1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
Ještě si párkrát přečtěte těch pár slov nahoře vlevo na straně 48
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??
Vůle je udávána výrobcem motocyklu na hodnotu seřízení při nezatížené motorce. navíc jak tu někdo zmínil zcela logickej důvod, že rvát napínakáma osu kola při zatížení není moc košer a navíc to musí zvládnout jedna osoba. O tom na jakým stojanu má bejt motorka, už myslím, že není tak podstatný. Každopádně je dobrý věřit manuálu a ne tomu co povídal Franta z Dolních Kotěhůlek
Robinsson>Prostě je jedno na kolik to seřídíš ale je důležitý aby měl nějakou vůli i když na moto sedíš. TEČKA
Hele podle manuálu je to nej.Uvědom si ,že ne u každé motorky je to stejné.
Nejpatrnější je to na endurech (delší kyvka, odsazení kolečka ..).
pokud si nejsi jistej ,prostě sundáš zadní centrál a přitáhneš ho na tu nejdelší polohu.
Já to prubnul na husce.Každej jak musí viset a když jsem si sundal centrál ,hned sem vědel proč je tak ucukaná
Naposledy editováno 13.05.2010 23:24:16
Jen k těm kroskám. Ty maj průvěs jak krávu a aby jim řeťěz nepadal z rozety tak tam maj vodítka. A proč maj tak velkej průvěs? Aby při doskoku, kdy se řetěz průhybem kyvky dopne nerupnul.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??
1 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
lubosvar>Zatíženo nezatíženo to nato nemá vliv.
jestli to nema vliv, pak mozna nema ani smysl resit nejakej pruves v retezu ne? jestli se podle tebe retez pri zatizeni "nezkracuje"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
WhiteS> Moje řeč! Motorka musí být zatížena, když řetěz šponuješ!
Pokud je toto pravda, tak to vysvětluje vysokou cenu servisnich prací v autorizovaných servisech. Když tři lidi napínaj řeťez (dva seďej na motorce a třetí šponuje) tak se nedivim, že si vemou 300,- Kč za hodinu. A nedej bože pokud servisáci vážej 60kg. To už musej seďet tři a čtvrtej šponuje. To už je ale za 400,-Kč/hod.Já jsem názory,že podle těchto témat se dá rozpoznat člověk,který začal na motorkách od mala a potom ty co si koupí hned silnou motorku a jsou z toho zmatený... Moc se omlouvám vyjímkám !
2 reakcí na tento příspěvek Tak jak to má být??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
mattua>kardan forever
bejt na kazdy motorce tak tu ctem misto o napinani retezu o tom jestli do kardanu nalejt polosyntetiku nebo plnou syntetiku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jak to má být??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 15 | 26.7.2024 v 12:41 Marek71 |
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |