Je tam přesný postup co a jak
http://www.endureando.com/foro/matricula-tu-moto-de-motocross-2655/
1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku
1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Kovi>je to k hovnu,stejne ti to nikdo tu nepostavi na papiry
A proč myslíš že ne?? Mam YZ250 1998 na papírech a kamoš ma YZ250 2001 s čistopisem.
2 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku
prihlaseno u nas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Kovi>to slysim prvne.
prihlaseno u nas?
Jistě že u nás.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Kovi>to slysim prvne.
prihlaseno u nas?
videl jsem stejne prihlasene RM250 ... ale bylo to v divocejsich dobach kdy dotycnemu bazaristovi napsali technicak na cokoliv. dnes uz to pujde hur.
nejjednodussi je dovezt takhle homologovane vozidlo ze zahranici, pokud mozno z eu a pak to prihlasit tady, legalne to tady prohnat vsema potrebnejma zkusebnama a prihlasit jako individualni stavbu mi prijde trosku jako sci-fi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Yz 250>Jistě že u nás.
takže jsi měl YZ bez dokladů,namontoval jsi tu na ni nejaky homo kit a sel ji zde v CR prihlasit na doklady,ano?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Kovi>takže jsi měl YZ bez dokladů,namontoval jsi tu na ni nejaky homo kit a sel ji zde v CR prihlasit na doklady,ano?
Ne už sem to koupil s TP a kamoš s čistopisem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Dave81>Yz 250> takže ses vlastně vyjadřoval k něčemu s čim nemáš zkušenost. Koupit to tak udělaný umí každej.
Tím sem chtěl říct že to nějak u nas z legalizovat jde jenom nevím jak.
Tohle má taky papíry:
www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/365552-yz-125.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Dave81>Yz 250> a kde bereš jistotu že k "legalizaci" došlo v čr a ne v zahraničí?
Přesně. Dělá se to tak,že se to zlegalizuje v zahr. a k nám dotáhne,jako dovoz,i když je to nový. Já takto kupoval CRF450X. Nová,ale STK jen na 2 roky. Ne na 4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
Dave81>Yz 250> a kde bereš jistotu že k "legalizaci" došlo v čr a ne v zahraničí?
protože mam v techničaku první přihlášení v roku vyroby moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zhomologovat krosku
prackarr>Přesně. Dělá se to tak,že se to zlegalizuje v zahr. a k nám dotáhne,jako dovoz,i když je to nový. Já takto kupoval CRF450X. Nová,ale STK jen na 2 roky. Ne na 4.
Presne to jsem myslel. No takže se mužeme vratit na zacatek,jak jem psal,že takový kit je stejně k hovnuKovi>Presne to jsem myslel. No takže se mužeme vratit na zacatek,jak jem psal,že takový kit je stejně k hovnu
Podle mě je. U nás jsou s tím strašný potíže a pokud nejsi Kocábův náměstek,jsi prakticky bez šance.
Proto bych to udělal přesně tak,jak je na obrázku. Espaňolec ať to nabastlí a mě to prodá.
Já to jako dovoz přihlásím,STK na 2 roky a mám novase.
prackarr>Přesně. Dělá se to tak,že se to zlegalizuje v zahr. a k nám dotáhne,jako dovoz,i když je to nový. Já takto kupoval CRF450X. Nová,ale STK jen na 2 roky. Ne na 4.
JJ to samé já CRF 450 X nová moto v bedně , koupeno v německu ale dovoz USA. Udělal jsem dovozovou stk a hurá na úřad. Byl to docela oříšek to vše udělat. a ted jsem byl na stk po dvou letech a moc se mu teda nechtělo, držkoval dost, normální člověk by asi neprošel. Já jí mám ještě psanou jako dvoumístnou
1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku
Takže se přikláním k názoru dovézt už s legalizovaným TP a u nás přihlásit.
Nebo koupit "noty" třeba v mým případě na WR, ale to naní můj styl.
BenikTre>Tak jsem to fofrem přelouskal (vládnu trochu španělsky) dle článku tu trvá cca 6-7 týdnů, jde to pouze u nové motorky, musí se s tím na laboratorní zkoušky (něco jako u nás výzkumák mot. vozidel) vše musíš doložit na prokololech , výzkumák vydá prohlášení (certifikát) o nových datech včetně vyšší celkové hmotnosti, následně mmusíš za zástupcem výrobce, atd.
Stejne moc nerozumim tomu,na co mi bude nejaka YZ-F 250 na papírech,k čemu?
Kdyz uz tak radsi CR 500 na motardech.
amanzes>problem vidim v tom ze to, co funguje v normalnich statech nejde praktikovat u nas viz. tuning v nemecku a cr a tak bych mohl pokracovat kazdy snad vi o co jde zde funguje osvedcena cesta sehnani tp na enduro, prerazit cislo na ram a delat ze to tak je origo
až na to že když si v německu nalepíš fólii na okna bez homologace,jdeš domů pěšky.1 reakcí na tento příspěvek Jak zhomologovat krosku
U nás mi ty šmejdi nechtěli přihlásit ani KLE z Rakouska, neni homologační štítek, neni tuto nejde tamto.. až nakonec za pár kapříků vystavili veškerý doklady a ani nechtěli vidět motorku.. mafie prvim úředníkem začínaje a nechci jmenovat kým konče..