Téma: Pad v textilu 4sr v 55kmh
 
24.4.2010 v 17:04
21.4.2010 sterk v zatacce atd. Pad . Vybava.
kalhoty - textil, kevlarove jeansy 4sr kevlar jeans
bunda - textil, Rowdie 4sr
chranice - kolena - knox, cross max
body armer - knox cross shirt, model 2009

Takze to sklouzlo v zatacce. Snazil jsem se to jeste zachranit nohou, coz je blbost, ale reflexum neporucic. Vysledek je nalomena patni kustka a 6 tydnu cekacka na dalsi vyjizdku.

Textil 4sr nemuzu doporucit. Bral jsem to na prechodnou dobu nez nasetrim na kuzi nebo armalith. Ze se roztrhne dzinovina jsem cekal, ze se ale roztrhne kevlar (za 3k) jak papir to me dost dost neprijmne prekvapilo. Kdybych nemel KNOX na kolenach a ostatne i na tele, tak na koleno si nejspis uz nestoupnu a ohoblovana ruka taky neni nic extra.
Takze 4sr textil nebo obecne textil sorry ale ne.


Naposledy editováno 04.07.2022 19:07:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 09:26 | Nahoru | #91

RaceBoy>eF..> Člověče, ty musíš bejt fakt domácí kutil, je jasný, že plastový chrániče na motokross ti prodřou úplně všechno. 4SR jsou jediný jeansy, který maj funkční chrániče na kolenou a ty je vyndáš ?!!! Myslíš si, že jsi chytřejší než firma, která dodává kombinézy do Moto GP, WSBK,IDM MMČR atd ? Myslíš si, že by ve 4SR jezdili Kornfeil, SMRŽ, REA, SALAČ a další, kdyby to nefungovalo? Příště si nech poradit od svojí babičky, kup si ARAIKU, vyndej z toho polstrování a vem svojí mamince plechovej hrnec a vylepši si taky přilbu od ARAI. To bude určitě fungovat... Jsi fakt hvězda Příště se zamysli !!!!


Zase jeden chytrej. Mysli .Ty chrániče mu zachránily kůži. Zřejmě kromě Tebe ostatní pochopili, že Tím autor chtěl říct, že i 4SR vyrábí levné a tím pádem ošizené věci. Toť vše. Dodávají kombinézy do Moto Gp a pod. jen kvůli reklamě a prachy vydělávaj na lidech co věří, že si kupujou stejnou kvalitu.

3 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 09:33 | Nahoru | #92
A to sem si myslel, že značky jako Nazran a dainese dělají kvalitní obléčo..

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 09:39 | Nahoru | #93

kodlisko>A to sem si myslel, že značky jako Nazran a dainese dělají kvalitní obléčo..


To si děláš srandu. Srovnávat Nazran a Dainese.

Naposledy editováno 26.04.2010 09:40:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 09:41 | Nahoru | #94

kodlisko>A to sem si myslel, že značky jako Nazran a dainese dělají kvalitní obléčo..



pán je suterén

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 09:44 | Nahoru | #95

kodlisko>A to sem si myslel, že značky jako Nazran a dainese dělají kvalitní obléčo..


Srovnávat dainese a nazran,je jako srovnávat Mercedes s trabantem amigo!

Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 09:52 | Nahoru | #96
Padal jsem v Cloveru (GP5 + airtek) a az na malou spaleninu ja bez skrabnuti. Hadry na vyhozeni, ale jel jsem po nich 20 metru po asfaltu ... takze absolutni spokojenost !

1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 10:13 | Nahoru | #97
já mám dvoje boty a dvoje oblečení. Když jedu do města, nebo vím že budu někde chodit, beru rifle + kotníčkovky. Je to městská kombinace a je to pro rychlosti kolem 50kmh. Když jedu za město, beru vysoké boty + pořádný textilní kalhoty. Pro rychlosti 50+
Tím chci říct že rifle nejsou vhodný pro lítání za zalehávačce a nedělejte z nich plnohodnotné motorkářské oblečení

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 10:54 | Nahoru | #98
Seikos>

asi tak, zrovna uvažuji o jejich koupi, ale jen do města na výlety je přece kůže...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #99

Hummer>Zase jeden chytrej. Mysli .Ty chrániče mu zachránily kůži. Zřejmě kromě Tebe ostatní pochopili, že Tím autor chtěl říct, že i 4SR vyrábí levné a tím pádem ošizené věci. Toť vše. Dodávají kombinézy do Moto Gp a pod. jen kvůli reklamě a prachy vydělávaj na lidech co věří, že si kupujou stejnou kvalitu.



nikdo netvrdí že mu nezachránili život. bavíme se o tom že nepřežilo oblečení, což si způsobil sám aplikací cizích chráničů.
nesrovnávej kvalitu textilu s race kobinézama když o tom nic nevíš

Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 12:02 | Nahoru | #100
Zdarec, vyzkoušel jsem asi 6tery kevlar jeansy od buffala přes held až po Dainesse atd. a nakonec jsem koupil 4 street právě proto, že chrániče seděli nejlépe nebo spíš nejpevněji. Navíc jsou výškově nastavitelné, což u jiných nebylo.Další věc navíc jsou aspoň malé, ale přece jen chrániče boků a zadku. Oproti ostatním, které byly fakt jak jeansy z nich mám pocit nějaké pevnosti. Jinak na youtube jsou videa z testování 4str na letišti, takže jestli se ti při téhle rychlosti takhle prodřely, tak právě proto, že si pod nima měl navíc chrániče, protože frajera tam tahaj vrchem spodem a podstatně déle, než Ty si se klouzal a nic. Zatím nemůžu posoudit funkčnost a doufám, že ani nebudu muset, ale pokud bych se náhodou opět válel (i když pokud nepojedu se Seikosem, tak snad nic nehrozí:))), tak je mi upřímně uplně u pr...pokud budou hadry uplně na padrť a mě nebude nic....!Pokud to takto bude, tak oblečení posloužilo svému účelu. Jezdím v kombi od PSI a jeansy beru opravdu jen max. na kafe do města nebo na nějakej hromadnej výlet v bandě, kde průměrná cestovní rychlost nepřesahuje 50-60 km/hod nebo když jedu do práce, na koupák nebo s baťůžkem. V momentě, kdy vím, že se pojede sportovně, tak může být 30 nad nulou a beru kombinézu. Radši budu mít zpocené koule a smrdět, než sedřenej jako prase. Navíc je top dobrý i na hubnutí:)))))))Ohledně debaty kůže/textil: Tak hlavně jde asi o typ stroje, povahu ježdění a finanční možnosti. Za sebe raději koupím levnější kůži než levnější textil. Pokud peníze jsou, je kvalita a odolnost naprosto srovnatelná, ale přidanou hodnotou jako je pohodlí, vzdušnost, odolnost vůči dešti atd. textil jasně vede!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 12:18 | Nahoru | #101

Hummer>Zase jeden chytrej. Mysli .Ty chrániče mu zachránily kůži. Zřejmě kromě Tebe ostatní pochopili, že Tím autor chtěl říct, že i 4SR vyrábí levné a tím pádem ošizené věci. Toť vše. Dodávají kombinézy do Moto Gp a pod. jen kvůli reklamě a prachy vydělávaj na lidech co věří, že si kupujou stejnou kvalitu.



nezlob se na mě, ale jestli si někdo myslí, že si kupuje stejnou kvalitu jako maj závodní jezdci ze standadní kolekce, tak je buď blázen nebo debil. Ale pokud si to zaplatíš, tak jí můžeš mít. Každopádně se pak např. u PSI bavím o 40 -50 tis. za klokana se vším všudy:). Jinak co se týče textilu, tak s Tebou zásadně nesouhlasím. Sám jezdím v kůži, ale když jsem viděl např. textil od RUKY, tak jsem slintal až za hrob. Kam se nějaká kůže sere. Ale bavím se o hadrech za 30tis a víc.To, že např. já se prostě v kůži cítím bezpečněji je nějaký osobní pocit, ale rozhodně se myslím, že především na dlouhé ježdění je kůže uplně na hovno!!!
To nemluvím o tom, že musíš tahat nepromok, protože můžeš mít kůži ošetřenou jak chceš a stejně Ti prostě prochčije a usušit je to peklo, když není fakt hezky. Pokud máš fakt dobrej textil, tak seš vychechtanej. Nepromokne, neprofoukne, slezeš z motky, jdeš si v klidu cournout do města, na hrad, kamkoliv....Jedinej důvod, proč se ještě GP nejezdí v textilu je aerodinamika. Rozhodně to není proto, že by kvalitní textil byl méně bezpečný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 12:19 | Nahoru | #102

matásek> pán je suterén


no já mam gatě dainese a bundu nazran, čili až sletím, tak nohy budou OK a vrch bude na sračku jo?

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 12:22 | Nahoru | #103

kodlisko>no já mam gatě dainese a bundu nazran, čili až sletím, tak nohy budou OK a vrch bude na sračku jo?



Boural jsem loni v bundě a kalhotech od Nazranu cca ve 45 km čelně s autem, přes boudu a kutalajnej a hadry v poho. Samozřejmě nevím, jak by to dopadlo třeba v 80 km, když se klouzneš někde v zatáčce a ani to nehodlám zkoušet:)Bunda odřená a rozpáraný šev v podpaždí. Nechal jsem to za 200 kč opravit a přesně na to kave nebo na koupák bude ke kevlarům ještě dobrá:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 13:20 | Nahoru | #104

Hummer>Ta rychlost trochu přitažené za vlasy, ale budiž. Každej rybář chytá metrový ryby. Taky jseu už spadl, ale pokud se kutálíš tak přežije lecos a neříká to nic o kvalitě oblečení.



Ty jsi tam byl?
Každej chytrej jak rádio

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 13:27 | Nahoru | #105

Seikos>Co vím tak PSI používá Corduru 600
Obvykle je docela problém se dočíst nebo zjistit jaký model Cordury tam je. Výrobci často prostě šijou z toho co se jim zrovna podaří sehnat za dobrý peníz. Nazran občas šije z 500, občas ze 600 a 750. Ale je to vidět pouhým okem. Čím je struktura látky hrubší (tlusté nitě), tím je vyšší číslo a kvalita. Špatně rozeznáš 500 od 600, ale dobře rozeznáš 300 od 600 (dvojnásobná síla nitě)



Hubici píšou, že používají Corduru 500 , což by měl mít teoreticky i NAZRAN, tady na něho sice všichni plivou, ale vyválel jsem se v Nazranu loni a dopadl dost dobře.

Navíc já teda uvažuju nad textilníma hadrama asi jinak, než vy - spadnu v textilu, vymění se celý díl nebo se koupí nový...

Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 14:14 | Nahoru | #106
Pád ve vracáku v Mostě při cca 70km/h, podklouznutí zadku, pád na rameno a hlavu+klouzání po zádech. Bunda CIMA(Cordura), Kalhoty PSI(Cordura). Při klouzání po zádech nedošlo k téměř žádnému poškození, takže jsem záda nefotil. Ostatní je tu:
yamaha-xj.tomsmz.net/forum/album_showpage.php
yamaha-xj.tomsmz.net/forum/album_showpage.php
yamaha-xj.tomsmz.net/forum/album_showpage.php

Oprava kalhot u PSI vyšla komplet na 400Kč.

Naposledy editováno 26.04.2010 14:14:41

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 14:15 | Nahoru | #107

fockewulf>Hubici píšou, že používají Corduru 500 , což by měl mít teoreticky i NAZRAN, tady na něho sice všichni plivou, ale vyválel jsem se v Nazranu loni a dopadl dost dobře.

Navíc já teda uvažuju nad textilníma hadrama asi jinak, než vy - spadnu v textilu, vymění se celý díl nebo se koupí nový...



Máš pravdu DuPont vyrábí Corduru denier 560. Dříve se označovala jako Cordura 600, ale dnes jako Cordura 500. Faktický denier (hrubost vlákna) má ovšem 560

Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 17:30 | Nahoru | #108
Dnes bohuzel cena neni zadna informace, jak pisete muzes mit Nazran z 500 cordura za nizsi cenu nez kdovijakej dainese, 4sr, dragin atd. kterej pak nic nevydrzi. Navic se to lisi od typu k typu a dokonce i kazda vyrobni serie muze mit jineho dodavatele kevlaru/cordury. Tyhle informace se hodne tezko dohledavaji. Vysledkem je, ze zatimco u me kevlar povolil u kluku mohl vydrzet a treba by vydrzel. Tento rok 4sr zmenili dodavatele, nevim jestli kevlaru ale jeans urcite. Takze fakt se da asi spolehnout jen na klasifikaci a kde neni dat od toho ruce prys.

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 18:55 | Nahoru | #109
_max_> Ty ses koukal na tachometr? Tak to si měl raději koukat na cestu abys neboural.

Naposledy editováno 26.04.2010 18:56:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 19:07 | Nahoru | #110

mattua>nezlob se na mě, ale jestli si někdo myslí, že si kupuje stejnou kvalitu jako maj závodní jezdci ze standadní kolekce, tak je buď blázen nebo debil. Ale pokud si to zaplatíš, tak jí můžeš mít. Každopádně se pak např. u PSI bavím o 40 -50 tis. za klokana se vším všudy:). Jinak co se týče textilu, tak s Tebou zásadně nesouhlasím. Sám jezdím v kůži, ale když jsem viděl např. textil od RUKY, tak jsem slintal až za hrob. Kam se nějaká kůže sere. Ale bavím se o hadrech za 30tis a víc.To, že např. já se prostě v kůži cítím bezpečněji je nějaký osobní pocit, ale rozhodně se myslím, že především na dlouhé ježdění je kůže uplně na hovno!!!
To nemluvím o tom, že musíš tahat nepromok, protože můžeš mít kůži ošetřenou jak chceš a stejně Ti prostě prochčije a usušit je to peklo, když není fakt hezky. Pokud máš fakt dobrej textil, tak seš vychechtanej. Nepromokne, neprofoukne, slezeš z motky, jdeš si v klidu cournout do města, na hrad, kamkoliv....Jedinej důvod, proč se ještě GP nejezdí v textilu je aerodinamika. Rozhodně to není proto, že by kvalitní textil byl méně bezpečný


Meleš uplný kraviny. Textil při pádu neklouže, ale má snahu se zadírat. Jezdec se při pádu začne kutálet, místo toho, aby klouzal. To je nenezpečný na zlomeniny a názazy. Proto se nepoužívá. Aerodinamiku by vyřešily, to by nebyl problém.

Naposledy editováno 26.04.2010 20:46:29

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 19:16 | Nahoru | #111

Corela91>nikdo netvrdí že mu nezachránili život. bavíme se o tom že nepřežilo oblečení, což si způsobil sám aplikací cizích chráničů.
nesrovnávej kvalitu textilu s race kobinézama když o tom nic nevíš


Hlavně, že všechno o tom víš Ty. Nejsi náhodou prodejce 4SR?

Naposledy editováno 26.04.2010 19:17:31

Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #112
zdar motorkáři ,líbí se mi tato diskuse a je pravda že se nemá koukat na budíky ale do zatáčky .3,4 jsem si ale taky pěkně ustlal podjelo mi přední kolo a putoval jsem jak po asfaltu tak ve škarpě ,mám (měl jsem ) padana desert 08 textil ,gatě ok prodřený kolena asi jak padesáti koruna a budnda na ramení a levým lokti taky ,pravej je trošku víc protože povolily švy.jedinej problém je koupit si kvalitní páteřák protože dět ležím s naštíplím obratlem .přeju všem pohodový jízdy a hlavně návraty domů

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 21:27 | Nahoru | #113

Jack82>to je teda vtipný, to dal "dobrej" příklad ostatním na okruh bych nikoho bez komplet kůže nepustil, instruktora už vůbec ne



To mi čteš myšlenky - já bych asi volil i ostřejší slova.... Každopádně německýho instruktora takhle vystajlovanýho neuvidíš......

(reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 22:00 | Nahoru | #114

Hummer>Meleš uplný kraviny. Textil při pádu neklouže, ale má snahu se zadírat. Jezdec se při pádu začne kutálet, místo toho, aby klouzal. To je nenezpečný na zlomeniny a názazy. Proto se nepoužívá. Aerodinamiku by vyřešily, to by nebyl problém.



Je to sice přesně naopak, ale nebudu se tady s Tebou dohadovat
Ty máš pravdu, já mám klid.... .

Pad v textilu 4sr v 55kmh

26.4.2010 v 22:27 | Nahoru | #115
Ja sel loni pres auto v textilu (bunda i kalhoty) od Roleffu a nastesti vubec nic, jen par mirne odrenych mist na kalhotech (jo a vylamalo se par zubu na vnitr. zipu bundy, ktery slouzi k prichyceni zimn. vlozky). Bylo to v rychlosti mezi 60 a 70 km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 06:08 | Nahoru | #116
Hummer> Zkus udělat něco pro lidstvo - nech si implantovat alespoň polovinu mozku .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 07:42 | Nahoru | #117
eF..> ...musíš si uvědomit, že ty to jeansy jsou určeny jako alternativa pro krátký trasy, jízda po městě, aby jsi se kvůly obyčejnýmu zařizovaní nebo jednomu kafi nemusel soukat do kůže nebo jiných méně pohodlného pro ty účely oblečení!!!

...nejsou určeny na pády ve vyšších rychlostech!!! ...pořád jsou to jeansy, ale pořád 100x lepší než obyčejný!!!

...osobně jsem se s klukama z Tuning-moto účastnil testu a dostaly opravdu "čočku"!!!
...výdrž těchto nebo jiných jeansů záleží hodně na povrchu(hrubosti) vozovky, hmotnosti jezdce atd... Nejhorší byl beton na letišti a nejmenší újma na novém asfaltu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 07:48 | Nahoru | #118
_max_> Co tě žere rybáři?

Naposledy editováno 27.04.2010 07:50:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 08:12 | Nahoru | #119

Hummer>_max_> Co tě žere rybáři?


Tak kolik jsem teda jel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh

27.4.2010 v 09:48 | Nahoru | #120

_max_>Tak kolik jsem teda jel?


150. Proč se ptáš když to víš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist