1 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
1 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
Dawe02>Kdepak zluta lahev do aut. Do motorky musi specialni motorkova v oranzove flasce koupena (za balik) v obchode kde stoji Ducati u vchodu!
Jsi si jistej, že by ducatisti někdy koupili něco v oranžové místo červené lahvi?! Tolerována by byla ještě leda tak perleťová bílá s nápisem Ducati Corse...
Bludevil>Jsi si jistej, že by ducatisti někdy koupili něco v oranžové místo červené lahvi?! Tolerována by byla ještě leda tak perleťová bílá s nápisem Ducati Corse...
Ufff. Mám aspoň červenou nálepku Motul.
A pračkářovi tam pravda moc ducatek nestojí.
2 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
Testy kapalin jsem ještě neviděl, ale myslím že u motorky kde je jí mnohem míň než v autě a asi jsou na ní větší nároky bych radši dal něco o čem si myslím že je to kvalitní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
Stev>Teoreticky se tu dočteš že je to jedno, v praxi tam spousta lidí leje brzdovky od výrobců kapalin pro motorky. Těžko říct, já mám předepsáno DOT4, leju tam DOT 5.1 od TRW, což není motorkářská značka, ale je to furt značka, tak předpokládám že je snad kvalitnější.
Testy kapalin jsem ještě neviděl, ale myslím že u motorky kde je jí mnohem míň než v autě a asi jsou na ní větší nároky bych radši dal něco o čem si myslím že je to kvalitní.
a z ceho usuzujes vetsi naroky? ja vidim jako narocnejsi zastavit dve tuny misto dveste kilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
1 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
dry boiling point 230
wet boiling point 155
TRW DOT 4 má 270, 163
DOT 5.1 269, 187
To už mi dává malou nápovědu, dočtete se tyhle údaje na flašce z benzínky?
e: jo a kupuju za 120 kč/0,5l ...
Naposledy editováno 13.04.2010 12:35:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
Stev>A když už jsme teda u toho, dle údajů TRW specifikace pro DOT jsou:
dry boiling point 230
wet boiling point 155
TRW DOT 4 má 270, 163
DOT 5.1 269, 187
To už mi dává malou nápovědu, dočtete se tyhle údaje na flašce z benzínky?
e: jo a kupuju za 120 kč/0,5l ...
Mně celkem bohatě stačí, že flaška z benzínky má specifikaci. A s tím, jak většina lidí kašle na výměnu brzdovky, stejně jako brzdí jak ponocný, tak bych řekl, že většině by v klidu vyhověla DOT3
Ale jestli někdo pravidelně v provozu uvaří novou DOT4, že potřebuje DOT 5.1, má můj hluboký obdiv...
1 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
DOT je pokud si to dobre pamatuju bod varu, a to hodne bezpecny bod varu, aby voda obsazena v brzdovce presla v paru to by musela byt kurevska pila z kopce
Creck>Rekl bych ze kdyby jste vyzkouseli a stejne odvzdusnili 20 brzdovych kapalin, tak nepoznate vubec zadny rozdil
DOT je pokud si to dobre pamatuju bod varu, a to hodne bezpecny bod varu, aby voda obsazena v brzdovce presla v paru to by musela byt kurevska pila z kopce
praveze ta voda tam v paru prejde asi celkem snadno,ono pri brzdeni je tam tlak tak bd varu nebude 100C ale jak pustis packu tak tlak neni, ale teplota zustava...
tzn voda by v brzdovce byt nemela, proto se brzdovka cs od casu meni... chyta totiz vzdusnou vlhkost a zhorsuji se jeji vlastnostni, prave kvuli varici se vode.
DOT je norma, najdes to treba na prilbach, predpokladam ze tam asi o zadnej bod varu nepujde.
da se souhlasit s tim ze cerstva kapalina i nizsiho DOT je v poho pro bezne ucely. na okruhu se lejou lepsi, ale jestli se stava ze s horsi nekdo vari nevim, nemam zkusenost, ja osobne bych pred navstevou okruhu asi jen vymenil za cerstvou... nez tam jet s nakou superdrahou 5let starou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
Bludevil>Ale jestli někdo pravidelně v provozu uvaří novou DOT4, že potřebuje DOT 5.1, má můj hluboký obdiv...
ono stačí uvařit jednou třeba při nějakym sjezdu hor a může bejt průser, jestli mám dát 20 kč navíc za trochu hypotetický jistoty tak to udělám. A na těch pár návštěv okruhu za rok co udělám se taky hodí mít něco trochu lepšího. Pneumatiky taky pravidelně nedostáváš na hranu možností, neobouváš náhodou na srada mitasky?
Brzdovky jsou stejné pro auta i pro motorky, narozdíl od olejů, kde oleje pro motorky nesmějí zhoršovat funkci spojky, což u aut nehrozí, protože auta mají spojku mimo motor.
Kamarád si stěžoval, že uvařil levnou supermarketovou brzdovku známé supermarketové (ne)značky "Sheron". Kdoví, jestli tam ale neměl i jiný problém, co to přehřátí způsobil.
Možná, že výrobci brzdovek dělají i nějaké speciální "racing" brzdovky silně překračující požadavky příslušné normy DOT, ale žádný výrobce motorek by neudělal brzdy tak, že by tam s rezervou nestačila brzdovka co stěží splňuje požadovanou normu.
bohuzel se mi straci ze spojky kapalina a tak budu muset jeste objednat tesneni ke spodnimu pistu.
hodne zdaru
1 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klasická brzdová kapalina z benzínky
1 reakcí na tento příspěvek klasická brzdová kapalina z benzínky
tvl kde ty starý témata vyhrabáváte?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Spojka na Falcu Aprilia SL 1000 Falco | Roskon | 1 | 18.9.2022 v 18:53 xb |
Aprilia Falco krovka Aprilia SL 1000 Falco | Tiborko4 | 0 | 2.2.2022 v 21:33 Tiborko4 |
Čip pro Falco Aprilia SL 1000 Falco | dadozr7 | 14 | 9.11.2020 v 07:45 nezbEDA |