kalhoty - textil, kevlarove jeansy 4sr kevlar jeans
bunda - textil, Rowdie 4sr
chranice - kolena - knox, cross max
body armer - knox cross shirt, model 2009
Takze to sklouzlo v zatacce. Snazil jsem se to jeste zachranit nohou, coz je blbost, ale reflexum neporucic. Vysledek je nalomena patni kustka a 6 tydnu cekacka na dalsi vyjizdku.
Textil 4sr nemuzu doporucit. Bral jsem to na prechodnou dobu nez nasetrim na kuzi nebo armalith. Ze se roztrhne dzinovina jsem cekal, ze se ale roztrhne kevlar (za 3k) jak papir to me dost dost neprijmne prekvapilo. Kdybych nemel KNOX na kolenach a ostatne i na tele, tak na koleno si nejspis uz nestoupnu a ohoblovana ruka taky neni nic extra.
Takze 4sr textil nebo obecne textil sorry ale ne.
Naposledy editováno 04.07.2022 19:07:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
RaceBoy>eF..> Člověče, ty musíš bejt fakt domácí kutil, je jasný, že plastový chrániče na motokross ti prodřou úplně všechno. 4SR jsou jediný jeansy, který maj funkční chrániče na kolenou a ty je vyndáš ?!!! Myslíš si, že jsi chytřejší než firma, která dodává kombinézy do Moto GP, WSBK,IDM MMČR atd ? Myslíš si, že by ve 4SR jezdili Kornfeil, SMRŽ, REA, SALAČ a další, kdyby to nefungovalo? Příště si nech poradit od svojí babičky, kup si ARAIKU, vyndej z toho polstrování a vem svojí mamince plechovej hrnec a vylepši si taky přilbu od ARAI. To bude určitě fungovat... Jsi fakt hvězda Příště se zamysli !!!!
Zase jeden chytrej. Mysli .Ty chrániče mu zachránily kůži. Zřejmě kromě Tebe ostatní pochopili, že Tím autor chtěl říct, že i 4SR vyrábí levné a tím pádem ošizené věci. Toť vše. Dodávají kombinézy do Moto Gp a pod. jen kvůli reklamě a prachy vydělávaj na lidech co věří, že si kupujou stejnou kvalitu.
3 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
kodlisko>A to sem si myslel, že značky jako Nazran a dainese dělají kvalitní obléčo..
pán je suterén
1 reakcí na tento příspěvek Pad v textilu 4sr v 55kmh
Tím chci říct že rifle nejsou vhodný pro lítání za zalehávačce a nedělejte z nich plnohodnotné motorkářské oblečení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Hummer>Zase jeden chytrej. Mysli .Ty chrániče mu zachránily kůži. Zřejmě kromě Tebe ostatní pochopili, že Tím autor chtěl říct, že i 4SR vyrábí levné a tím pádem ošizené věci. Toť vše. Dodávají kombinézy do Moto Gp a pod. jen kvůli reklamě a prachy vydělávaj na lidech co věří, že si kupujou stejnou kvalitu.
nikdo netvrdí že mu nezachránili život. bavíme se o tom že nepřežilo oblečení, což si způsobil sám aplikací cizích chráničů.
nesrovnávej kvalitu textilu s race kobinézama když o tom nic nevíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Hummer>Zase jeden chytrej. Mysli .Ty chrániče mu zachránily kůži. Zřejmě kromě Tebe ostatní pochopili, že Tím autor chtěl říct, že i 4SR vyrábí levné a tím pádem ošizené věci. Toť vše. Dodávají kombinézy do Moto Gp a pod. jen kvůli reklamě a prachy vydělávaj na lidech co věří, že si kupujou stejnou kvalitu.
nezlob se na mě, ale jestli si někdo myslí, že si kupuje stejnou kvalitu jako maj závodní jezdci ze standadní kolekce, tak je buď blázen nebo debil. Ale pokud si to zaplatíš, tak jí můžeš mít. Každopádně se pak např. u PSI bavím o 40 -50 tis. za klokana se vším všudy:). Jinak co se týče textilu, tak s Tebou zásadně nesouhlasím. Sám jezdím v kůži, ale když jsem viděl např. textil od RUKY, tak jsem slintal až za hrob. Kam se nějaká kůže sere. Ale bavím se o hadrech za 30tis a víc.To, že např. já se prostě v kůži cítím bezpečněji je nějaký osobní pocit, ale rozhodně se myslím, že především na dlouhé ježdění je kůže uplně na hovno!!!
To nemluvím o tom, že musíš tahat nepromok, protože můžeš mít kůži ošetřenou jak chceš a stejně Ti prostě prochčije a usušit je to peklo, když není fakt hezky. Pokud máš fakt dobrej textil, tak seš vychechtanej. Nepromokne, neprofoukne, slezeš z motky, jdeš si v klidu cournout do města, na hrad, kamkoliv....Jedinej důvod, proč se ještě GP nejezdí v textilu je aerodinamika. Rozhodně to není proto, že by kvalitní textil byl méně bezpečný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
matásek> pán je suterén
no já mam gatě dainese a bundu nazran, čili až sletím, tak nohy budou OK a vrch bude na sračku jo?
kodlisko>no já mam gatě dainese a bundu nazran, čili až sletím, tak nohy budou OK a vrch bude na sračku jo?
Boural jsem loni v bundě a kalhotech od Nazranu cca ve 45 km čelně s autem, přes boudu a kutalajnej a hadry v poho. Samozřejmě nevím, jak by to dopadlo třeba v 80 km, když se klouzneš někde v zatáčce a ani to nehodlám zkoušet:)Bunda odřená a rozpáraný šev v podpaždí. Nechal jsem to za 200 kč opravit a přesně na to kave nebo na koupák bude ke kevlarům ještě dobrá:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Hummer>Ta rychlost trochu přitažené za vlasy, ale budiž. Každej rybář chytá metrový ryby. Taky jseu už spadl, ale pokud se kutálíš tak přežije lecos a neříká to nic o kvalitě oblečení.
Ty jsi tam byl?
Každej chytrej jak rádio
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Seikos>Co vím tak PSI používá Corduru 600
Obvykle je docela problém se dočíst nebo zjistit jaký model Cordury tam je. Výrobci často prostě šijou z toho co se jim zrovna podaří sehnat za dobrý peníz. Nazran občas šije z 500, občas ze 600 a 750. Ale je to vidět pouhým okem. Čím je struktura látky hrubší (tlusté nitě), tím je vyšší číslo a kvalita. Špatně rozeznáš 500 od 600, ale dobře rozeznáš 300 od 600 (dvojnásobná síla nitě)
Hubici píšou, že používají Corduru 500 , což by měl mít teoreticky i NAZRAN, tady na něho sice všichni plivou, ale vyválel jsem se v Nazranu loni a dopadl dost dobře.
Navíc já teda uvažuju nad textilníma hadrama asi jinak, než vy - spadnu v textilu, vymění se celý díl nebo se koupí nový...
yamaha-xj.tomsmz.net/forum/album_showpage.php
yamaha-xj.tomsmz.net/forum/album_showpage.php
yamaha-xj.tomsmz.net/forum/album_showpage.php
Oprava kalhot u PSI vyšla komplet na 400Kč.
Naposledy editováno 26.04.2010 14:14:41
fockewulf>Hubici píšou, že používají Corduru 500 , což by měl mít teoreticky i NAZRAN, tady na něho sice všichni plivou, ale vyválel jsem se v Nazranu loni a dopadl dost dobře.
Navíc já teda uvažuju nad textilníma hadrama asi jinak, než vy - spadnu v textilu, vymění se celý díl nebo se koupí nový...
Máš pravdu DuPont vyrábí Corduru denier 560. Dříve se označovala jako Cordura 600, ale dnes jako Cordura 500. Faktický denier (hrubost vlákna) má ovšem 560
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
mattua>nezlob se na mě, ale jestli si někdo myslí, že si kupuje stejnou kvalitu jako maj závodní jezdci ze standadní kolekce, tak je buď blázen nebo debil. Ale pokud si to zaplatíš, tak jí můžeš mít. Každopádně se pak např. u PSI bavím o 40 -50 tis. za klokana se vším všudy:). Jinak co se týče textilu, tak s Tebou zásadně nesouhlasím. Sám jezdím v kůži, ale když jsem viděl např. textil od RUKY, tak jsem slintal až za hrob. Kam se nějaká kůže sere. Ale bavím se o hadrech za 30tis a víc.To, že např. já se prostě v kůži cítím bezpečněji je nějaký osobní pocit, ale rozhodně se myslím, že především na dlouhé ježdění je kůže uplně na hovno!!!
To nemluvím o tom, že musíš tahat nepromok, protože můžeš mít kůži ošetřenou jak chceš a stejně Ti prostě prochčije a usušit je to peklo, když není fakt hezky. Pokud máš fakt dobrej textil, tak seš vychechtanej. Nepromokne, neprofoukne, slezeš z motky, jdeš si v klidu cournout do města, na hrad, kamkoliv....Jedinej důvod, proč se ještě GP nejezdí v textilu je aerodinamika. Rozhodně to není proto, že by kvalitní textil byl méně bezpečný
Meleš uplný kraviny. Textil při pádu neklouže, ale má snahu se zadírat. Jezdec se při pádu začne kutálet, místo toho, aby klouzal. To je nenezpečný na zlomeniny a názazy. Proto se nepoužívá. Aerodinamiku by vyřešily, to by nebyl problém.
Naposledy editováno 26.04.2010 20:46:29
Corela91>nikdo netvrdí že mu nezachránili život. bavíme se o tom že nepřežilo oblečení, což si způsobil sám aplikací cizích chráničů.
nesrovnávej kvalitu textilu s race kobinézama když o tom nic nevíš
Hlavně, že všechno o tom víš Ty. Nejsi náhodou prodejce 4SR?
Naposledy editováno 26.04.2010 19:17:31
Jack82>to je teda vtipný, to dal "dobrej" příklad ostatním na okruh bych nikoho bez komplet kůže nepustil, instruktora už vůbec ne
To mi čteš myšlenky - já bych asi volil i ostřejší slova.... Každopádně německýho instruktora takhle vystajlovanýho neuvidíš......
Hummer>Meleš uplný kraviny. Textil při pádu neklouže, ale má snahu se zadírat. Jezdec se při pádu začne kutálet, místo toho, aby klouzal. To je nenezpečný na zlomeniny a názazy. Proto se nepoužívá. Aerodinamiku by vyřešily, to by nebyl problém.
Je to sice přesně naopak, ale nebudu se tady s Tebou dohadovat
Ty máš pravdu, já mám klid.... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
...nejsou určeny na pády ve vyšších rychlostech!!! ...pořád jsou to jeansy, ale pořád 100x lepší než obyčejný!!!
...osobně jsem se s klukama z Tuning-moto účastnil testu a dostaly opravdu "čočku"!!!
...výdrž těchto nebo jiných jeansů záleží hodně na povrchu(hrubosti) vozovky, hmotnosti jezdce atd... Nejhorší byl beton na letišti a nejmenší újma na novém asfaltu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Naposledy editováno 27.04.2010 07:50:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
Hummer>_max_> Co tě žere rybáři?
Tak kolik jsem teda jel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad v textilu 4sr v 55kmh
_max_>Tak kolik jsem teda jel?
150. Proč se ptáš když to víš?