Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81>Ducati1098> No výborně, to bysme mohli konfrontovat RC8R s vašima DUC-WSBK-Racing-hodně moc-1098! Neboj, tempo asi budeme mít podobný, vy už to tam taky pěkně sázíte, což? Slyšel jsem 2:16?? Pravda?
čeče kámo......2:16 to tam sází Prasouš na chujdě.....my amatéři na Duc1098 jenom 2:18....ale my jsme skromní....))
spíš bychom s hagou rádi poladili převody, kvalty atd...no a hlavně stopu a průjezdy.....no defacto vlastně všecho....ahahhahahh
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati1098>čeče kámo......2:16 to tam sází Prasouš na chujdě.....my amatéři na Duc1098 jenom 2:18....ale my jsme skromní....))
spíš bychom s hagou rádi poladili převody, kvalty atd...no a hlavně stopu a průjezdy.....no defacto vlastně všecho....ahahhahahh
Čoeče, tak kvalty jsou jedna velká neznámá pro mě taky! Jak to nemá takovej otáčkovej rozsah, stává se mi, že na výjezdech jsem brzy před omezovačem.. Nastavení převodů je tedy u 2V důležitá věc. Jenže na tom kolikrát nejde poznat, co tam má za kvalt! 4ka, 5ka ..pořád to samý a stejnej zátah a zvuk...šílenost! Takže ukazatel kvaltu bude nezbytný a nastavení složitý, páč mám snímač rychlosti na předním kole.
Zatím na tu mojí kochačku používám jeden univerzální převod (o 2z míň vpředu) a na SK to nebylo zrovna to pravý.. Na Brno by to mohlo bejt akorát..??
Na kolika otáčkách máte u DUC omezovač? Kolik máte maximálku podle tady TOHO ?
Tak jo, snad vše v pátek naladíme.. Ci voe, bych měl radost, kdybych to uměl na KTM za 2:12-13, ale myslím, že na to si musím ještě počkat a taky jsem letos prd najel..
EDIT:
Doprdele, taky se vám stává, že vám vypadávaj písmenka (znaky) tady na fóru m.cz?? Jinde se to neděje, klávesnicí to tedy nebude!
Naposledy editováno 20.06.2010 16:32:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
......seriové R6 /08/ ,,,,,na rychlost a zrychlení jasný rozdíl pro KTM elasticita od cca 120 km/h do 250 km/h......maximálká dle tacha ZX 10 R i K6 ...299 km/h........KTM 278 km/h.....a plus mínus stejná rychlost...japonci neujížděli.
BMW 1000 R majitel co se svezl /na normál "silnici" tak potvrdil,že ta KTM "R" je výborná,jiná ,ale výborná!......okruh je jasně jiné porovnání!
...2 i 3 často "přetočím" dle "lampičky"!Ty kvalty je fakt "loterie".......5,6 prakticky na "normál" silnici nedám!....ale to bylo i u Japonce!
[img]
Naposledy editováno 20.06.2010 17:03:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jinak převody jezdím 15:38 a připadá mi to good.....zkoušel jsem i 14:40, ale teď mi to připadá lepší....
maximálku to má dle TOHO 263.1 a omezovač okolo 12 tis......
já byh měl radost nasypat to tam okolo 15, ale to je nereálný.....tedy jako pro mě....
jo a písmenka mi tady vypadávají až po první láhvy vína....
No je to tak, že hlavně díky menšímu rozsahu otáček na delších rovinkách na 4V ztrácím.. (však víš, co mě trápí a jak to teď je u té mojí s výkonem..). Ale samo, výjezdy jsou s tímhle motorem zajímavý a pěkně se s touhle motorkou jezdí "naplacato" v zatáčkách..
BMW je motorově jinde i oproti japoncům, to víme všichni. Zbytek je normal (si myslím) a někde může být úzká stavba RC8 celkem plus. Alespoň pocitově se mi to líbí a na brzdách taky dobrý. Až bude RC8 naladěná na výkon o cca -10PS oproti stockovým japoncům (a to by s kitem tak nějak mohlo bejt), bude mít celkově navrch díky krouťáku a spodním otáčkám..
A ty na tom už jezdíš pravidelně? ..i do hospody?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
[URL=
Naposledy editováno 20.06.2010 17:23:12
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
...u tvoji se musí asi "upravit" a doladit ta "mapa"!
Jo,a i při klidné jízdě mě to připadá,že to dost "žere"!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati1098>čeče kámo......2:16 to tam sází Prasouš na chujdě.....my amatéři na Duc1098 jenom 2:18....ale my jsme skromní....))
spíš bychom s hagou rádi poladili převody, kvalty atd...no a hlavně stopu a průjezdy.....no defacto vlastně všecho....ahahhahahh
tý bláho Mára už to tam sype 2:18? Asi dostaneme fakt na prdel Klobouk dolu pane . Já jsem zvědavej jak se budu cítit na bývalé ,,Perničce", zvlášť když jsem na tom v životě nejel a letos budu prvně na dromu .... ale potrápil bych vás tam rád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81> Mikitka:
Tuhle helmu máme doma taky, pro ženskou je to fat parádní kousek, designově No.1
[img] si toho všimla až teď když jsem hledala zas ten odkaz
Přemýšlím o ní zatím mám obyčejnou HJC Lotus CS-12n...
..jen mě vždycky naštve, když na takový věci daj lebky nechápu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak já jsem prodával do dobrých rukou a myslím, že moje loňský SP1 se má skoro jak u mě.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
lionracing>perna aspon ze si to nerozbil na tom sk ringu , je to tezky okruh na nauceni poprve jsme tam jeli taky 2,19 kdyz tam nebyli jeste ty obrubniky... , chce to par dni nez si ten okruh najedes
...sakra, to jsem si vysloužil "jméno".. Jako že zrovna já budu poslouchat chvály, že jsem to aspoň zase nerozbil, mě nikdy nenapadlo. Já měl na okruhu pád vlastní vinou jen 1x a to loni, když jsem se nechtěl srazit s druhým jezdcem, co jsem ho míjel o kolo. Druhý byl letos s KTM a tam absolutně netuším, co bylo příčinou nebo jaká chyba se stala.. Vždycky jsem jezdil s "rezervou", tak snad se ze mě nestane vytěrač asfaltu. To bych taky mohl brzy dojezdit
Jj, trať díky horizontům úplně lehká není.. Těch 2:19 si dal po kolika kolech? V pátým? V desátým? Já až večer, kdy to bylo "volné ježdění" a nešlo jet úplně čistě. Tak můj odhad, že i na pro mě stále novým stroji, bych těch 2:18 mohl zajet. Ale sakra, kde je těch dalších 3-4s, to fakt nechápu!!! Koldooo a spol, vy jste se zbláznili, nééé??
Jsem zvědavý, kolik to tam bude ládovat špička v AlpeAdrii, ale můj střízlivý odhad je na hranici 2:10.. ???
Ducati1098>Perňa_81> no o kvaltech mi povídej...... ale já se naučil počítat a tratě co jezdím mám naučený řazení, takže aktuální kvalt mám v hlavě, když jsem tam měl ukazatel, akoráte mě vyrušovalo na něj čumět.....hahahaha ale když přijde krizovka, tak pak zapomenu vo tam mám a tápu.....
jinak převody jezdím 15:38 a připadá mi to good.....zkoušel jsem i 14:40, ale teď mi to připadá lepší....
maximálku to má dle TOHO 263.1 a omezovač okolo 12 tis......
No já tam taky neměl na SK-ring vhodnej převod, ale idální pro mně by bylo dát o dva zuby míň do zadu oproti převodu 15-46, který jedu v Mostě a Brně. To jsem s sebou samozřejmě neměl a tak jsem dal nejdřív o zub míň dozadu (15-45), ale chodilo to v omezovači, tak jsem rozetu vrátil a dal o zub míň dopředu (16-46) a to už zas bylo moc dlouhý. Záznam maximálky jsem tam měl 239 km/h a omezovač mám 10,250 / min.
Jinak samozřejmě je pravda to, co říkáš, u V2 je ta dodávka výkonu v trochu užším spektru otáček než u R4, takže si musíš trochu pohrát s převodama a při jízdě pořád a pořád řadit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
vldouš>majkl31> Myslím, že tohle Brno bude hooodně rychlý, týmy budou muset dávat 2:20 a líp, jinak asi nebudou moct pomejšlet na moc bodů.
Jinak já jsem prodával do dobrých rukou a myslím, že moje loňský SP1 se má skoro jak u mě.
CEC2 pod 20? kam ten svět spěje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
vldouš>majkl31> No, to si taky řikam. Uvidíme, třeba to tak nebude, ale chystá se tam pár lidí z velkýho CEC a proto si myslim, že tempo bude rychlejší...
No tak to se koukám máme na co těšit. To zase bude maso. Tak snad to aspoň nezahodíme, až se budem nechat vynášet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ducati1098>Perňa_81> no o kvaltech mi povídej...... ale já se naučil počítat a tratě
jinak převody jezdím 15:38 a připadá mi to good.....zkoušel jsem i 14:40, ale teď mi to připadá lepší....
maximálku to má dle TOHO 263.1 a omezovač okolo 12 tis......
já byh měl radost nasypat to tam okolo 15, ale to je nereálný.....tedy jako pro mě....
...a kolik tam bylo seriově - origo!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vejmi>Jiřina97> tak to bude teda prdel
No ty bláho. Už bych konečně mohl začít tahat, abych tě nezdržoval Zatím jen zbrojím, ale chyba je mezi sedlem a řídítky. Apropo, co pojištění, budeš chtít?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 2 | Dnes v 10:45 MilanR1 |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37039 | Včera v 08:10 Kubik19 |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |