Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?
Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26
1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
5 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
ja používam obě dvě zároven používat jenom přední mi příjde jako blbost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
roberto.cz>zadní se používa taky!
ja používam obě dvě zároven používat jenom přední mi příjde jako blbost
Prosím tě napiš do Moto GP, že brzdit jen přední je blbost, že jim to radíš Promiň, ale jsou věci, které fungují a když někdo plácne takovou kravinu, tak si další možná tak rozbije čumák...
Ale co já vím, že jo
2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
jinak plyn před podřazením a tu chvíli bych i přestal brzdit ..to chce jezdit na to přijdeš :) když se na to budeš hodně soustředit je to na prd
1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
4 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
Vefro poměrně dost brzdí motorem, takže před zatáčkou málokdy brzdím..přijedu, podřadím, snížím rychlost a zalomím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
rancher>Samotná přední mi přijde jako stunt, skoro jsem postavil choppera na předek...
bych chtel videt u choppera se zadni da s uspechem pouzivat vic nez na nahaci (a jinych masinach), diky tomu ze vic sedi na zadku, teziste ma niz atd, takze je zadni kolo dost zatizene a pri brzdeni se tak neodlehcuje... zase ale kvuli tomu za vic sedi na zadku je tezsi ho vyhodit do stoppie.. nemas na tym trmen a kotouc z R1??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
VeFeRák>když si vzpomenu, jak mně nutil učitel v autoškole používat jenom zadní brzdu a na předek vůbec nesahat a ani nemyslet...
Vefro poměrně dost brzdí motorem, takže před zatáčkou málokdy brzdím..přijedu, podřadím, snížím rychlost a zalomím..
Klasika... 2 dolu, motor to pobere s gracii, prislapnuti zadku, CBS to pobira, sklapecka a plyn...
God bless VFR :)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Steh>Zadní lehce přimačkávám, ale z 90% vše ubrzdí motor
To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.
El_Zkrat>Klasika... 2 dolu, motor to pobere s gracii, prislapnuti zadku, CBS to pobira, sklapecka a plyn...
God bless VFR :)
a ja na CBR klidne i 3 dolu, zalezi jaky je vingl... posrana sestka, uz aby mi v garazi parkoval jednoval, to se to bude brzdit motorem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.
proc by to mela byt blbost?? motoru to neublizuje (leda dvoutaktum co maji davkovani oleje rizene lankem od rukojeti plynu)), setri to brzdovou soustavu i palivo... co je na tom spatnyho teda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.
Jasné , máš pravdu !!! Před zatáčkou vymáčknout spojku , zašlápnout zadní nadoraz a potom hned přední, taky nadoraz !!!
1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Cosmogagy>proc by to mela byt blbost?? motoru to neublizuje (leda dvoutaktum co maji davkovani oleje rizene lankem od rukojeti plynu)), setri to brzdovou soustavu i palivo... co je na tom spatnyho teda?
patrně díky zvýšenému namáhání ti motor nevydrží 345 823 km, ale jen 312 708...
1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
assassin>to je veda... asi bych nedokazal se na neco takoveho naucit navod nazpamet a pak na silnici se pokouset se tim ridit... na to si snad kazdej prijde sam jak se mu do zatacky brzdi nejlip, jak ma motorku nejlip pod kontrolou, kazdej ma trochu jinej styl....
nekdo ma styl jen do prvni zatacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Poly_>To je pěkná blbost... motor neni a brždění ale na ježdění.
Na brždění jsou brzdy... a to obě dvě.
jasne takze plyn musi byt porad naplno aby se nahodou nepribrzdilo motorem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
PATYN>něco natom bude.... Ten dvouBuch když podřadíš z malinko větších otáček,nebo si nepřibrzdíš, tak to zadní kolo si pak dělá co chce... mě to udělá kawa malinko,že se rozcukne,ale když vidím,co to dělá kámošoj,co má sv 650..když podřadí,tak bych se to osnad i bál
cece kdyz si k podrazovani nebrzdim zadni brzdou tak neutrhnu kolo a pochybuju ze SV brzdi motorem vic... jako mozna jestli nekdo podradi ve 150na dvojku a pusti rychle spojku.. ale proc to delat.. kdyz podrzuju jak mi padaj otacky nemam s tim problem...
Jo a u SV650 se to s tím plynem ještě nemusí moc řešit, tam je motor docela vydechlej, takže při tom podřazování ho stačí jen protočit, a jak se pustí spojka, tak se to podá samo , horší je to u větších dvouválů, který se už jen tak nepoddaj, takže se musí do toho plynu brnkat opatrně , už mě to taky párkrát překvapilo... Ale stejně je to krása na tom dvouválu co?