sem tam nejake fotecky z projizdeni ci popijeni ;o)
Naposledy editováno 16.08.2016 22:54:42
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
Byla fakt supr a každýmu doporučuju se na nějaký moderní Guzzi svézt třeba v Kořenově
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
jinak diky za info, osobne bych zkombinoval tyhle dve krasavice asi takhle: vse z R1200S a zvuk ze sportky....
uz to mas namontovany?
johnyboy>Jack82> kuwa, zitra fotim na Hluboke ale zas budou chechtaky na pristi vylet
Ok, upečeme něco většího s delším předstihem, pěkně to naplánujem, aby se nás sešlo co nejvíc. Naposled sem na báwu seděl v sobotu 12., takže mám už pěknej absťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
johnyboy>Jack82> ja uz taky jen solo.....zas je vice cassu na motorrad
jinak diky za info, osobne bych zkombinoval tyhle dve krasavice asi takhle: vse z R1200S a zvuk ze sportky....
Akr nad 6tis. zní hooodně zajímavě a fakt se mi líbí. prostě ta motorka neburácí ale štěká, mně se to tak líbí, páč burácení už sem si užil dost Vlastně to nezní ani jako pravej 2-vál Pode mě dost zvuku pomůžou svody a open filtry. Ty "trubičky" do Akrů jsou k ničemu, i bez nich je do 5tis. pěkně tichý, ale při podřazování s meziplynem krásně práská do laufu Design Akrapa a jeho zpracování je nejvíc, to je bez diskuze. A ten karbon je fakt REAL, žádná samolepka ani plast a titan je TITAN. Cena odpovídá kvalitě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
to mi pripomina Jirko: jak si rikal, ze 95 je uz ok, tak je to naprd....jeste snad 95plus, ale jinak ani hovno. Klepe se to, nejede to a je to hlucnejsi...nehlede, ze oni vedi, proc pisou tankovat 98 a lepsi
Jack82>Akr nad 6tis. zní hooodně zajímavě a fakt se mi líbí. prostě ta motorka neburácí ale štěká, mně se to tak líbí, páč burácení už sem si užil dost Vlastně to nezní ani jako pravej 2-vál Pode mě dost zvuku pomůžou svody a open filtry. Ty "trubičky" do Akrů jsou k ničemu, i bez nich je do 5tis. pěkně tichý, ale při podřazování s meziplynem krásně práská do laufu Design Akrapa a jeho zpracování je nejvíc, to je bez diskuze. A ten karbon je fakt REAL, žádná samolepka ani plast a titan je TITAN. Cena odpovídá kvalitě
vis co, my, co sedlame tuhle potvoru dele, tak naopak potrebujem zvuk dvouvalu, protoze z rise to hulaka, jak sici stroj a kdyby soudruzi mohli, tak by to nevydavalo zvuk zadny .....v tomhle / zvuku je MG proste neprekonatelna
Akr je, co se zpracovani tyce skvost, ale ja jsem holt na ty dve trubky
Naposledy editováno 23.06.2010 01:17:22
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
johnyboy>Jack82> to je divne to rovnani se v zatacce.....to je prave to, proc je tam televerer/paralever - nikdy nevim, ktery je ten vpredu a ten vzadu , aby se to nerovnalo, nepotapelo....v zatacce nebrzdim, ale obcas, kdyz jsem dlouhej, tak nic jineho nezbyva, nez si trosku tuknout a opacny rejtem, to polozit jeste vice a samozrejme, ze se to trosku rovna, ale oproti standartnim vidlim to je prd...fakt zvlastni? Ta dira tam je hlavne, kdyz tam nalijes na hovno benzin, mam vyzkouseno, ze s vervou 100+ od benziny temer zmizi.....
to mi pripomina Jirko: jak si rikal, ze 95 je uz ok, tak je to naprd....jeste snad 95plus, ale jinak ani hovno. Klepe se to, nejede to a je to hlucnejsi...nehlede, ze oni vedi, proc pisou tankovat 98 a lepsi
Akr mi bohužel tu díru prohlubuje, až do 5500 je slabší než série a to o dost, nahoře naopak dává o dost víc. A při brždění se eSko rovná, sice to není tragedie jako SV1000S, ale proti Guzzi je to dost, tam se dalo pomalu flekovat i na kolenu
Až se potkáme a uvidíš Akra live, nedá ti spát, to ti garantuju
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
[img]
Potom jsem měl Bridgestony BT003RS ... jezdil jsem je většinou na okruhu a když bylo teplé počasí, tak super! Dokonalá odezva, neutrální řízení, držely hodně moc Bohužel studený asfalt, nedej bože vlhký asfalt byl problém. Gumy jsem po sundání z nahříváků dokázal během dvou kol v Brně vychladit tak, že začaly klouzat a nedalo se na tom rozumně jet. Do běžného provozu je moc nechápu.
Teď mám M5 a rozdíl v chování motorky proti BT003 skoro žádný, takže pohoda. Navíc se směs hodně rychle ohřeje a na běžné silnici a člověk může jezdit po slonech Samozřejmě nic není úplně dokonalé, takže proti BT chabá odezva.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
A mé kombinaci HPE+Zard+RB Murárik naměřil 117BHP
mimochodem, jaké máte zkušenosti s benzínem 95 vs 98 oktanů? U S1000RR není na brzdě žádný rozdíl mezi 95 a 98 oktanovým benzínem a také má předepsanou 98.
co se benzinu tyce, je mi fuk, co se s jakym nameri, jde mi o to, jak s kterym masina jede a s obyc 95 proste nejde, klepe a proste celkove na p kacu
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
johnyboy>Midloch2> na cilovce v Moste v pohode 240, a asi bych dal i konec, jen ten respekt k ceduli, co oznacuje 200m k zatacce mi nedovolil dle tachace a neni problem to rozjet na konec, kde me vypne omezovac...omrkni filtr a svicky........ona sice ta nase laska nejni na takovyhle raketovani, ale je divne, ze Ti to tam neleze, kdyz to umi...
sákryš, já to hnal co to šlo až k ceduli 150 a podle transmiteru max myslím 217, svíčky jsem dával teď nový a filtr má najeto 7 tisíc, budu muset podumat
J!Rka>johnyboy> ty laser svody jsou hnusný
A mé kombinaci HPE+Zard+RB Murárik naměřil 117BHP
mimochodem, jaké máte zkušenosti s benzínem 95 vs 98 oktanů? U S1000RR není na brzdě žádný rozdíl mezi 95 a 98 oktanovým benzínem a také má předepsanou 98.
s 95 mi jde pomaleji do otáček a drobet se prohlubujou díry ve výkonu, nicméně mi to nebrání ji tankovat když zrovna není po ruce vyšší oktan
1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
To péro zkusim poštelovat, ale zatím mi jízdní vlastnosti vyhovujou. Každá motorka s dělenýma řidítkama a váhou na předku se v zatáčce při brždění "rovná", to je fyzika. Jde o to že některá míň, některá víc a hodně to ovlivňujou gumy, geometrie, těžiště.
Těch 117 HP je na zadním kole? Při ztrátách v převodech ca 10% by to dělalo na motoru 129 HP, což je velmi slušnej výsledek. Motor R1200S je kus od kusu, některej má v sérii na kole 108 HP, jinej 116 HP. Zajímala by mě spíš tvoje křivka v sérii a pak komplet, pokud máš grafy, vlož je sem pls, bylo by to přínosné
johnyboy: 190/55 neni zapsaná v TP, tak bacha na to, mimo okruh bych na ní nejezdil, tohle je první věc po který pojišťovna jde při škodní události kterou způsobil motorkář a pokud rozměry nesedí s TP, tak neplní a nebo plní a pak vymáhaj po tobě, bacha na to!!!
Sorry ale ty svody jsou fakt eckelhaft /můj pocit/. Radim ti ser na Lasery a došetři na Akrapa, Zarda nebo HPE. Mně osobně přijdou i ty Laser koncovky neskonale hnusný, jak back to 90´s, připomínaj mi 916. Na eSko se žádná klasika oválná nebo roury nehoděj, je to techno mašina tak to nezprzni hnusnejma laufama! Ale proti gustu žádný dišputát, o tom žádná. Když už jsem u Laserů, samotná koncovka je tam jen pro parádu, výkonově ani v průběhu nic nepřidá, takže pro zvuk, 2 kila dolů a oko /to oko s otazníkem.../
Ke gumám-pokud jsem četl správně, zadní M5 je multicompound, tedy vícesměs /ale možná sem se překouk nebo nepochopil/, J!RKA objasní
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S | PlusOne | 20 | 15.7.2023 v 16:45 MedWed |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | Rudolf | 5 | 17.3.2023 v 17:59 Rudolf |
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S | PlusOne | 104 | 2.6.2022 v 05:15 Ivos |