Kdyby to bylo vadne gufero, tak by byud prisavalo olej z prevodovky nebo by salo vzduch a zase by letely volnobezne otacky nahoru.
Ale..., ty se pokousis tocit nezajety motor co to jde? Ses normalni? Nak
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
ten mechanik mluvil o levym guferu co je pod magnetem.
jinak se přívěra otáčí normálně!
3 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
:D teda chlapy vy mi dáváte,se nestačim válet smíchy :lol: :thmubup:
takže bohatší směs se opravdu nedává,ale neboj ojel do nádrže jsem přilil 1:50,pak když mluvíš o těch dorazech atd.,tak jednak tam nejsou a jednak to před výbrusem točilo a až po něm ne. A filtr je čistší než můj kartáček na zuby :lol: karbec jsem neprohlížel ale šoupátko jde tak jak má. Kroužky radost pohledět barva svíčky víc než dobrá. Válec je krásněj........a když už jsem u toho válce tak i kdyby tam byli rejhy jak od CZ zemědělců tak to bude točit viz vlastní zkušenost se zadřenym motorem. A ten omezovač??chlape omezovač omezuje rychlost a né otáčky a pro rejpaly,mám ho dobře a mám 2 řídící jednotky a ani na jednu to netočí,tak a teď raďte :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
viz. video
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
Fidži píše: Jirik201>Jeho neposlouchej, je to "odborník" na vše...
viz. video
Co to jeeeeeeeeee? :puke:
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
opravdu funguje v pořádku,takže si myslim že to musí být někde co něco těsní nebo nějaká pohyblivá část například nějaký ložisky či co,přívěra opravdu ne!!!nemáte někdo nějakej lepší nápad než tu příšeru přívěru??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
Predstih ne to bude naka pi*ovina, ale mozna to gufero no.... ta privera otvira v sedmi ze jo?
Jirik201> omezovac na rychlost taky existuje ale ja psal o otackovym kterej ti jednoduse prestane davat impulsy o poctu otacek od altiku a tim padem to na vic nedostanes protoze CDI si mysli ze ams vyplej motor a jak to klesne tak to zase hodi a takhle furt. Na volnobeh sme taky takhle omezeny nsr vytocili cca do 9000 ale za jizdy ani za nic ;) . Kouknul bych na ten karbec muze bejt spatna haldina nebo pricpana tryska nebo filtr nebo co jeste muze bejt a pak jak to chce vic benzinu tak to proste nestaci dodavat. Jinak to proste jedes a najednou u 7000 rup a uz to nejede nebo to postupne pred 7000 ztraci vykon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
Predstih ne to bude naka pi*ovina, ale mozna to gufero no.... ta privera otvira v sedmi ze jo? [/quote]
psal ze ji odpojil a nechal ji otevrenou a bylo to to samy :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
Predstih ne to bude naka pi*ovina, ale mozna to gufero no.... ta privera otvira v sedmi ze jo? [/quote]
psal ze ji odpojil a nechal ji otevrenou a bylo to to samy :rolleyes: [/quote]
Díky *yes* já už nevím jak to vysvětlit že v přívěře to neni
.....(vzhledem k tomu že jsem na omezovač rychlosti najezdil 1500km tak vím že to pak přestane pálit) jinak jak jste se ptali jestli jede a rup tak to trošku přiblížím: rozjezd(a pak i každá rychlost) jde krásné do otáček 4,5,6 tisíc na 6500 začíná ztrácet výkon a na 7000 se to zastaví úplně(těch 500 otáček jak ztrácí to je cca 3-4 vteřiny),a ani když jedu z kopce tak to neroztočím víc jak 7300.......jinak a jaká bude pravdě podobnost že je ucpaná tryska??když ten výbrus se dělal 3 neděle a před tim to jelo a točilo,nasadil se válec a nic.......určitě to bude nějaká ptákovina jako vždycky jen se na ní musí kápnout......
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha TDR 125-netočí nad 7000ot/min
BluePrint>na karbec určitě kouknu,ten jsem ještě nečistil takže preventivně to udělám,a k tý hlavě,mýslím že tam chyba nebude,jednak kdyby to tam podfukovalo tak by se mi ztrácela voda protože by tekla do válce(proto se mi to kdysi přehřálo a přidrblo,měl jsem propadlou vložku,a tak mi jí vytáhli udělali výbrus a dali nový píst) a to těsnění mě teď napadla otázka,originální těsnění co mi dali v Yamaze tak bylo to tvrdý hliník s něčim,prostě plech a pan Oulehla který mi to spravoval řikal,že to je všechno špatně že tam má být měkký,tak mi ho poslal i s tím válcem tak jestli nevíte který tam teda patří??,ale řikám to by se mi ztrácela voda kdyby to podfukovalo,mám hlavu a válec sbroušený(do roviny) takže to bude sedět asi dobře. Jo a ještě...tu hlavu mi dotahoval otec a ten jezdil plochou dráhu a servisoval si mašinu sám tak to bude umět dotáhnout,jinak jsem viděl že to dělal křížem.
A ještě k tomu karburátoru,poznám to za jízdy když by byla ucpaná tryska?? Když dám plnej na šestku tak to na těch 7000 jede rovný kilčo,jenže s klidem můžu ubrat půl plynu protože tam benzín asi teče ale už se stejně nestačí spálit.
Takže bych to trošku shrnul co jsem udělal:
1)přehřál motor v důsledku ztrácející se vody do válce a tím lehce přidrbl píst
2)sundal válec a poslal na opravu, tam mi sdělili že je propadlá vložka,takže jí zvedli,udělali výbrus a dali mi nový píst + těsnění pod hlavu a válec
podotýkám že spodek zůstal tak jak byl(klika,ojnice,ložiska.....)
3)hlava a válec jsou srovnány do roviny
4) pak už jen nasadil píst,válec, těsnění a od tý doby to netočí
je logické že motor má větší kompresi po novém pístu takže se zřejmě hledá chyba v něčem co ten tlak neudrží,gufera,těsnění atd....