2 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
tomysak>Seikos> Btw, máš hezký motocykl.
Hele on za to nemůže , tak si z něj hnedka nedělej prdel!!!
Jinak je to celý nějaký divný, protože podle mě 999ka ani nemá sytič , já tu motorku teda nijak moc dobře neznám, ale už ani moje 916ka nemá sytič, a natož o 3 generace modernější bajk, jestli ty náhodou nemyslíš nějakej ten "otevírač" klapky pro studenej start , já to třeba mám u plynový rukojeti, a funguje to vlastně stejně jako když nepatrně přidáš plyn, jen to mírně pootevře klapku, aby se zvýšil volnoběh... A že to běží dost nepravidelně, to těžko říct, je to všechno elektronika, a ovládá to ř. jednotka která si dělá všechno sama podle hodnot z čidel, jo a fakt nevím jak je to u 999, ale u starých Ducati jako mám třeba já se volnoběh myslím asi nastavuje posunutím poťáku, kterej je přímo na přední klapce sání, a nebo možná mechanicky někde na ovládání klapek, ale to fakt nevím jistě, lepší se v tom nehrabat, pokud nevíš jistě co děláš, kdyžtak se podívej do serv. manuálu, protože těžko říct co to udělá s dávkováním paliva! Kdyžtak se ti můžu podívat jak je to u 916, ale o 999 nevím nic, takže to si budeš muset počkat na někoho kdo s tím má zkušenosti, já fakt jen hádam...
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
2 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
Naposledy editováno 13.04.2010 01:28:32
ducattt>Naopak !!! Tohle je velice hezké téma !!! Nejdřív tlačítko START, po zhruba patnácti sekundovém protáčení a škytání přerušovaném občasným vynecháním a opětovném protáčení startéru je ten správný moment na lehké (velmi lehké až lehounké!!!) přidání plynu a okamžitě dát sytič (neboli konstantní pootevření klapek v airboxu ) - na cca 1/2 a po té ubírat na cca 1OOO rpm - nádhera!!! Není liž pravda? Úplně ti závidím .... mně už to přijde jako samozřejmost ....
Nasrat....Za ty penize to ma chytat na jeden a pul otocky.Zlata SP 2.Asi ji zahodim a pujdu z recese do ctyrvalu.Dost me irituje 1000 RR z Mnichova.ducattt>Naopak !!! Tohle je velice hezké téma !!! Nejdřív tlačítko START, po zhruba patnácti sekundovém protáčení ...
Tobě to točí 15 vteřin než to chytne? Tak to máš asi něco špatně ;)..
999 startuje naprosto bez problémů. Bez sytiče, chytne po 2 točkách, pak lehce přidat "sytič" ať se rozběhne, stáhnout a je to.
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
Sefo>Kámoš co má 999 to startuje tak, že ten čudlík jen zmáčkne a ono už to pak točí samo a samo se postará...nedržte to pořád, stačí zmáčknout, je to jako u aut s tlačítkem místo klíčku,.,,taky se jen mačká...!
myslíš, že toto majitelé 749/999 neví ????????
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
Michal_999>myslíš, že toto majitelé 749/999 neví ????????
evidentně ne! A navíc i tem můj kámoš na to přišel náhodou...tak drž xicht
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
Sefo>evidentně ne! A navíc i tem můj kámoš na to přišel náhodou...tak drž xicht
Aha, tak jestli dokonce i Tvůj kámoš na to přišel náhodou, tak to je jiná
Nesuď ostatní podle sebe, případně svých kámošů. Ušetříš si v životě spoustu nepříjemností ;)
btw. nikde jsem tady v diskuzi nezaznamenal nic o tom, že by se řešilo zda držet nebo jen zmáčknout startér, tak vychladni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
Michal_999>Aha, tak jestli dokonce i Tvůj kámoš na to přišel náhodou, tak to je jiná
Nesuď ostatní podle sebe, případně svých kámošů. Ušetříš si v životě spoustu nepříjemností ;)
btw. nikde jsem tady v diskuzi nezaznamenal nic o tom, že by se řešilo zda držet nebo jen zmáčknout startér, tak vychladni
nevim no, napadlo mě jen to poradit, vsadil bych se, že třetina lidí co maj 999 to nevím, vždyť u každý mašiny se startér prostě drží, tak proč to dělat najednou jinak, na to se řekl bych dá přijít i náhodou...ne každej hned čte návod jak startovat...nevim no. Ty si asi pan chytrej a víš to rovnou, v tom případě OK a čus...a sorry že jsem něco řikal, co jsem si to vůbec dovolil psát do vlákna o Ducati? Já chudák...
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
Sefo>nevim no, napadlo mě jen to poradit, vsadil bych se, že třetina lidí co maj 999 to nevím, vždyť u každý mašiny se startér prostě drží, tak proč to dělat najednou jinak, na to se řekl bych dá přijít i náhodou...ne každej hned čte návod jak startovat...nevim no. Ty si asi pan chytrej a víš to rovnou, v tom případě OK a čus...a sorry že jsem něco řikal, co jsem si to vůbec dovolil psát do vlákna o Ducati? Já chudák...
v pohodě, netřeba si to brát hned osobně. Nevím jestli pan "chytrej", ale na tohle jsem prostě tak nějak přišel při prvním, druhém startování (návod jsem opravdu nečetl) a stejně tak lidé co na Duknách jezdí v mém okolí (a pár jich tady je). Ta má reakce byla spíš na to "nedržte to pořád, stačí jen zmáčknout ... " , jako by to do teď nikoho nenapadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
DMC.motobiker>Tak to jsem netušil že i 999 už to startování má takhle na jeden stisk , ale sranda je, že i v testu nové 1198 tady na motorkářích to ten borec držel, místo toho aby to jenom krátce stisknul a počkal, až to samo nastartuje... Ale chytlo mu to docela dobře...
ono ani 1198 nijak jinak nenastartujes, u ni uz ten ele. starter zase neni :)
Naposledy editováno 13.04.2010 20:09:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
ada81>ono ani 1198 nijak jinak nenastartujes, u ni uz ten ele. starter zase neni :)
Aha, tak o tom bohužel já nic nevím, zatím jsem neměl tu čest...
Ale v recenzi psali tohle - "Otáčím klíčkem, mačkám tlačítko startéru, načež se „jedenástdevětosmička“ nadechuje k hlubokýmu chrochtání. Mimochodem, startér, o který stačí jen krátce brnknout a startovací proces si Ducna už dál pořeší sama, se mi fakt líbí." - tak ti teda fakt nevím?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na co si dát pozor při koupi ducati... [1, 2] Ducati 999 | Souky01 | 36 | 31.8.2024 v 23:41 dewwil |
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 | mar36 | 39 | 16.10.2019 v 06:06 gága0101 |