Naposledy editováno 10.01.2010 17:43:15
1 reakcí na tento příspěvek Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
Edit: Nebo to má jenom přípravu pro jeho připojení?
Naposledy editováno 10.01.2010 17:57:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
maciiik>Zajímalo by mě, jak na tom funguje shift light - žádné světlo tam nevidím...
Edit: Nebo to má jenom přípravu pro jeho připojení?
To je tím,že to shift light neumí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
2 reakcí na tento příspěvek Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
Tento ukazatel zařazeného kvaltu by se mi hodil, protože skoro nikdy nevím, jaký kvalt tam mám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
Murkin>To je tím,že to shift light neumí.
to Xko ho umi, nema to lampu, misto cislice tam rychle blika "U" ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
5511>Líbí se mi ten GIPRO X WSS s mechanickým máhonem rychloměru, určitě bych dokázal připevnit senzor na přední kolo a tím bych skončil. Nechápu, jak někdo může rozumět slabouproudé elektrice. Co znamenají slova - "pak již jen zapojit konektor od senzoru do kabelové sady, tu propojit kabelovou svorkou se signálem otáček (ze senzoru klikového hřídele či zapalovací cívky) a připojit konektorem k jednotce ukazatele"????? Zvládnu to? Mám Kawasaki ZR7, takže podle výrobce by to nemělo trvat déle jak 30 minut!
Tento ukazatel zařazeného kvaltu by se mi hodil, protože skoro nikdy nevím, jaký kvalt tam mám.
kabelova sada - je kus kabelu s konektorama co dostanes k tomu(rikejme tomu treba "rodvojka":) ... prvni veta tudiz znamena ze ten kabylek od senzoru dotahnes k tehle "rozdvojce" a zapojis ho do ni.... pak pritahnes kabylek od cidla otacek a taky ho zapojis do konektoru v rozdvojce a nakonec do te "rozdvojky" zapojis samotnej ukazatel...
celkem jednoduchy, podla navodu by to mel zvladnout kazdej kdo prosel 8trid ZS:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
maciiik>assassin> Ale moc vidět to asi není, co?
stejne jako ten ukazatel.. da se rict ze na nej musis koukat, ono zaregistrujes i perifernim videnim ze blika... ale klasicka lampa co ti zableskne do xichtu to neni to je holt fakt...
maciiik>Murkin> To si právě myslím taky , ale na stránce z odkazu je napsáno "Zahrnuta je programovatelná Shift Light funkce, stejně jako funkce varování před vysokou rychlostí (High Speed Warning)." A to mi bylo divné, proto ten blbý dotaz.
oboje je reseno pres ty cislice... kdyz prekrocis nastavenou rychlost na danej kvalt, blika cislice odpovidajici kvaltu, kdyz prekrocis otacky blika "U"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
5511>Líbí se mi ten GIPRO X WSS s mechanickým máhonem rychloměru, určitě bych dokázal připevnit senzor na přední kolo a tím bych skončil. Nechápu, jak někdo může rozumět slabouproudé elektrice. Co znamenají slova - "pak již jen zapojit konektor od senzoru do kabelové sady, tu propojit kabelovou svorkou se signálem otáček (ze senzoru klikového hřídele či zapalovací cívky) a připojit konektorem k jednotce ukazatele"????? Zvládnu to? Mám Kawasaki ZR7, takže podle výrobce by to nemělo trvat déle jak 30 minut!
Tento ukazatel zařazeného kvaltu by se mi hodil, protože skoro nikdy nevím, jaký kvalt tam mám.
Já mám taky ZR-7 . Když tak to kup, naistaluj, vyzkoušej a pak napiš, jestli to má cenu si to koupit nebo ne . Bez praktické zkušenosti se k tomu nikdo asi nerozhoupe .
