Uzavřeno 17.06.2010 v 19:45 uživatelem michal.michi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Forty>no stejnak nevím stli je dobrej na začátek hornet... ten taky kope. to radši nějakou pětibábu...
To me teda nekdy budes muset ukazat kde ta motorka kope...Udělej to tak, že se vykašli na všechny a kup si tu motorku , která se ti líbí. Také není od věci udělat si jeden den volno a objet několik inzerátů a na motkách se svést a popřípadě poté rozhodnout, obzvlášť při tvé výšce. Poruchovost bych vůbec, ale vůbec neřešil,.. 4-V je vlastně "výkonější autovej" motor, pokud si koupíš motorku , která má cca 10-20 000km (beru v potaz uvedené ročníky) dá se říct že při správném zacházení je motorka zajetá. Určitě zvít s sebou někoho zkušeného a vše pečlivě prohlédnou.
Naposledy editováno 11.06.2010 20:28:36
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Nechci Vám brát iluze, ale názor, že se na sportovní šestce nedá jezdit v klidu, je naivní a nesmyslnej... myslim, že moje spotřeba 6l/100km a dojezd 270km na nádrž GSX-R 600 je toho jasným důkazem
A k dotazu proč si místo dvacky koupit šestku:
- předjetí netrvá hodinu (=bezpečnější)
- při rychlosti 100km/h se to neklepe jak 2T 125
- dá se na tom cestovat (ne jako na 2T 125)
- nemá to vibrace jak 2T 125
- má to lepší podvozek než 2T 125
- má to lepší brzdy než 2T 125
- líp to sedí než 2T 125
- (má to lepší zvuk než 2T 125)
- spotřeba (při klidnym ježdění) srovnatelná s 2T 125
- nesere se to jako 2T 125
Takže moralisti moralizujte jak chcete, stejnak tim nikoho od svého jednání neodradíte Ať si budete říkat co chcete, vždycky se najde někdo, kdo na tu mašinu má (myslim po jezdecký stránce) - ať se Vám to líbí nebo ne - a kdo nejezdí jako hovado, protože to nemá zapotřebí
Jinak mé konkrétní důvody ke koupi sportovní šestky: byl to můj sen na kterej sem několik let poctivě šetřil (né jak vaits ), tyhle mašiny se mi dycky líbily a vzhledem k tomu, že nejezdim jako návštěvníci známého Grasselova vlákna, to bylo rozhodně lepší rozhodnutí než koupit smradlavej a vibrující 2T
E: písmenko
Naposledy editováno 12.06.2010 00:52:09
největší z těch mašin je GSX-R Posez je poměrně pohodlnej, neni to čistokrevně sportovní posezení a dá se na něm ujet i delší trasa bez větších bolestí V čem maji lidi tady pravdu je fakt, že s jízdou se spolujezdcem je trochu problém Oproti normálu se to musí pro svižný předjetí poměrně dost vytočit (když jedeš sám tak je to v klidu) a ani brzdy nejsou při jízdě ve 2 to pravý ořechový (což se ale dá částečně vylepšit pancířema)
Tak snad Ti aspoň tohle k něčemu bylo
Přeju šťastnou ruku při výběru
E: písmenko
Naposledy editováno 11.06.2010 22:38:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
a k tvému odůvodnění:
1-pravda, v tom případě ať koupí Busu nebo nějakýho litra tam bez podřazení předjedeš nejrychlejc, šestce to trvá........
2-opět ať koupí busu či litra, ty na 100kmh nevynaloží téměř žádné úsilí
3-spekulativní, jsou dvácy na kterých se cestovat dá líp než na nějaký šestce (např.R6R)
4-absolutní blbost, hned mě hlavou napadá nejedna dvacka co má lepší a vybavenější podvozek než tvoje GSXR
5-další blbost, opět mě napadaj dvacky co brzdí líp než tvoje GSXR...
6-zase totální kravina, víš kolik dvacek má lepší podvozek a líp sedí než tvoje gsxr?!
7-věc názoru
8-budiš ale jízda na spotřebu ať se šestkou nebo sportovní dvackou je tupost
9-spekulativní........
Nikdo mu tady necpal dvacku takže nevím proč tu rozebíráš dvacku ale že se nedá na šestce ject v klidu, no samozřejmě že dá. Stejně tak jako s kurvou číst pohádky, všechno jde jen něco ztrácí smysl........
Další věc je ta že myslím že je lepší mít slabší motorku v ruce než bejt s šestkou za mrdala kterej jí nezvládá a stane se terčem řečí ostatních motorkářů.........
Vidím v tom stejnej smysl jako když 90% ženskejch má "velkou" motorku třeba šestku, točí jí do 6000ot. ostatní otáčky ani neví že to má a nezvládá ani základní manipulaci na místě (o jízdě radši nemluvě)
Já osobně budu mít radši slabší motorku kterou nebudu trápit v otáčkách který jí nedělaj dobře než šestku kterou nebudu zvládat a budu jezdit jak dežo.
to s Grasser vláknem jsem nepochopil vůbec........
E: celý vlákno sem nečet, stejnak je to totéž jako v každym podobnym vlákně
Naposledy editováno 11.06.2010 23:28:47
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
každopádně jsou tady i jiný aspekty, kvůli kterejm bych se asi přiklonil právě k variantě "sharkis" - nemusím řešit prodej předchozí motorky (což je v tuto chvíli můj případ a docela mě to sere...). a sice budu jezdit na gixeru jako hňup, ale aspoň budu znát stav svý motorky...
a je podle mě blbost tvrdit, že motorka se necejtí dobře v nízkejch otáčkách, sice je to sport, kterej točí 15 000, ale pokud v těch otáčkách dokáže jet, tak jí to určitě nevadí... (nemyslím teď 1000 ot )
Naposledy editováno 12.06.2010 00:33:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Prostě můj dojem z těch mašin se odrazil na tom co jsem výše napsal - samozřejmě že to mohlo bejt taky zkreslený, jelikož jsem se vozil na jednom konkrétnim kusu, kterej mohl bejt horší než ten danej model ve skutečnosi je, ale žádná jízdní vlastnost mě vyloženě nenadchla... Až na tom šestikilu jsem pocítil větší stabilitu (asi dáno většíma gumama), dobrý nastavení podvozku a precizní vedení stopy Brzdy stíhaj do doby, než si za mě sedne batůžek, takže v tom má asi Grassel pravdu - na CBRu byly brzdy přece jen trochu lepčejší když vemu v potaz, že vepředu byl jen 1 kotouč a dvoupístek
E: písmenka
Naposledy editováno 12.06.2010 00:50:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
já teda asi moc nechápu, proč jsi koupil zrovna gixero...
(samozřejmě tím nechci nabádat k nějaký nebezpečný jízdě, když na ni ještě nejseš připravenej, to né...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Vždycky se mi sporty líbily a nějakýho jsem chtěl mít - to, že to byl nakonec gixxer byla jen shoda náhod Prostě jsem narazil na dobrej kousek za rozumnou cenu, tak jsem do toho šel a nelituju
Holt sny jsou od toho, aby se plnily, nemůžu si pomoct
Jinak už jdu chrnět, přeju dobrou noc
P.S. O tý připravenosti by se taky dalo polemizovat vzhledem k faktu, že na motorkách jezdim od svých 4 let Ale samo, že zkušeností není nikdy dost a člověk se stále učí ze svých chyb
Naposledy editováno 12.06.2010 01:05:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Jinak souhlasim se sharkisem. A ty to grassele s tou busou tolik neprekrucuj. Zadnej extrem neni dobrej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
pylot>Forty> Krome dvacek jsem jel na hornetu, fazeru, nekolika SV 650S, SV 1000S a par kilometru na ZX12R. A abych pravdu rekl ctyrvalcovy sestistovky jsou stroje vylozene vhodny pro zacatecnika. Jo ja vim ze to ma 100 koni ale nekde na 12000 otackach a kdyz je clovek blbec tak nepomuze ani svecena voda. Hornet je hodna motorka stejne jako fazer. Jeste mas nejaky otazky?
Jinak souhlasim se sharkisem. A ty to grassele s tou busou tolik neprekrucuj. Zadnej extrem neni dobrej.
Sportovní šestistovka,ačkoliv těch 100/120HP má až v 12000ot,vhodný stroj pro začátečníka není! A to dovol,že jako člověk,co jezdí 30let na motorkách všech druhů,projící si všemi těmito stupni,musím vědět o trochu více,jak ty,co se párkrát na něčem svezl. Nic ve zlém.
Šestka je totiž pro začátečníka relativně těžká,má poměrně velký gyroskop a hlavně- pro borca,co do toho dá poslední prachy je pak mazec,když to položí,byť ze stojánku. Plasty stojí prostě dost.
Pro začátečníka je nejvhodnější silničná enduro,nebo nějaká 500ccm jako je CB500,či GS500.
Šestistovka rozhodně ne!
Sharkis: osobně já nemoralizuju,at si každý jezdí na čem chce. Mě se pak líbí,jak dotyčný,když to někam pošle a má tu kliku,že to přežije,se pak diví,kolik to stojí peněz a kolik stojí pokuta.
Většina 18 letých borců nemá ani prachy na provoz takové motorky,který je o hodně dražší,jak provoz silničního endura či 125ky. o tom,že nemají anbi schopnost ten stroj bezpečně řídít,nemluvě. Jezdím na vyjížďky s borcem,co bere "cizí" s sebou. Co já kolikrát vidím za exoty,co na tom vlají,jak mávátko,ale jsou si jistí,že "to mají pod kontrolou",to by jsi žasnul. Jsou nebezpeční sobě i okolí a nejhorší je,že si to nepřipouští.
Naposledy editováno 12.06.2010 07:58:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
GRASSEL>sharkis> asi si nepochopil význam pár příspěvků! Nikdo neřek že nejde na sportovní šestce jezdit v klidu ale že koupit šestku a jezdit v klidu je stejný jako koupit porno za účelem děje, WRC za účelem nedělního nákupu v lídlu a podobných nesmyslů.........
a k tvému odůvodnění:
1-pravda, v tom případě ať koupí Busu nebo nějakýho litra tam bez podřazení předjedeš nejrychlejc, šestce to trvá........
2-opět ať koupí busu či litra, ty na 100kmh nevynaloží téměř žádné úsilí
3-spekulativní, jsou dvácy na kterých se cestovat dá líp než na nějaký šestce (např.R6R)
4-absolutní blbost, hned mě hlavou napadá nejedna dvacka co má lepší a vybavenější podvozek než tvoje GSXR
5-další blbost, opět mě napadaj dvacky co brzdí líp než tvoje GSXR...
6-zase totální kravina, víš kolik dvacek má lepší podvozek a líp sedí než tvoje gsxr?!
7-věc názoru
8-budiš ale jízda na spotřebu ať se šestkou nebo sportovní dvackou je tupost
9-spekulativní........opravuji na blbost,jinak souhlasím
Sharkisi,sny se mají plnit. Já snil o tom,že si pořídím pistoli. Finančně jsem na ni měl už ve 14ti. Myslíš,že jsem si ji měl koupit už tehdy,nebo čekat do 21let,až si udělám zbroják?
Sny se mají plnit,ale až přijde čas a já tvrdím,že supersporta by si měli kupovat ti,co mají patřičně odježděno a mají na to papíry.(nejde o moralizaci,ale o fakt). Většina jde opačnou cestou. Ale chápu,teenager musí prostě být in...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Já osobně kdybych měl prachy tak si ještě k litru třeba RSo dvacku koupím protože doba kdy jsem tomu říkal slabej sráč a byla to pro mě nezajímavá motorka jsou pryč, dneska se mi líbí i ten zvuk to je prostě mazec úplně se vidím jak bych vyčkával na nějaký zatáčkovitý trase a proháněj bych "střelcům na litrech bo šestkách" brka navíc se mi tyhle malorážky fakt líběj v předu USD, vzádu pěkná kyvka, brembiče ty vole dyť je to pecka, takhle našlapaná malorážka.
-Jenže se mnou je to trochu složitý, bral bych krosku CRF 450 protože to se mi líbilo moc a na fyzičku a trénink je to super a hodí se to i pro jízdu na sportu, no a jezdí to bombově
-pak bych bral Daytonu 955ku protože už pěkně dlouho mám v hlavě projekt kterej by trval maximálně jednu zimu, byl by nenásilnej ale byl by to "cafáč" jako svině a to se mi líbí kort když by to i trochu jelo a fungoval tomu podvozek.
-no a GSXR bych si nechal ale ještě si koupil RSV4
Třeba dneska mě už týpek na novém sportu moc nezaujme protože co jsem měl možnost svézt se na novejch sportech tak už to nejsou rozdíly jako dřív, na těch motorkách je to super ale nějak už jsem nenašel žádnej důvod proč si to vlastně koupit krom roku výroby, no a jelikož rok výroby neřeším ale jen to jak mi motorka sedí a co od ní čekám tak abych řekl pravdu ani nevím nějaký pádný důvody si to koupit protože už jsou když budu drzej takový všechny na jednu prdel a dosažitelnost a použitelnost výkonu na silnici je dávno za náma. Jsem člověk co jezdí na plnej kotel a proto vím co třeba vyvádí moje GSXR. Ono koupit si ZX10 nebo BMW ale netahat za to tolik k čemu ta mašina vybízí je těžký a zjistíš že sice máš pod sebou sílu větší ale taháš za to méně........přitom třeba na R1 98 (příklad) budeš stejně rychlej ale budeš mít lepší pocit kdy nebudeš krotit pravačku no ale třeb toho Bavora bych rád zkusil tak uvidíme
Přiznám se k jedný věci, nedávno jsem se svezl na 1000 K6 která jezdila AMA za KWS motorsport v Americe a motorka je kompletně nakopaná, má to teď přes 191koní na zadku a musím říct že jsem to vracel se slovama "strč si to doprdele, to je hrozný"
Neže by to bylo hrozný ale naopak, podvozek od Öhlinsu fungoval špičkově, motorka byla jak hračka ale jak to jelo, to je prostě hrozná píčovina a na tom bych se asi zabil. Na plnej kotel jsem v žádném případě nejel ale i tak se furt vzpínala a když jsem si řekl "mám tam pětku tak dám full gas" tak to prostě táhlo jak jiný litry na dvojku fakt hrozný....se seriovou K6 to nemělo nic společnýho
Proto vím že já už svého dosáhnul a teď už po výkonu nejdu, sporta mám spíš proto jak jezdím a že když mám jen jednu motorku tak pro mě sport představuje pořád snoubení nejvíce věcí které očekávám tak proto sporta.
Naposledy editováno 12.06.2010 13:20:13
GRASSEL>Mr.FiFI> vejde se na každou ale jde o to jak na tom bude vypadat.......a jakej bude mít pocit. CBR 600 f je pro něj nevhodná, i já se 187cm na tom jsem jak idiot
Nevím, jak velkej rozdíl je ve velikosti strojů (moje K7 x CBR 600F), ale se svejma 191 cm se bezproblému vejdu na obě, a ani na jedný se necítím nijak ztísněně.
edit: překlepy
Naposledy editováno 12.06.2010 13:21:30
prackarr> Ta motorka má 198kg né 210kg Logiku to nepostrádá vůbec... Proč si budu kupovat přestupní stroj konkrétně třeba to gso, které se mě absolutně nelíbí? Radši sem dělal po různých brigádách o rok déle a prostě si na většinu motorky našetřil. Až přijde správný čas, motorku odškrtím (21 let) a nebudu muset řešit prodej motorky, a koupě zase nějaký jiný.
Takto zavřené rr-ko jede cca 170 tachometrových, což si myslím že je rychlost dostačující a nemyslím že zavřená 500 jede víc a manipulace je sice složitější, ale při opatrnosti se nemůže nic stát. Kvůli holkám to určitě nedělám, to je opravdu ubohý argument, šel jsem si za svým snem, kterej sem si s dopomocí rodiny splnil.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Kolik má tvoje motorka plná si ověř vahou a ne katalogovejma kecama,zjistíš,že pod 200kg to nejde. Krom toho,je jedno,jestli 200,nebo 210,když je tu možnost 150kg.
Přestupní motorku by měl mít každý. Stejně tu tvoji,kterou tu plánuješ,jak budeš mít dlouho,za dva roky prodáš,tak nebo tak. Takže nechápu,o čem je řeč.
podle mě jsou právě toto ubohé kecy vás,teenagerů,jak se vám ty motorky líbí a pod.
Chápu,že na nějakým CBčku by jsi nebyl ten správnej tfrďák. Že na tom neumíš už málokdo vidí....
Naposledy editováno 12.06.2010 15:18:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Jinak co se tyce tvejch kecu o teenagerech tak mi zacina pripadat ze nemas zapotrebi tady necim rozumne argumentovat ale mas proste nejakej mindrak kterej se snazis si tady na nas lecit.
Naposledy editováno 12.06.2010 15:26:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
když vidím tvoje přesvědčení, tak ti jen popřeju ať se na tom sv nevysekáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Hrasek32>prackarr> A já si myslel že v 37letech můžete mít už rozum... Tím chcete říct že v techničáku jsou uváděné nepřesné nebo nesmyslné údaje? Teď do něj koukám a je tu 191kg. Vidím že se s vámi nedá bavit na úrovni, zatím akorát urážíte a postujete nesmyslné komentáře, které nikomu ani v nejmenším nepomůžou. Vůbec nechápu co vám vlastně vadí, dohadujeme se tu o váze motorce, není to trošku ironie? nebo snad závist?
Ano,v techničáku je spousta nesmyslných údajů. Třeba výkon,spotřeba a podobně. Klidně si svoji motorku zvaž a uvidíš. Krom toho jsem psal,že nejde o to,jestli má motorka 190,200,nebo 210kg,když je tu varianta 150kg při stejném výkonu-25kW.
Co se týče té závisti,řekni mi prosím,co bych ti jako měl závidět? To jsem opravdu nepochopil. Pokud se ptáš,o co mi jde- tak hlavně o to,aby se teenageři jako ty nezabíjeli zbytečně na motorkách,na kterých nemají vzhledem k své praxi,co dělat. Jinak je mě to buřt.
Na tobě je vidět,že jsi vůbec nepochopil,o co mě jde. Ale závist v tom fakt nehledej,nemám ti proč závidět,nebo ano?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
pylot>prackarr> Ty si snad kupujes motorky ktery se ti nelibej? Pro me je motorka konicek a tak si vybiram motorku na ktery se mi dobre pojede a ktera se mi taky libi. Prece si nekoupim neco co se mi nelibi uz od pohledu. Jinak co se vahy tyce tak GS500 ma suchou 173, SVcko 169 a GSXR ma 163 rok 02. Jeste nejaky argumenty?
Jinak co se tyce tvejch kecu o teenagerech tak mi zacina pripadat ze nemas zapotrebi tady necim rozumne argumentovat ale mas proste nejakej mindrak kterej se snazis si tady na nas lecit.
Mindrák je slovo,kterým se dá vyřešit debata. O žádném mindráku,co by mě trápil nevím,ale snad jsi něco našel na mě ty sám,tak povídej.
Ona taky ta hmotnost není jako hmotnost. Důležité je těžiště,rozhodně gyroskop a další věci.
Taky samotné zahození motorky je různé. Shodit jen ze stojánku GSko či nějaké enduro znamená většinou rozbití zrcátka a odření těžítka. U plastové šestky několik tisíc za opravcu. Těch několik tisíc,co většinou 18 letej kluk nemá. Pak na to čumí 1/2 roku v garáži a čeká,až někdo zu rodiny zasponzoruje,ale může říct- mám pyčošestku.
Co se týče mě a motorek,tak já kupuju hlavně podle funkčnosti. Design je u mě rozhodně až na dalším místě,ne na prvním. Co se týče vzhledu,zrovna GSXRka se mi vůbec nelíbí,a GSko ano. A vsadím se,že kdyby měly tyto dvě motorky opačné štítkové parametry,nelíbilo by se ti GSXRko a GS ano.
Naposledy editováno 12.06.2010 18:45:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 RR, GSX-R 600, ZX-6R, R6 kterou? rok 03-04
Hrasek32>prackarr> Proto se ptám, ale neříkej mi že na této motorce nemám co dělat. Pokud si někdo koupí motorku s 80kw v 18letech, podle mě to není v pořádku. Ale proč není dobrá volba rr s 25kw? Jezdím s tím, na co mám papíry... A zabít se může kdokoli na čemkoli to nijak neovlivníme
Hele,já píšu svoje názory a svoje zkušenosti. Nikomu se neposmívám. Můžeš s tím,co píšu souhlasit,nebo nesouhlasit.
Správně jsi napsal,že pokud si v 18ti někdo koupí moto s 80kW,není to v pořádku. Pokud tam máš opravdu 25kW,v pořádku to je,ale je to zbytečný. Bral bych zrovna něco,co má 25kW v základu a o 50 kg méně. Nic víc,nic míň.
Nesouhlasím s tím,že se nedá ovlivnit nehoda druhem motorky. Dá.
Naposledy editováno 12.06.2010 20:04:40