Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
JollyJoker>Vsaď se,že ani jeden člověk to "tady" nemá v hlavě srovnaný,jinak by nejezdili na motorkách.
Větší pí*ovinu jsem v životě neslyšel.
A protoze kazdej vi, ze na nauceni je nejlepsi okruhovej stroj s RZ tak delas dobre. Protoze ma kurva dobry brzdy a hustokrutej podvozek, kterej zvlaste na nasich nadhernych silnicich plne vyuzijes. A taky se s tim super jezdi dole vykon dvacy a nahore peklo at zije idealni prubeh tocaku.
P.S. jak prvni auto si si taky porizoval tvr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
carlos38>Větší pí*ovinu jsem v životě neslyšel.
Tak to jsi toho ještě hodně nezažil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
JollyJoker>Tak to jsi toho ještě hodně nezažil!
Možná jo, možná ne a možná nejsem takovej boreček jako ty....
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
já se pokusím (páč sem měl taky f mládí vysokou hladinu testosteronu ) definovat, proč chlap píše ZAČAL SEM NA SUPERSPORTU, BYLO TO BEZ PROBLÉMU, ZA PŮL ROKU HO MÁM PERFEKTNĚ V RUCE - to není o tom, že by uměl jezdit nebo že by chtěl někomu poradit, ale o tom, že říká - JÁ sem úžasně talentovanej, valentíno má jediný štěstí, že nejezdím závodně, páč jinak by se hrůzou posral, fšecky holky v okuhu 100 km, honem si sundávejte kalhotky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>Tak to zkus podložit nějakým argumentem těším se
A co by sis asi tak představoval z argument,ty rozumbrado???? Nestačí ti mraky lidí,kteří to v tomhle gardu zvládli???
Jinej argument ti nedám,ani nemůžu,tvrď si co chceš.Já jsem jenom napsal svůj názor a zkušenost a za tou si stojím,ten Goebbels byl zbytečnej a navíc.
Che>Takže jako dycky
já se pokusím (páč sem měl taky f mládí vysokou hladinu testosteronu ) definovat, proč chlap píše ZAČAL SEM NA SUPERSPORTU, BYLO TO BEZ PROBLÉMU, ZA PŮL ROKU HO MÁM PERFEKTNĚ V RUCE - to není o tom, že by uměl jezdit nebo že by chtěl někomu poradit, ale o tom, že říká - JÁ sem úžasně talentovanej, valentíno má jediný štěstí, že nejezdím závodně, páč jinak by se hrůzou posral, fšecky holky v okuhu 100 km, honem si sundávejte kalhotky
Jezdim od osmi let na Pinckovi, pak jsem si pořídil dvácu endurko, po dváce R6. To co jsem najezdil na Hektorovi a KMX nepočítám a R6 bylo pro mě něco úplně novýho a šel jsem do ní, dá se říct, bez zkušeností. Že to má asi 120 koní mi ani nějak nevadilo, i když mi jí pro jistotu táta nechal po měsíci ježdění típnout na 25 kW, větší problém pro začátečníka je sportovní posez. Odjezdil jsem na típlej R6 2 sezony a pak jí nechal odškrtit. Troufám si říct, že otevřená je bezpečnější. Člověk k tomu má respekt, oproti 25 kW, kdy jsem jezdil furt plnej plyn, do zatáček neubíral, aby to na rovinkách drobet jelo.
ZAČAL JSEM NA SUPERSPORTU, BYLO TO BEZ PROBLÉMŮ, ALE TO, ŽE HO MÁM PERFEKTNĚ V RUCE NETVRDIM. Nikdo nemůže mít nikdy motorku perfektně v ruce!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>A co by sis asi tak představoval z argument,ty rozumbrado???? Nestačí ti mraky lidí,kteří to v tomhle gardu zvládli???
Jinej argument ti nedám,ani nemůžu,tvrď si co chceš.Já jsem jenom napsal svůj názor a zkušenost a za tou si stojím,ten Goebbels byl zbytečnej a navíc.
Proč myslíš? Mě motky chytly asi ve 14ti a jestli dobře počítám, tak mám 13tou. Páč mě to bavilo (a samo i auta) a chtěl sem o tom něco vědět, tak sem šel spalovací motory a motorový vozidla studovat na vějšku - myslím že o technický stránce těchdle věcí vím dost a docela mě fascinuje, když se lidi, z jejichž výplodů vidím, že se naprosto neobtěžovali pochopit alespoň ty nejzákladnější technické věci, snaží rozdávat rádoby zasvěcené rady. Já bych si teda připadal trapně
Naposledy editováno 20.06.2010 16:13:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Dělám hned za dálnicí,tak když budeš mít trochu svého drahého času,rád se nechám poučit,případně něco okouknout.Bez ironie,jsem člověk zvídavý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>...docela mě fascinuje, když se lidi, z jejichž výplodů vidím, že se naprosto neobtěžovali pochopit alespoň ty nejzákladnější technické věci, snaží rozdávat rádoby zasvěcené rady. Já bych si teda připadal trapně
Přesně takhle jsi to definoval,přečti si to znovu.Nepotřebuju pochopit základní technické věci,abych věděl,že R6 je daleko ovladatelnější (i se širokou gumou),než většina,dle tebe,přiměřených motorek (GS 500,SV 650,tvoje CBF atd.).
Navíc nerozdávám rady,protože je mi úplně buřt,co si kdo pořídí,nýbrž jsem jen napsal svoji osobní zkušenost.Tuším,že od toho tyhle diskuze jsou.
Navíc ses lehce vyhnul osobnímu vysvětlení a názorné praktické ukázce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Část druhá – kontstrukce motocyklu a fyzika jízdy
Při pohledu na silný a slabý motocykl vidí i laik značné rozdíly. Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Všechny výše zmiňované motorky jsem jezdil a R6 je z nich nejvíce ovladatelná,je to hodně hravá motorka. Toliko z praxe.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
carlos38>Možná jo, možná ne a možná nejsem takovej boreček jako ty....
Proč jsem boreček? Že jsem v životě slyšel lidi navykládat pi*oviny? Zapnu televizi a jede to tam nonstop
Tady je blbost ta,že se mladí (a nejenom mladí) kluci neponaučí a lezou na co nemaj??
A jestli na to mají,tak ať se tady neptají a nenechají si to schvalovat,ale ptají se doma rodičů!!!
Ty mu taky nemůžeš radit,že je R6 v pohodě.Třeba to máš v ruce 100xvíc než dotyčnej tazatel a on nabyde falešného dojmu,že každej kluk co se trochu rozjezdil zvádne R6.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
špilas>Che> obdivuju tě a divím se, že máš na ty lidi tady pořád nervy!
Já už to dycky jen okopírnu a šlehnu to tam jak říkala moje babička - blbost lidská, studna bezedná wobčas příjde nějaká podpůrná PM a dokonce se zcela vyjímečně najdou lidi, kerý na ss začali a sou schopmý uznat, že to byla kravina
1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka
Vy tady remcáte a útočíte na lidi typu Che, který maj xletý zkušenosti (mimochodem i to padání beru jako zkušenost). Proč Vám to asi furt dokola píšou? Mimochodem - asi nejste na foru dost dlouho, ale ví někdo z Vás kolik uživattelů fora tu už psalo téma typu je dobrá na začátek R6, R1, atd. a naráz sem přestali psát, přestali jezdit, přestali chodit domů????
Já sám to nevím, nejsem tu od původního fora, ale vím jak to bolí pokud spadneš a třebaže i mě občas pohltí adrenalin a otočím plynem plnej, tak si poslední roky uvědomuju, co by se mohlo stát a raděj uberu. Kdyby si někdo z těch hustokrutejch střelců co chtěj SS uvědomil, že by taky urychlenou koupí SS mohli přijít o ruku, nohu, čelist, o přítelkyni nebo kamarádku,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Ti, kteří to sem napíšou, že se výflakli, ale že žijou sou u mě borci. Znám ze svýho okolí dost případů, kdy po koupi silnýho stroje hned první sezonu několikrát spadli. Určitě to není zákonitost. Znám i lidi, co jezděj opatrně, ale to jsou většinou lidi s rodinama co si na tu motorku museli vydělat. Já si na motorku taky půjčil. Takových je hodně, ale dokud si té motorky nevážíš a nevíš, že pokud ji rozsekáš tak ji budeš muset opravit za svý budeš takhle uvažovat.
Nechápu rodiče od lidí jako je Whites - koupí mu motorku s neskutečným výkonem a snad se ani nebojí, že sebe nebo někoho jinýho zabije/zraní?
Naposledy editováno 21.06.2010 09:17:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |