Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Edit: tak se omlouvám, přesvědčili jste mne , výjimky existujou
Naposledy editováno 16.06.2010 13:04:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
marty>buryGSXR> 16 mm pístek je buď na spojku nebo na jednokotoučovou brzdu.....
Ale na R1/R6 je skutečně 16mm BREMBO a je OK
Někdy se může stát, že to je nekvalitníma páčkama, co špatně (ne v ose) působí na radiální pumpu a tím se to může zavzdušnit. Už jsme se s tím setkali.
Není nad prověřenou KVALITU!!!
[img] mi jedna sada kol včetně kotoučů. Pasuje to na R1 2007-2010, zadní kolo i na modely 2004-2006.. Takže jsou na prodej
Naposledy editováno 16.06.2010 13:04:32
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jinak gratulace k prodeji
jo a Lekouš má recht, nemáš bejt v Brně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91>jdu tam dát origo páčky
jinak gratulace k prodeji
jo a Lekouš má recht, nemáš bejt v Brně?
V Brně včera chcalo a já to fakt po 3h spánku nějak nedal Takže až o víkendu SK-ring.. Heeej, kdo se přidá? 130 euro na den..s nějakým rakušákem.
Jinak Venco, mám jednu komplet sadu páček PPtuning, kdybys chtěl taky něco osvědčenýho.. Na prachy nespěchám..
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
PP by se mi líbily, ale bohužel doba je taková, že aniž bych se na tom nějak podepsal, jsem bez práce takže budu rád když vůbec dostanu výplaty a z něčeho zaplatim nájem.. a doufám že mi z našetřenejch peněz zbyde alespoň na jeden závod ještě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 17.06.2010 14:17:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
No uvidim až se svezu jestli povolí nebo ne..
Jinak s prací je to na prd, ale už na něčem pracuju, tak snad ještě nehodim flintu do žita.. ale kdo ví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak ten SK nedám....
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91>.Kolda.> já tam měl ty čínský kopie za pár šupů. sedly naprosto perfektně ale ten tlak na pumpu mohl bejt klidně trochu jinej / špatnej jak řiká perňa...
No uvidim až se svezu jestli povolí nebo ne..
Jinak s prací je to na prd, ale už na něčem pracuju, tak snad ještě nehodim flintu do žita.. ale kdo ví
No nevím,ale jak by mohl být tlak menší? Vždyt to pracuje vše stejně,jako páka-tam se nemá kde co ztrácet-princip je pořád stejný a materiál ti určitě pružit nebude. Já mám totiž ty samé jako ty,tak mě zajímá,jak si na to přišel(já jsem žádnou změnu nezaregistroval)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Belo>U některých neorigo páček je problem v tom že se pist v pumpě dostatečně nevráti(páčka ho tlači do pumpy) a při zmačknuti brzdy pak pumpa vytlači miň kapaliny, někdy je i problém to s takovou páčkou dobře odvzdušnit. U činskych páček muže byt co kus to originál. Toť muj názor.
Asi tak nějak a občas i u "nečínských".. Konkrétně u Yamahy se může stát, že páčka má špatně udělanou "jamku" a kolíček do pumpy a tím ho při brždění "vyosuje".. Pumpa se pak může zavzdušňovat a nefunguje dobře. Přesnost výroby je v tomhle směru důležitá a zrovna na páčku brzdy si žádnej čínskej šunt nehodlám dávat! Raději originál páčku..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
U nás je prodává "Titanium Pro", podobně jako gripy na nádrž..
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
U nás je prodává "Titanium Pro", podobně jako gripy na nádrž..
[img] že si použil slevu dvouválcovou 15%
sice jsou "stejné" a sedí "perfektně" ale ta nepřesnost tam klidně může být.
Rozdíly jsou patrné např v nastavení. na max polohu mám čínskou tak akorát na dosah a vždy jí tak do půlky a víc promáčnku.. teď s origo na ni v max. poloze skoro nedosahnu a zmáčknu sotva o pár cm.. musel jsem si ji nastavit o dvě polohy míň abych se srovnal a i tak ji pořád ještě nepromáčknu tolik co tu čínskou. Neni to jistý ale myslim si že teď už mi vadnout nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nikotýn>doufám, že si použil slevu dvouválcovou 15%
..že váháš!! A rovnou jsem ji znásobil 6x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81>..že váháš!! A rovnou jsem ji znásobil 6x
zdar...tak už jsi zjistil, co stálo za tím crashem v Mostě_?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati1098>zdar...tak už jsi zjistil, co stálo za tím crashem v Mostě_?
Kámo, co ti budu povídat.. Pořád nevím a ta nejistota je nejhorší!
Nicméně jsme udělali závěr, že bajk je asi tedy vpořádku a šlo o jezdeckou chybu. Nejhorší je, že nevím, jak takový příště předejít
Tak jsem na to včera po crashi znova vlezl a kroužil jsem na SK-Ringu! Ci voe, tam nebyl ani jeden čech nebo slovák, tak jsem se tam zkamarádil s germánem a rakušákem a pomohli mi aspoň sundat z vozejku "das ist RC8R, jaaaa guuut"
Takže si umíš představit moje první kola tam....prostě ten Perník, co jezdí i Hořice, měl najednou strach! A to ne v zatáčce, ale na rychlých rovinách..ti to šrotuje v hlavě, co když se "chyba" bude opakovat...kdo se o mě postará, když tam jsem sám...tak jsem kroužil 2:26-2:28.
Pak tříhodinovka rakušáků (pro mě pauza na vyčištění hlavy) a další training na hoďku večer v 7h. To už dorazili nějaký kluci od nás, byl jsem už klidnější... Tak si říkám, buď a nebo - čeče ser na to, nějak to dopadne a jeď jakoby normálně. Pak už to nějak šlo, ikdyž čas je bídnej - jel jsem mezi lidma 2:20-22. Dlouho nevydržím mačkat spojku, prsty mě ještě bolej a i kolena.. Převod na Most je totálně nevhodný.. Ale tu trať jsem si užil moc, je to pěkný a technický Akorát 25kol za ten půlden bylo málo, tak se těším 25.6. do Brna. Motorka by byla potřeba prověřit panem doktorem Murkinem a nějak se podívat na výkonovou "špičku", jinak myslím, že zatím OK
Jo a vyhodil jsem ten jejich "progresivní" heft a dal tam normální kulatej (lineární) z R1, kterej mi vyhovuje mnohem víc, než ten jejich jakoby "blbuvzdornej ..antihasanovej".
Nechápu kluky z CEC (Kolda a spol), jak tam sázej 2:15. To musím ještě hoodně pilovat, ikdyž stopu už jakž takž vím.. Čistý kolo ještě neumím dát a taky nutností u takovýhleho velkýho dvouválu je ukazatel zařazený rychlosti, když se někdy nemůžu dopočítat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81>Kámo, co ti budu povídat.. Pořád nevím a ta nejistota je nejhorší!
Nicméně jsme udělali závěr, že bajk je asi tedy vpořádku a šlo o jezdeckou chybu. Nejhorší je, že nevím, jak takový příště předejít
Tak jsem na to včera po crashi znova vlezl a kroužil jsem na SK-Ringu! Ci voe, tam nebyl ani jeden čech nebo slovák, tak jsem se tam zkamarádil s germánem a rakušákem a pomohli mi aspoň sundat z vozejku "das ist RC8R, jaaaa guuut"
Takže si umíš představit moje první kola tam....prostě ten Perník, co jezdí i Hořice, měl najednou strach! A to ne v zatáčce, ale na rychlých rovinách..ti to šrotuje v hlavě, co když se "chyba" bude opakovat...kdo se o mě postará, když tam jsem sám...tak jsem kroužil 2:26-2:28.
Pak tříhodinovka rakušáků (pro mě pauza na vyčištění hlavy) a další training na hoďku večer v 7h. To už dorazili nějaký kluci od nás, byl jsem už klidnější... Tak si říkám, buď a nebo - čeče ser na to, nějak to dopadne a jeď jakoby normálně. Pak už to nějak šlo, ikdyž čas je bídnej - jel jsem mezi lidma 2:20-22. Dlouho nevydržím mačkat spojku, prsty mě ještě bolej a i kolena.. Převod na Most je totálně nevhodný.. Ale tu trať jsem si užil moc, je to pěkný a technický Akorát 25kol za ten půlden bylo málo, tak se těším 25.6. do Brna. Motorka by byla potřeba prověřit panem doktorem Murkinem a nějak se podívat na výkonovou "špičku", jinak myslím, že zatím OK
Jo a vyhodil jsem ten jejich "progresivní" heft a dal tam normální kulatej (lineární) z R1, kterej mi vyhovuje mnohem víc, než ten jejich jakoby "blbuvzdornej ..antihasanovej".
Nechápu kluky z CEC (Kolda a spol), jak tam sázej 2:15. To musím ještě hoodně pilovat, ikdyž stopu už jakž takž vím.. Čistý kolo ještě neumím dát a taky nutností u takovýhleho velkýho dvouválu je ukazatel zařazený rychlosti, když se někdy nemůžu dopočítat.
tak to je super, ž ejsi to "překonal" a zase už lítáš.....jinak SK je super....fakt zajímavá trať....pro mě je jediný pozitivum, že dneska můžu tvrdit, že jezdím stejně rychle jako Perňa )))))))) teda když jsi to zajížděl.....hahahahahahahahahahahahahahah
jinak 25.6 jedeme do Brna v plné teamové sestavě, tak se nechci vnucovat, ale asi se tě budeme nenápadně držet a koukat, jak tojezdíš na dvouválu a zkoušet se něco přiučit......tak když před sebou uvidíš nějqakou D1098, TAK HEZKY OBJET a pak moc netahat, ať alespoň pár zatáček za tebou s Hagou uvisíme.....hahhhahahahah
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36887 | Dnes v 11:53 assassin |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |