vyměníš ze spotřebních dílů, vyjde to stejně jako 4T plus super výkon.......před pár měsící sem stál před stejnou otázkou...nakonec u mě zvítězila srdeční záležitost...sbíral sem info kde se dalo a nakonec sem vybral....až dám motku postupně do perfekt stavu, tak si nemůžu na nic stěžovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
ale tak někomu to nestačí, tady nejde ani tolik o tu rychlost jako takovou ale 4T je prostě nudaaaa....2T je něco uplně jinýho...ať se rozhodne jak chce, nemusíš mu pořád cpát CBRko...já mu taky necpu RS ;) ale jinak v poho
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
to je názor jak poleno, CB je horší ve všech směrech *no* *no* *no* kromě životnosti a spotřeby. Jízdní vlastnosti nemá ani z poloviny takový :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
panebože řekni mi na čem jsi jel :D :D :D 2T je nejcharakternější :lol: ty budeš znalec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
Kamráde sorry ale právěže 2T je o charakteru...tim neschazujeme 4T ale když si řekl tohle tak to nejde....tady jde z 99% o charakter :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
proč? jedinej rozdíl, objem....
Kamráde sorry ale právěže 2T je o charakteru...tim neschazujeme 4T ale když si řekl tohle tak to nejde....tady jde z 99% o charakter :D :D [/quote]
tak tak, neschazujem 4T, ale ten není o charakteru (nepočítaje zvuk) třeba němci si kupují dvoutaktní pětikila, protože má charakter a není to prdel *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
Edit: Jak můžes vyplodit takovou blbost, že 2T nemá charakter? Ten zátah po otevření přívěry je krásnej a co nabídne 4T? Nevalnej tah stejnej ve všech otáčkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
Fidži píše: RuzickaMartin89>Chlastaj jak půllitry? Je vidět, že víš hovno a nic. Včera sem jel tzv. 4T kochačku(čili usmolená cestovka 80, takže jako průměrnej nemastnej neslanej 4T) a měl sem průměrnou 3,2l. A že smrdí? No a... A že je vysokootáčkovej? Podívej se laskavě kolik točí CBR...
Edit: Jak můžes vyplodit takovou blbost, že 2T nemá charakter? Ten zátah po otevření přívěry je krásnej a co nabídne 4T? Nevalnej tah stejnej ve všech otáčkách.
přesně
ale tohle jsou jen čísla. Rozměry pneu jsou stejný, na RSkách nejsou žádný galusky, mají vzadu 150ku, to je stejný jak na GSX 750f :lol: takže tak. Potom počet válců, záleží na tom? Váha je menší u RSky, takže to je velký plus. A ty jízdní vlastnosti hrají jednoznačně pro lehkou motorku s tuhým podvozkem ;) ;) ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím jakou motorku do 45tis 11kW
neřek bych že každej svoje ale každej to co mu vyhovuje...někoho to prostě nevbere ta zábavná jízda na 2T a stčí mu 4T...proti gustu žádnej.....ale musíš bejt objektivní...je to rozdíl...ten výkon je znát a záleží na tý udržbě no...