FILODENDRON>Já mám taky ZR-7 . Když tak to kup, naistaluj, vyzkoušej a pak napiš, jestli to má cenu si to koupit nebo ne . Bez praktické zkušenosti se k tomu nikdo asi nerozhoupe .
myslim ze to je bez problemu, nekolik ruznych modelu GIPRO sem montoval a mezi ukazateli jsou to spis ty lepsi kousky. Sam ho mam na moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
5511>assassin> Hochu zlatej, to mě neznáš! Mám dvě vysoké školy, ale úplně jiného ražení než elektrika a dráty. Na motorce si dělám hodně věcí, vyrábím různé zlepšováky, protože mě to baví a moje dílna je velice slušně zařízená. Postavil jsem vlastníma rukama dům, umím dělat pokrývače, zedníka, obkladače a klempíře, ALE - elektrika a dráty - konec! Jak tu elektriku v drátech nevidím a nemohu si to osahat, tak jsem vedle. Prodejce mi poslal všechno možné, návody atd., ale nevím třeba, proč bych měl sundávat nádrž. To na mě ty konce drátů budou koukat a bude na nich napsáno, odkud vedou? Dráty od čidla jsou, jak jsem se dočetl, tři. Ale neznám dráty na motorce! Fakt jsem vedle.
to neni nic hroznyho, kazdej nemuze umet vse:) kdybys mel cestu kolem prahy a nahodou si to koupil muzem to tam namontovat. pripadne nejaky servis v okoli, podle navodu to tam fakt snadno da kazdej kdo neco malo o elektrice vi(myslim ze bys to tam dostal i kdyz rikas ze ne:) )
BTW to gipro je delane tak ze ma konektory co se zacvaknou primo do origo svazku... najdes spravnej konektor na motorce, rozpojis mezi ty dva konce zacvaknes GIPRO... to kde pod tou nadrzi priblizne spravnej konektor najdes je v nvodu napsane, ono to pujde zacvaknout jen do jednoho, konektory na kablech v moto bejvaj ruzny, aby to nekdo nepopropojoval spatne:)
u ostatnich ukazatelu musis najit primo kabel co vede od daneho cidla, v tom kablu vodic se spravnou barvou a na nej se nakou krmpovaci spojkou "pripichnout" takze to vyzaduje o neco vetsi zkusenosti. proto je to GIPRO i drazsi nez ostatni...
Naposledy editováno 23.04.2010 15:36:59
1 reakcí na tento příspěvek Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
1 reakcí na tento příspěvek Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
V tomto případě je snad lepší jednotka s magnety, která jasně znázorní v každém rozmezí otáček a rychlostí jen ten daný zařazený stupeň.
Ono jde o to, že u motocyklu můžu jet na zařazenou 1-ku 10km/h, ale taky 100km/h a to mi první komentovaný model nesplní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Gipro X WSS pro mechanický nahon tachometru
Cermik6 píše: Vlastním starého Horneta 600 r.2000 a uvažuji o tomto ukazateli. Jestli jsem to dobře pochopil, tak jednotka snímá otáčky motoru souběžně s otáčky od kola přes senzor a vyhodnocuje "naučené" rychlostní stupně. V případě, že potřebuji velký výkon a ten je samozřejmě mimo tyto načtené hodnoty, tak jednotka znázorní symbol "U".
V tomto případě je snad lepší jednotka s magnety, která jasně znázorní v každém rozmezí otáček a rychlostí jen ten daný zařazený stupeň.
Ono jde o to, že u motocyklu můžu jet na zařazenou 1-ku 10km/h, ale taky 100km/h a to mi první komentovaný model nesplní
uff na to jsi prisel jak? ten ukazatel pocita prevodovy pomer = otacky motoru/otacky kola a ten prevodovej pomer vyjde stejne at jedes na jednicku 10kmh neho 100kmh
Nepotřebuji aby mi tam blikalo nějaké "U"
Pořídil jsem za 400kč z ebay se senzory na řadičku. Já je tedy nedal k řadičce protože to není ideální, ale udělal jsem si držáček vedle vodní pumpy a je to pěkně schované. Největší práce na všem byla vyštelovat senzory vůči neodymovému magnetu. Funguje to dobře, jen jas displeje mohl být o krapýtek větší.
Za ty peníze a tuto motorku bych řekl, že dobrá volba.