1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon
saly.pce>Zdravím, pokud je to karburátorová verze, je potřeba dojet na seřízení a to téměř vždy.
Jak to probíhá, co to stojí, kdo mi to udělá? Díky
2 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
Eddie666>Vítěr-> kulatý průměr 114 mm, stejně jako origo, ale byl trošku problém ho napasovat, musíš si s tím pohrát, budu se snažit co nejdřív nafotit a udělat videjka Kdyby tam kua furt nechcalo
Tak to se těším až to sem hodíš.Jsem zvědavý na ten zvuk.No musí to být nádhera oproti origo.Slyším samou chválu skoro.
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
Naposledy editováno 20.06.2010 23:59:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
saly.pce>To by mě zajímalo, kdy ty se už probereš Laděné koncovky je jen pojem. Jsou laděné svody a otevřené koncovky. Stav se na kafe a probereme to, protože tady píšeš bludy. To že připltiíš desítky tisíc za světovou značku neznamená, že dostaneš laděnou koncovku. Dostaneš stejně otevřenou koncovku jako od jakéhokoliv jiného výrobce. Zkus si někdy vzít například Akrapovič koncovky pro R1 a podívej se skrz a pak něco tady povídej.
Ach jo, ty jsi fakt nenapravitelný. Ale chápu, máš špatnou zkušenost...
Neber to osobne, ale me by zase zajimalo, jestli Ty jsi uz pochopil, co znamenaji ladene svody? :D:D:D:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon
Hummer>Eddie666> OK a co průměr roury? Ale dobá, za ty prachy to jde, protože cena je vždy až na prvním místě a my češi si umíme poradit. Nic proti českým výrobcům těm fandím. Jen je trochu škoda, že nemá homologaci pro provoz na českých komunikacích. Nebo se pletu?
Nepleteš, ale na první kolo homologací jdeme už příští měsíc, tak drž palce
..Roko..>Eddie666: jediný zásadní problém co ti to může udělat je rozhodit volnoběžnou směs..S origo vzduch. filtrem od Hondy to bylo u mě všechno v cajku, s replikou (Hiflo) jsem musel šáhnout na volnobežnou směs..A to z původných 2,5 ot na 4..(u tebe se to bude lišit, protože ještě starší hornet má jiný otryskování)..Než bych cokoli někam vezl zkus po půl otáčkách přidat a vyzkoušet..Pokud se to ani po 1-1,5 otáčce nezlepší (čemuž nevěřím) pak si zajeď na brzdu..Od volnoběhu po zhruba 3tis otáček jedou karbíky z části na volnoběžnou směs..To jestli je špatná se dá lehko zjitit..Zkus jet třeba na 2ku kolem 4000rpm zavři plyn a prudce otevři, jestli bude mít motor tendenci se zadrhnou (přidusit) může zato právě volnobežná směs.
Konečně věcná připomínka Díky za ní, i já jsem díky ní nyní o něco chytřejší. Díky....
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
Zkus jet třeba na 2ku kolem 4000rpm zavři plyn a prudce otevři, jestli bude mít motor tendenci se zadrhnou (přidusit) může zato právě volnobežná směs.
Tak to jsem dnes vyzkoušel a nic, reakce je okmažitá, bez přidušení. Byl jsem u mechanika, zatím nemá čas ale říkal že mě to pak udělá, takže si chvíli počkám, zas tak hrozně to nejede. Jinak přidal jsem už videa a fotky na profil
1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon
1. Nemusím troubit
2. Když nespím v noci já, nebude spát ani sídliště, kde bydlím
3. O 100% vyšší výkon (a když ne, tak to aspoň tak vypadá)
4. O 100% vyšší ego
5. Budu oblíben u matek se spícími dětmi v kočárku
6. Doma budu mít včas jídlo na stole, protože budou slyšet můj příjezd dostatečně dopředu
7. Bojuji tak proti skladbě "Reklama na ticho", která se mi nelíbí
8. Dám vydělat výrobci prázdné roury
9. Při cestě do země, kde "laďáky" netolerují, to bude super adrenalin (chytí? nechytí?)
10. Mohu se skvěle pohádat v STK o (ne)homologaci
Chci ještě tišší výfuk, než mám! (seriový Fazer) A klidně do mě! Nic si z toho nedělám
PS: Nezpochybňuji význam rezonančně(!!!) laděného výfuku u dvoudobého motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon
saly.pce>Rob2> A proč do tebe? Však tvůj názor je zcela v pořádku. Vždy budou 2 strany a jinak tomu nikdy nebude
saly.pce: Tak dík za pochopení. Fakt rachot moc nemusím. Upřímně: Na skútru (městské přibližovadlo) laděný výfuk máme. Homologovaný (dle dokladu, ale věř tomu). Nárůst ze 7.200 na 8.900 ot./min. a adekvátně k tomu rychlost. Ale je mi až trapně a zavírám plyn, když jedu okolo matky tlačící kočárek. Také by mě sr.l debil, který by mi vzbudil spící dítě! To (bohužel) pochopí až ti starší, kteří to mají s dětmi za sebou.
Naposledy editováno 21.06.2010 21:31:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |