chtěl bych si koupit v Německu Hondu XL 600 V Transalp rok cca 1991 až 1995 zajímalo by mě:
1) s kolika najetými km je vhodné ho vybrat, téměř všechny (i s 90 tis. km) vypadají dobře (finanční limitace je zřejmá)
2) co všechno po koupi preventivně vyměnit
3) jak poznám, že je rozvoďák zralý na výměnu
4) dá se pro převážně silniční jízdu obout MITAS?, nebo jakou slušnou ekonomickou gumu by jste doporučili?
5) jak se na takový stroj poskládá 2m člověk
díky za jakoukoliv informaci
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek Koupě ojetého Transalpa z Německa
Rozvoďák poznáš podle napínáku, když je na poslední zarážce (musíš ho vyšroubovat) tak je řetěz K.O.
Na tyhle endura jsou Mitasky podle mě nejlepší volba když to bereš výkon/cena, lepší jsou E07 než E08.
ale to není problém tyhle motory jsou držáky - kamarád koupil se 190tis km a motor brál trochu olej, jinak vše OK, stačilo vyměnit gufera na ventilech zbytek nechal původní a funguje pořád dál
prostě neřeš km, ale stav - to samé ohledně co preventivně vyměnit, nic preventivně neměň zjisti si nejdřív stav - kotouče, destičky, řetězovka, vůle atd.
po koupi by pak měla být samozřejmá lepší údržba - tedy všechny kapaliny (olej, chladící, brzdová a nezapomeň na olej ve vidlici na ten dost lidí kašle)
nejosvědčenější z mitasek je e07 - dlouhá výdrž, zvládne lehký terén i rozmně silnici, snad jen na mokru to není ideální - ale od 2010 tam má být nová směs co by měla i na mokru být lepší
jak se poskládá 2m člověk - vyzkoušel a uvidíš Alpů600 tady jezdí mraky
1 reakcí na tento příspěvek Koupě ojetého Transalpa z Německa
Dovoz + přihlášení tě vyjde docela na dost +
pokud chceš tak starej ročník, budeš mít problém s přihlášenim.
Co se týče km, ty neřeš, řeš stav...
Pokud koupíš 15 let starýho alpa, co bude mít najeto 36tis,
tak je to v tom lepšim případě stočený o nějakejch 50 tis a víc,
jinak je přetočený tacho a má 136tis, 236 tis...
Muj má 82 dle tacho, ale jinak kdo ví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ojetého Transalpa z Německa
Nowi> proč by měl být problém, je to ohraničeno nějakým rokem? nebo emisemi? nebo jak to je? mohl by jsi se prosím rozepsat?
Honza-TA> stoprocentní údržba je pro mě samozřejmost, kterou dodržuji i u veteránů, natož u něčeho novějšího
mít evropskou homologaci (ES)... Pokud nemá, musíš buď nechat Dekrou dohledat
zbylý údaje do TP (Němci sou prasata a maj tam max Vin a Typ mota), to tě vyjde
na cca 3tis, pak cca 2,5 tis dovozová STK + značka 800kč...
Pokud by si neměl tu ES a Dekra to nemohla dohledat, pak ti nezbejvá než naklusat
do skušebny Dekry do Prahy, mít motorku v ťip-ťop stavu a nechat si ji individuálně
schválit, respektive nechat si ji přezkoumat, zda je provozuschopna a tudis by Ti tam
udelili tu ES homologaci.
No to je asi tak vše
Takže neřeš německo a kup tu, v závěru Ti to vyjde opravdu levnějš...
Edit: ještě s tim jak se člověk poskládá: Já mam cca 192cm a pohoda,
kupoval sem ho od tipa, co měl 205cm a taky se tam vešel z přehledem
Naposledy editováno 20.06.2010 20:37:39
1 reakcí na tento příspěvek Koupě ojetého Transalpa z Německa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ojetého Transalpa z Německa
dejavu>a proč ho chceš kupovat v Německu?
Sakra takhle sem se měl zeptat a nemusel sem se rozepisovat
- Je to dál
- Je to tam dražší
- Platíš navíc přihlášení + věci co sem popsal
- Platíš minimálně benzín tam + z5
- Celej den se trmácet po bazarech a hledat (než si vybereš na mobile.de už tam nebude )
Tak a teď mi napiš 5 kladů aby se tyhle zápory minimálně vynulovaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ojetého Transalpa z Německa
existují lidé, kteří se živí dovozem aut, obvolají inzeráty z mobile.de, vezmou tě do auta a dovezou do Německa, ty zaplatíš nové auto a odvezeš si ho sám domů, oni vyřídí všechny papíry, dostaneš čistopis TP, cena cca 7500Kč pro případ auta cca 50 až 100tis.
[img]
Znám takového člověka. Finance mu to dovolí, takže x-krát za sezónu vyjíždí za hranice.
Ale to je 50 na 50.
Hodně štěstí při koupi a bez nehod!
Humusus>Kamarád měl rok 92 (poslední rok s bubnem vzadu), najeto (dle tacho) cca 60 tis. a motor běhal naprosto bez sebemenšího problému.
Rozvoďák poznáš podle napínáku, když je na poslední zarážce (musíš ho vyšroubovat) tak je řetěz K.O.
Na tyhle endura jsou Mitasky podle mě nejlepší volba když to bereš výkon/cena, lepší jsou E07 než E08.
Už rv.91 vzadu měl kotouče takže co má vzadu buben bude stopro maximálně do rv.90
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |